Krimson Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Weet er iemand uit welke Nero strip deze prent komt medeforummers ? Quote Link to comment
MA LINK Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Weet er iemand uit welke Nero strip deze prent komt medeforummers ? Krimson, Zou het misschien een extra prent van het B-Gevaar kunnen zijn naar aanleiding van "De duivelse trilogie" (Standaard uitgave 2005 3e special van trilogie rond Nero) Ma Link kan dus ook serieus zijn, is het niet Roque en al de rest. Quote Link to comment
Gilles Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Volgens mij komt het uit "De terugkeer van Geeraard De Duivel". 't Is wel al jaren geleden dat ik nog m'n Nero'kes heb gelezen. Quote Link to comment
TDPB Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Nero, De held der helden, nr 138, strook 41, eerste prentje Quote Link to comment
Krimson Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 Bedankt iedereen , nu kan ik de prent bij het album steken en dan binnen 10 jaar herontdekken Quote Link to comment
Recommended Posts