Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

2 minuten geleden, Mask zei:

 

Een heel relaxte manier van reizen voor mij is weten dat ik kan stoppen waar en wanneer ik wil. Niet van tankstation naar tankstation of laadpaal naar laadpaal.

 

 

Uiteindelijk rij jij ook van tankstation naar tankstation. Of koop je een nieuwe occasie als de tank leeg is?

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Sowieso zullen de netwerken overbelast worden, gezien de vraag almaar toeneemt. En wie zegt dat overheden oliebedrijven niet zullen dwingen om hun tankstations op te zoeken? In België  zijn de groene extremisten aan zet... wetten worden makkelijk geschreven...

Link naar reactie

Jaja, één van mijn werknemers heeft altijd met diesels gereden, maar zijn Volkswagen 1,6tdi heeft de geest gegeven omdat hij er te weinig kilometers mee rijdt. Roetfilter genereert niet als hij onvoldoende op temperatuur komt, waardoor hij verzadigd raakt. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Jaja, weet ik. Een goede garagist zegt u dat wanneer hij u een auto verkoopt. En een goed automobilist leest de handleiding die bij die auto zit.

Maar toch bedankt om het mee te geven.

Maar het is dan toch enkel de roetfilter die de geest geeft zou ik denken?

En ik heb ook de indruk dat die nieuwe diesels wel wat vlugger op temperatuur komen dan een diesel van pakweg 15 jaar geleden.

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik tankte altijd diesel en benzine voor mijn dieselauto. De benzine diende om de motor op te warmen tijdens de winter door een vuurtje te stoken onder de auto, zodat hij vlugger opgewarmde. En de diesel als brandstof, quoi.

Link naar reactie
Op 2/10/2020 om 14:29, Mask zei:

En ook voor mijn alledaagse verplaatsingen is het voor mij heel wat relaxter rijden als ik weet dat ik enkele weken kan doorkomen tussen twee tankbeurten in.

 

Ik hoef niet meer te tanken. Ik kom thuis, steek de stekker in en rij de volgende dag met een volle batterij weer verder. Als ik enkel woon/werk en rond de kerktoren rij, hoef ik vier, vijf dagen de stekker zelfs niet in te steken.

Sta ik met de vroege, rij ik na de shift naar de Lidl en laad de batterij gratis weer vol tijdens het winkelen. Kom ik weer vijf dagen toe.

 

Het enige verschil is inderdaad dat je op een lange reis weet dat er om de 40-50km een tankstation staat en daar tijdens het routeplannen geen rekening mee houdt, en dat je nu een andere routeplanner moet gebruiken die daar wél rekening mee houdt.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Ja, da's inductie. Het is hun enige model dat ze ook met vitrokeramische kookplaat hebben, maar ik heb toch voor inductie gekozen.

 

Zo een tussenplaatje om niet geschikte potten er ook op te kunnen gebruiken heb ik dit weekend ook in een kookwinkel zien liggen, wel van een ander merk. Ik wist niet dat dat bestond.

 

Maar voor mijn Bialettis heb ik indertijd zo een klein kookplaatje van Cilio gekocht.

 

ciliokookplaat2.png

Link naar reactie
18 uren geleden, Hamirubi zei:

 

Bestel je gewoon via de website van Kitchenaid?

 

Ik had het op de website gevonden, ben dan eens gaan kijken in de winkels in de buurt, maar ze hadden het niet, en heb het toen via de website gekocht. Betalen en ontvangen is allemaal vlot verlopen.

Link naar reactie

Ik heb dat ook soms dat ik in een keukenwinkel iets in mijn handen heb dat ik heel mooi vind, maar waarvan ik totaal geen idee heb waarvoor het zou kunnen dienen. Ik denk dan altijd: als je geen idee hebt waarvoor het zou kunnen dienen, dan zul je het ook wel niet nodig hebben.

 

Maar een lepellegger hebben we ook, maar het nut van deze was dan ook iets duidelijker.

 

41Y789oixdL._AC_SY879_.jpg

Link naar reactie
1 uur geleden, Mask zei:

 

Op het aanrecht leg ik dat altijd gewoon op een bordje. Dat is even afdoend tegen vlekken op het aanrecht.

 

Natuurlijk, maar ik wilde Bonte niet opzadelen met de idee dat zijn vrouw iets totaal overbodig gekocht had.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...