Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

2 jeeps komen elkaar tegen in een bergachtig en zanderig woestijn aandoend landschap...
Zegt de ene jeep zo tegen de ander...

- "ah jeeeeeeeep..."

waarop de andere antwoordt:
- "hehey....jeeeeeep..."


 

🙄

Link naar reactie
55 minuten geleden, sanderg zei:

Ziet er leuk uit! Was t wat?

 

Moet 'm nog uitproberen, net gekocht, ook nog nodig gedestilleerd water en een bureaulamp van 60 watt voor boven

de bak, na ongeveer 48 uur komen de eitjes uit en binnen een paar dagen veranderen de larfjes tot hun uiteindelijke

vorm.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Gisteren kocht ik voor 99 cent 5 zwarte balpennen ( Blokker ) en ze geven min of meer hetzelfde resultaat als de balpennen van Staedtler. Ze bevatten een iets vettiger inkt dan enkele andere generische balpennen die ik ergens in juni kocht. Wat natuurlijk beter is  ( die vettige inkt ) om potloodtekeningen en schetsen te inkten.

Hoera voor Blokker!

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
28 minutes ago, Waakwater said:

Tickets voor muziek. No shit. Dat is de tweede keer in m'n leven dat ik concerttickets koop. (Festivals niet meegerekend)

wha' kinda shiii' mafacker?

Link naar reactie
8 hours ago, IvoVWS said:

k stel me haar nu voor als een fan van Kanye West die al 15 keer Metallica gezien heeft.

Ik eerder als die 50-plus-ster die nog nooit Metallica gezien had en ook niet echt naar geluisted had, maar nu toch wel eens wou weten hoe het er aan toe gaat op zo een Metallica concert

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik ben ooit eens begonnen met eentje in hout te maken. Een Douglas A-1 Skyraider. Kort daarvoor had ik een modelbouwschip cadeau gekregen. Eentje in hout. Zo'n Mayflower-type. Toen kwam ik op het lumineuze idee om ook vliegtuigen in hout te gaan bouwen. Aangezien pa timmerman was, mocht dat ogenschijnlijk geen probleem zijn. Maar na een tijdje belandden de deels klaargemaakte onderdelen, bij nog enkele andere te beginnen bouwdozen. Tot op heden dus.

Ook strips  kwamen handig van pas om inspiratie op te doen. Zoals hombre Waldorf al aangaf: oa Buck Danny.

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Vliegtickets! Niet helemaal politiek correct meer maar met de trein geraak ik niet verder dan Keulen, ik heb ook geen rijke sponsors die me een zeilboot geven en al helemaal geen baas die me twee maanden verlof geeft.

 

Soit, in januari ga ik eerst een weekend naar Berlijn om een maat te bezoeken en samen met hem iedere Späti leeg te drinken. Daarna is het een week Athene. Eindelijk want de stad stond al lang op mijn lijstje. Daarna terug naar Berlijn en dan meteen naar Szcsecin in Polen. 

10 dagen. Drie landen. Wordt pittig.

Link naar reactie
  • 1 month later...
On 12/25/2019 at 8:30 PM, Aleksandr said:

Vliegtickets! ???

foeifoeifoei   :ph34r:

Vliegen is nog altijd de max, zeker als geld en tijd beperkt zijn. De trein is voorlopig nog altijd te traag en te duur.


En in België, euh, kan het managment beter. De NMBS kondigt met veel poeha de nachttrein naar Wenen aan maar Infrabel zou eigenlijk het liefste de nationale treinen vroeger laten stoppen met rijden. Dus, ik geraak 's avonds gemakkelijker van Brussel naar Wenen dan naar Genk. Voor zulke toestanden bestaan er woorden en de meeste verwijzen naar alles wat in de onderbroek zit. :D

 

On 12/25/2019 at 8:30 PM, Aleksandr said:

je moet je niet echt haasten om naar Athene te gaan kijken

alles ziet er daar redelijk vervallen uit, vrees ik :P

 

Wel, er staat nog altijd iets recht na 3000 jaar belegeringen, plunderingen door de Fransen en de Britten, bombardementen en een Turkse officier die het een geniaal idee vond om de buskruitvoorraad in het Parthenon te stockeren. 
Ik bedoel maar, wat er uit China komt, is meestal na 3000 minuten finaal naar de zak. :P

 

On 12/25/2019 at 8:30 PM, Aleksandr said:

heb je iemand nodig om je koffers te dragen daar bij <Lippenstift & Puderdose>?  :cheerf2:

Koffers? Ik reis met de rugzak. Kan ik in twee handen een fles bier vasthouden. :e007:

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Geen idee. Polestar is zo'n beetje de Lexus van Volvo, of de AMG van Mercedes. Ze vallen samen met Volvo onder Geely, dat daarmee know-how heeft ingekocht door Volvo over te nemen. Polestar Racing werd niet mee overgenomen maar werkt nog steeds samen met Volvo.

Blijkbaar is het plan om onder de noemer Polestar de performance-EV's van Volvo te produceren, en die kennis te introduceren in de Volvo-modellen.

De Polestar 2 staat op dezelfde basis als de XC-40.

Deze wagen moet wel dé concurrent van de Tesla 3 worden, meer dan geslaagd als je ze beide naast elkaar hebt zien staan op het autosalon.

Link naar reactie
  • 1 month later...
2 uren geleden, Waldorf zei:

Vijf pakken koffie bij de witte zwaan in Eeklo. Online, natuurlijk. Zo moeten we geen rommel van Douwe Egberts drinken, en houden we kleine ondernemers uit de streek recht tijdens deze crisis.

 

't Zijn dan wel niet meer de oorspronkelijke uitbaters (2 generaties te Eeklo), maar het blijft goeie kwaliteit.

Heerlijke maragogype!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...