Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Het ziet er toch alleszins mooi uit, maar het lijkt me sterk dat ze in de jaren 60 al zulke rail systemen zouden gehad hebben?

 

Yeah, whatever...

 

Deze middag heb ik even een andere box kunnen aankoppelen met een passende plug, en de radio werkt prima. Ik moet nog een antenne vinden en twee connectoren voor boxen en dan kunnen we luisteren. De platendraaier zal moeten hersteld worden.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Een hele berg filmboeken dankzij de boekenverkoop van het Filmarchief.  En daar zit er eentje tussen die ik al eindeloos lang zocht,

 

41c45jybx2L.jpg

 

Mijn dag kon niet meer stuk! :D :D :D

 

Daarnaast ook nog uitgaves over Raoul Servais, Ed Wood, Harry Kümel, Carl Theodor Dreyer, Jean Cocteau,... en enkele boeken over experimentele,... film.  Er snel bijzijn was wel een noodzaak want na een uurtje leek al de helft verdwenen uit de bakken.

 

Lezen maar nu...

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Ze verkochten dubbels uit hun rijke archief/bib, dus allemaal tweedehandsjes maar vele ervan zijn nauwelijks nog te vinden.  De ervaring leert me dat zulke verkopen georganiseerd door een bibliotheek sowieso het meest interessant zijn, ook op het vlak van platen.  Vaak vind je er zaken die bij uitgave door haast niemand werden gekocht, behalve dan door bibliotheken, en dus erg moeilijk of niet meer te vinden zijn.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...