Ga naar inhoud

Strip 2000


Recommended Posts

Het zijn (noord) brabo's, die drinken Bavaria, en soms Dommelsch of Hertog Jan maar vooral Bavaria.

 

Beste noorderburen, smaken jullie zelf het verschil niet tussen de gangbare Nederlandse pilsbieren en Bavaria? Dat laatste is écht niet te drinken!

Ik herinner me een fuif in de grensgemeente waar ik opgroeide. Toen alle Jupiler opgezopen was, werd er een bak Bavaria aangerukt. Op tien minuten tijd was iedereen vertrokken...

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

Beste noorderburen, smaken jullie zelf het verschil niet tussen de gangbare Nederlandse pilsbieren en Bavaria? Dat laatste is écht niet te drinken!

Ik herinner me een fuif in de grensgemeente waar ik opgroeide. Toen alle Jupiler opgezopen was, werd er een bak Bavaria aangerukt. Op tien minuten tijd was iedereen vertrokken...

 

Zeg Freakzilla ga je nu de hollanders aanspreken op de kwaliteit van hun pils ? Ten eerste is Bavaria een brabantse aangelegenheid (daar ga ik als hollander niet tussen zitten), bovendien is die Jupiler ook niet te zuipen dus wat nah.. Voor goed pils moet je de oostgrens uberqueren......

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...