Peter Motte Posted April 3, 2021 Share Posted April 3, 2021 koffie met daarachter nog een koffie en dan nog eentje Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Tanuki Posted April 3, 2021 Share Posted April 3, 2021 Wat ik zou willen De realiteit Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted April 3, 2021 Share Posted April 3, 2021 Yoghurt met havermout. En in weekend spek met bonen in tomatensaus of blueberry pancakes. Quote Link to comment
Boris Valeo Posted April 3, 2021 Share Posted April 3, 2021 Ik sta op om 6 en ontbijt rond 11 a 12. Ik wissel tussen de volgende 2 ontbijten: 1) volkoren haver pannenkoek met rode bessen/frambozen en amandel yoghurt. Topping van pannekoek met himalaya zout. 2) spinazie met wortelen en courgette uit de oven + avocado en gerookte zalm blokjes. Afwerking bij serveren met lijnzaadolie. Owja voor het ontbijt nog een stevige workout, meestal uurtje vollen bak fietsen of core stability training. Quote Link to comment
Hamirubi Posted April 4, 2021 Share Posted April 4, 2021 Ik eet niet voor 's avonds, maar bedien me overdag wel van koffie en water. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted April 4, 2021 Share Posted April 4, 2021 Gegrilde ouki in bearnaisesaus. Quote Link to comment
kbellon Posted April 4, 2021 Share Posted April 4, 2021 Appel, banaan en tas melk Quote Link to comment
cinco Posted April 4, 2021 Author Share Posted April 4, 2021 Mijn ontbijt is te wisselvallig van samenstelling om van een vast patroon te spreken. Maar ik hoop hier wat nieuwe inspiratie op te doen. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 Binnenkort schakel ik waarschijnlijk over op een meer Brits samengesteld ontbijt. Met spek en eieren en zo van die dingetjes. Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 Op 4/4/2021 om 19:44, Kameraad Mauser zei: Gegrilde ouki in bearnaisesaus. en dat koop je gewoon bij je lokale Auchan of jaag je daar zelf op? Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 Jagen hé. Wat ook heel lekker is, is een stoofpotje van Marsupilami. Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 6, 2021 Share Posted April 6, 2021 oei, dan moet ik even mijn atlas bijnemen, wat is het dichtste bij, dat regenwoud van Palombië of de Verloren Gewesten? Quote Link to comment
Waldorf Posted April 13, 2021 Share Posted April 13, 2021 Boterhammen met choco en banaan. En koffie met een beetje melk. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Recommended Posts