Ga naar inhoud

Per'Bat - Mijn online strip


Yncke

Recommended Posts

On 5/19/2022 at 8:19 AM, dirk (monsieur toupet) said:

Je zit denk ik met een probleem van proporties. In het eerste beeld dat Tunktunk verschijnt lijkt hij een stuk kleiner dan het kind. Nu is hij iets groter.

Daar heb je een punt. Het is de bedoeling dat hij ongeveer haar grootte is.

 

De komende weken geen update, sorry. De afgelopen maanden zijn gelukt zonder buffer omdat dat wel een scène was die on the fly lukte, maar voor wat komt moet ik eerst wat plannen en beslissen.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
56 minuten geleden, Yncke zei:

Wat knopen doorgehakt, maar een buffer is er nauwelijks. Alleen ambeteert het me niet te kunnen updaten. Dus we zien wel hoe lang ik 't kan houden...

 

 

Neem de tijd die je nodig hebt, zou ik zeggen.

Ik zou me niet blindstaren op een zelfopgelegde deadline als daar geen onmiddellijke noodzaak voor is.

Link naar reactie
Op 20/7/2022 om 13:13, Yncke zei:

488.jpg

 

Hier heb ik toch eventjes moeten op kijken vooraleer het voor mij duidelijk was... Al weet ik ook niet meteen wat je zou moeten doen om het leesbaarder te maken. Misschien een klein beetje meer ruimte tussen de bomen, zodat niet alles zo in elkaar overloopt? Het is natuurlijk voor een stuk waarschijnlijk wel de bedoeling dat het allemaal in elkaar overloopt... Eens mijn hersenen het begrepen (daar zit soms wel vertraging op) klopte het wel.

 

De richting van de arcering van de grond vind ik wel wat vreemd.

 

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Spijtig.  😟 Een nieuwe computer dan maar?  Ikzelf ben ook bezig op een laptop van vele jaren oud die softwarematig  mooi werkt,  en de bewerking van de tekeningen goed aankan. Maar de hardware blijkt maar brol te zijn (scherm, toetsenpaneel, batterij ... kleine probleempjes).    Enfin, hopelijk snel nieuw werk van je.🤩

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

@sporoi Bedankt voor de bezorgdheid, maar nee, Raszagal mag nog wel wat langer dienst doen als 't aan mij ligt. :)

Het is een desktop computer die met zorg samengesteld werd door iemand die er veel van kent, ik ga zeker niet klagen over de kwaliteit. Integendeel, een dikke tien jaar is respectabel voor een CPU fan, en die was vlot te vervangen. Het rare gedrag dat daarna begon op te duiken, terugbrengen tot de linkermuisknop die de geest aan het geven was, duurde wel wat langer.

 

Maar - hout vasthouden - met een beetje geluk moet er woensdag weer iets online gezet kunnen worden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...