Ga naar inhoud

Strip 2000


Recommended Posts

Gast Natte aap

zo is't precies, zou hij ook weten waar die van ons op't moment uihangt, de sloor is weeral ni thuis

;-)

 

ze zegt dat ze subiet zal vertrekken. Even alles bijeen scharrelen en ze komt er aan.

Link naar reactie

Pas op, Charel, met die Ma Link. Hij kent u beter dan uzelf. :ph34r:

 

Haha de Coole Dinges gaat hier wat lachen met Linke Ma... het is misschien nog erger... ik denk Charel beter te kennen dan mezelf :e012:  oei, een zware doordenker zo vlak voor een weekend 

 

zo is't precies, zou hij ook weten waar die van ons op't moment uihangt, de sloor is weeral ni thuis

;-)

 

Bij mij was ze alvast niet :e005:  :e005:  ... en sloor, 'k zal het haar eens gaan zeggen zie... verschiet nie wanneer ge een dezer dagen een natte dweil in uwe nek ziet vliegen  

ze zegt dat ze subiet zal vertrekken. Even alles bijeen scharrelen en ze komt er aan.

 

Jaja Aap, droom rustig verder... gij se snoeper... niet genoeg aan uw lief ?

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ik ben niet zo van de fotostrips, maar die van Strip2000 zijn erg grappig!

 

Alle strips van Ype zijn grappig.

Gisteren las ik weer een reactie van iemand die deze strips afdeed als gemakzuchtig en minderwaardig werk. Toen een andere strip van Ype in Eppo stond kwamen daar ook al massa's gelijkaardige reacties op. Onzin natuurlijk, want een beetje tekenaar tekent een scene zoals hierboven met dat bier wellicht vlugger dan de tijd die nodig is om die foto's te maken en te bewerken. En zelfs al zou dat niet het geval zijn, dan nog is dat geen argument. Het eindresultaat is het belangrijkste: is het een leuke, vlot te lezen strip of niet?

Persoonlijk heb ik het gevoel dat de foto's juist een meerwaarde toevoegen. Je hebt als lezer veel vlugger het gevoel dat de personages ook echt figuren van vlees en bloed zijn, terwijl het in een getekende versie gewoon types zouden zijn.

Link naar reactie

 

Persoonlijk heb ik het gevoel dat de foto's juist een meerwaarde toevoegen. Je hebt als lezer veel vlugger het gevoel dat de personages ook echt figuren van vlees en bloed zijn, terwijl het in een getekende versie gewoon types zouden zijn.

 

Is die Peter echt zo? En die Kurt bestaat die ook? Jezus...

 

ff serieus, die fotostrips van Ype zijn geweldig. Maar met deze kan ik me het toch het meest vereenzelvigen. Ik vind het supergedaan om die mensen te reduceren naar real-life stripfiguren ( zie ook Fc De Kampioenen ). Misschien zit er hier wel een echte strip in ( zie ook FC De Kampioenen ). Benieuwd welke uitgeverij die zou gaan uitgeven. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Die 'Hete Urbanus', dat was echt wel een klus...

Om te beginnen heb ik die toen eerst helemaal getekend, schetsmatig, maar het duurde toch meer dan een week om dat te tekenen...

Op een bepaald moment komt er een grote hoop vis in...

We hebben toen eerst een basis gemaakt van kippengaas, en daar de vis op vastgemaakt...

Achteraf hebben we voor 500 euro vis moeten wegwerpen...

Er komt ook een gigantische hoop kots in...Die is ook echt gemaakt van piepschuim...

Ik heb toen ook in een  vuilniswagen gelegen...Dat was heel griezelig...

Nu, in het computertijdperk, zouden die toestanden allemaal niet meer nodig zijn...

Het was wel een avontuur...

Link naar reactie

Alle strips van Ype zijn grappig.

Gisteren las ik weer een reactie van iemand die deze strips afdeed als gemakzuchtig en minderwaardig werk. Toen een andere strip van Ype in Eppo stond kwamen daar ook al massa's gelijkaardige reacties op. Onzin natuurlijk, want een beetje tekenaar tekent een scene zoals hierboven met dat bier wellicht vlugger dan de tijd die nodig is om die foto's te maken en te bewerken. 

 

Ik vind de stips van Ype ook heel grappig, maar de strip die in Eppo stond absoluut niet. Ik had het idee dat hij met het thema in die strip niet lekker uit de voeten kon.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...