Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Is jouw Iphone Chinees omdat ze in China wordt gemaakt?

Polestar is een afsplitsing van het Polestar Racing Team van Volvo, de CEO is de vorige Chief Design van Volvo, het HQ ligt in Göteborg, de baas van de fabriek is een Belg van Volvo Gent... Het enige Chinees aan deze wagen is de hoofdaandeelhouder.


Wat treinen betreft: het was inderdaad het plan om de Volvo-trein te gebruiken, maar één of ander land lag dwars om EV's te transporteren. Ze komen met de boot via Zeebrugge.

Link naar reactie

die treinen kregen toen te veel oponthoud onderweg (bv sneeuw, terroristjes, etc), maar de goedkope Volvo's kwamen toch maar van China

Volvo cars is, net zoals Geely Automobile, toch eigendom van de Zhejiang Geely Holding Group met hoofdkantoor in Hangzhou ?

 

trouwens, deze ochtend nog gezien op tv, die <Duitse Mercedessen> komen blijkbaar ook aan, met de boot, in Zeebrugge!??

 

overigens, die Duitse Porsche worden gebouwd in Finland, Japanse Toyota's komen uit Frankrijk en Franse Peugeot Partner/Citroen Berlingo(alsook de Toyota ProAce City) worden bij Tofaş inelkaar gestoken, in godberterd: Turkije! Leve de globalisering   ?   :unsure::rolleyes:

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
3 uren geleden, Aleksandr zei:

die treinen kregen toen te veel oponthoud onderweg (bv sneeuw, terroristjes, etc), maar de goedkope Volvo's kwamen toch maar van China

Volvo cars is, net zoals Geely Automobile, toch eigendom van de Zhejiang Geely Holding Group met hoofdkantoor in Hangzhou ?

 

trouwens, deze ochtend nog gezien op tv, die <Duitse Mercedessen> komen blijkbaar ook aan, met de boot, in Zeebrugge!??

 

overigens, die Duitse Porsche worden gebouwd in Finland, Japanse Toyota's komen uit Frankrijk en Franse Peugeot Partner/Citroen Berlingo(alsook de Toyota ProAce City) worden bij Tofaş inelkaar gestoken, in godberterd: Turkije! Leve de globalisering   ?   :unsure::rolleyes:

 

 

Allemaal door milieu en sociale wetgeving in Europa waardoor iedereen die iets van waarde produceert vlucht naar oorden buiten Europa.

Link naar reactie
  • 3 months later...
19 minuten geleden, Aleksandr zei:

oH   :unsure:

<Ginkgo Bioworks Stock is a Risky Bet >

 

zijn dat die Marie Huana mannen?

Gemodificeerd voedselproducten zoals vlees, in samenwerking met de grootste eigenaar van landbouwgrond.

Sinds Corona is mijn effectenportefeuille grondig aangepast.

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
17 minuten geleden, Yncke zei:

Gaat dat niet op voor elke nog gespeelde Elder Scrolls? :)

Feit* maar de Skyrim modding community is compleet zot en biedt voor iedere smaak, voorkeur en zelfs fetish iets aan. :)

 

(* Nou ja, er is ook nog Elder Scrolls Online maar dat is zijn eigen ding.)

Link naar reactie
20 uren geleden, Lük Bey zei:

 

Me dunkt dat de gewone versie daar ook al voor kan dienen. Die ben ik namelijk begonnen (wel remastered) en na 5 minuten had ik dit al voor nadat ik een tegenstander fouilleerde op kostbaarheden. 

 

ScreenShot2.thumb.jpg.822f0b18ae9fd4117cd412800cfffc6a.jpg

Eén bezoekje aan Lover's Lab later...

Adult Skyrim Mods That Probably Shouldn't Be Viewed By The General Public - YouTube - 8 03.jpeg

Link naar reactie
Op 10/7/2021 om 22:49, Lük Bey zei:

Ohoho, ik ben de beroemde 'meme' tegengekomen. Tot nu toe nog maar één keer, dus dat was wel bijzonder.

 

 Om eerlijk te zijn, hou ik wel van de guards in Skyrim en hun reacties. Ik kan het nog steeds niet laten om één van hen aan te spreken als ik een nieuw harnas heb of een Daedric artefact. :D

Link naar reactie

Twee jaar geleden een Alpina fietsbril aangeschaft. Afgelopen zondag door een hoosbui overvallen. Toen ik thuis kwam zag ik dat mijn bril aan de binnenkant allemaal bubbels op de lens had en aan de buitenkant de rode laag deels verdwenen was. Aangezien zulke brillen niet goedkoop zijn, de stoute schoenen aangetrokken en de fabrikant een mail gestuurd. Ik kreeg een reactie met de vraag om model en type etc en foto's te mailen. Vandaag kreeg ik het voorstel om een soortgelijke bril (nieuwer model en type)naar me op te sturen ter vervanging aangezien het niet normaal is en ze mijn model en type niet meer hebben. Ik had vooraf helemaal geen verwachting, aangezien hij al meer dan twee jaar oud is. Dus even delen wat een super service ik heb gekregen 😃 

Link naar reactie
4 uren geleden, JPAR zei:

Twee jaar geleden een Alpina fietsbril aangeschaft. Afgelopen zondag door een hoosbui overvallen. Toen ik thuis kwam zag ik dat mijn bril aan de binnenkant allemaal bubbels op de lens had en aan de buitenkant de rode laag deels verdwenen was. Aangezien zulke brillen niet goedkoop zijn, de stoute schoenen aangetrokken en de fabrikant een mail gestuurd. Ik kreeg een reactie met de vraag om model en type etc en foto's te mailen. Vandaag kreeg ik het voorstel om een soortgelijke bril (nieuwer model en type)naar me op te sturen ter vervanging aangezien het niet normaal is en ze mijn model en type niet meer hebben. Ik had vooraf helemaal geen verwachting, aangezien hij al meer dan twee jaar oud is. Dus even delen wat een super service ik heb gekregen 😃 

goed for joe

Link naar reactie
Op 14/7/2021 om 19:51, Aleksandr zei:

en wat is nu de bedoelingvan dat spel?

Volgens de makers; een open wereld met een waanzinnig veel lore waarin de speler zo'n zelf zijn verhaal schrijft. Je wilt spelen als een nobele krijger? Prima, dat kan. Een magiër die de elementen beheerst? Jep, kan ook. Een eenzame zwerver/weerwolf? Wel ja. Een sluwe dief die alles jat wat los zit? Okay. Een vampier die ook nog eens lid is van een oude moordenaarsgilde? Waarom niet? Oh ja, er is ook nog een main quest.

 

Volgens de spelers; belachelijk veel mods waardoor het spel lijkt op een anime in 4K samen met iedere exploit en bug gebruiken om een patattenmes te maken dat 1.000.000 damage aanricht. En memes.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...