Ga naar inhoud

Per'Bat - Mijn online strip


Yncke

Recommended Posts

Wat mij enkele keren opviel is dat je de lijn ziet van de tekstballon in de hoek. Persoonlijk vind ik dat het mooier oogt als de tekstballon dan vol is tot in de hoek. 

Hm, da's een heel interessante opmerking, ik had er nog niet bij stilgestaan, en heb eigenlijk momenteel ook geen mening erover.

Ik ga er eens over nadenken en rondkijken hoe de echte dat doen.

 Ik weet dat een tekstballon voor personages een grote "zonde" is (al vind ik dat niet), maar als het zo is prefereer ik ook dat hij voor de tekeing staat.  Nu is het meer een decorstuk waar ze voor lopen.   

 

Daar heb ik dan weer wel een mening over: ik vind 't mooier als de personages ervoor staan. Sorry.  :)

Maar toch heel erg bedankt om de moeite te nemen om het bij te werken, het maakt het visueler om over na te denken.

 

De compositie van het shot aanpassen zodat de tekst noch voor of achter de personages komt te staan?

Er was plaats genoeg voor de tekst die ik er oorspronkelijk gepland had. Maja, inspiratie heeft toegeslagen toen 't al in inkt stond... 

Link naar reactie

Dankezeer voor de feedback. De dubbele tekstballon was een experiment om de tekst minder te laten lijken, maar 't is duidelijk niet geslaagd, dus 't is aangepast.

 

@retep: een beetje, een soort suggestie van wegstofzuigeren. Het maakt niet zoveel uit wat 't precies is, zolang 't maar duidelijk is dat de betovering weggewerkt wordt.

Link naar reactie

Thanks, d'r is wel wat werk in gekropen. :)

 

Alleen die paal links onder staat nogal ongelukkig, alsof er iets uit meneer z'n mond komt.

 

Hm, goed punt. Ik heb 't een beetje proberen bij te werken, maar met die arcering kan ik 't niet veel verzetten. Anderzijds, als de dochter eruit ziet als een man, is die pilaar het minste van de problemen met dat kader... :s

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...