Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser
2 hours ago, Rik said:

Een ventilator, in de hoop dat de komende nachten minder plakkerig worden😫

Airco? Ah ja, juist, mag niet van groenlinks...verbruikt electriciteit.

Link naar reactie
19 uren geleden, Lav zei:

Ventilators zijn meestal goedkoper en sommige mensen reageren slecht op airco's (allergieën bvb of soms zelfs echt ziek worden)

Dat zijn dan mensen die hun airco niet goed (laten) onderhouden. Daar zit namelijk een filter in, en als je die nooit reinigt wordt dat inderdaad een bron van ellende.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
28 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Is dat niet zo met Cat/systeem D?

Systeem D = ventilatie. Dus verse lucht aanvoeren van buiten en tegelijk vuile lucht afvoeren naar buiten.

 

Airco: de lucht die binnen is over een koelbatterij jagen zodat die lucht afkoelt. 

 

 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ah...in dat geval...de snelheid van 50 km/h naar "onbeperkt" verhogen in de bebouwde kom en daarbuiten, kan ook helpen om een verfrissende luchtstroom binnen te krijgen.

Link naar reactie
11 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Ah...in dat geval...de snelheid van 50 km/h naar "onbeperkt" verhogen in de bebouwde kom en daarbuiten, kan ook helpen om een verfrissende luchtstroom binnen te krijgen.

vent.jpg

 

Deze openen zorgt voor een aangename luchtstroom. Met een Defender snel rijden moet je niet doen. BTDT, crashed it.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Een Samsung Galaxy A50.  (Joepie)  En ja, dat is een mooi ding.  En een opvallend goede prijs voor dergelijke specificaties.  Ik zou mezelf niet zijn, mocht ik het niet klaargespeeld hebben er fikse korting bovenop te verkrijgen.  Een middenklasser die tegen de grens van de hogere klasse aanleunt op bepaalde vlakken.

Maar toch, het is omdat het van moetes is (en ik deels gesponsord werd), want anders had ik gewoon verder gedaan met mijn Windows Phone.  De A50 bevestigd wat ik al lang van Android vond, namelijk dat het redelijk kak is.  Die (on)logica is verschrikkelijk.  En mijn Lumia 1520 scoort ter vergelijking énorm goed op bepaalde vlakken, voor wat in principe zo'n oud en (normaal gezien) al lang achterhaald model zou moeten zijn.  Maar goed, als je er niet meer mee kunt bellen en enkele belangrijke apps (bank) niet meer beschikbaar zijn, ben je er nog weinig mee natuurlijk. ;) 

 

Voor de duidelijkheid, absoluut blij met mijn keuze, geen twijfel.  Maar Android blijft kak, omdat ik het zeg.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Een kaartje voor Ancient Rites in de Verlichte Geest in Roeselare. AR is één van mijn favoriete groepen, ondanks het genetisch afval dat doorgaat voor hun fans, en ze doen een speciale old school set rond hun twee eerste platen. Me happy want hun tweede "Blasfemia Eternal" was mijn eerste kennismaking met de groep en black metal. 

 

Alleen vraag ik me nu af hoe ik 's nachts uit Roeselare ga geraken... 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Wel, net de slaapkamer gedaan (was nodig) maar al bij al ben ik wel tevreden. De kamer is proper, geen gedoe met kabels of de stofzuiger zelf. Het is wel een park zwaarder dan ik verwacht had. 

Begrijp me niet verkeerd, ik vind stofzuigen nog altijd niet leuk (sterker nog, mijn persoonlijke hel, da's stofzuigen tot 't einde der tijden) maar nu was het minder erg.

12 hours ago, Zwendel said:

Ik heb daar altijd mijn twijfels over gehad. Dat houdt geen fijn stof tegen en als het een beetje nat is: ambras.

Bijna iedere stofzuiger geeft toch ambras als het wat nat is?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

* Een nieuwe bureaustoel. Eindelijk. De vorige was eigenlijk al een klein jaar geleden stukgegaan door dubbel gebruik als bureaumeubel en zetel. Sindsdien gebruikte ik een rood, metalen stoeltje uit een container maar dat mormel is eigenlijk wat te laag om goed te zijn voor mijn rug.

 

* Verduisteringsgordijnen van Velux. Deze heb ik eigenlijk net te laat gekocht. Tijdens de zomer hadden deze van pas gekomen om de zon uit mijn zolder/bibliotheek/bureau te houden maar ach, nu ben ik er op tijd bij als de lente eraan komt.

 

* Een fles Hot Chili Ketchup van Heinz. De allerlekkerste ketchup in de supermarkt. Change my mind.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...