sanderg Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 Hier kun je mooi t verschil in stijl zien van rosinski door de jaren heen.. de tweede afbeelding komt mijn inziens uit zijn beste periode toen hij heel gedetailleerd werkte.. dat gedetailleerde werd later helaas steeds minder Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
esteban² Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 Optie 3 steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Niet alleen het mooiste beeld, ook het meest sprekende. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
kbellon Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 3 uren geleden, esteban² zei: Optie 3 steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Niet alleen het mooiste beeld, ook het meest zeggende. +1 Quote Link to comment
cinco Posted April 10, 2021 Author Share Posted April 10, 2021 Die tweede flap is toch wel tekentechnisch Rosinski op zijn best. Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 10, 2021 Share Posted April 10, 2021 doe mij de tweede maar, dat zwaard van Jolan is toch wel heeeel groot Quote Link to comment
Waldorf Posted April 13, 2021 Share Posted April 13, 2021 De tweede. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
cinco Posted December 26, 2021 Author Share Posted December 26, 2021 Die achterflap moet weer eens een update krijgen, want Aniël is geen kleuter meer. Quote Link to comment
Recommended Posts