Ga naar inhoud

Daniel Clowes of Charles Burns: wie geniet jouw voorkeur?


cinco

Daniel Clowes of Charles Burns  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie geniet jouw voorkeur?

    • Daniel Clowes
    • Charles Burns


Recommended Posts

  • 4 months later...

Ik heb het niet zo met horror, maar het beetje v Junji Ito dat ik heb gezien geeft me ook een onbehaaglijk gevoel. 
 

image.jpeg.5f5ce0f86c410ccb0c56af714ffef473.jpeg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
Op 14/2/2022 om 09:13, Waldorf zei:

Chris Ware is altijd goed: Rusty Brown, Building Stories! Stripgoud, meneer. :D 

Bedankt voor de tip! Rusty Brown is écht van het beste dat ik de laatste tijd heb gelezen! En dan te bedenken dat ik -doordat ik Jimmy Corrigan niet echt kon apprecieren- deze parel bijna had gemist! Misschien Jimmy toch nog een tweede kans geven dan...

 

Nog andere dingen van Chris Ware die je kan aanraden als "next to read"?

 

Link naar reactie
Op 6/3/2022 om 12:19, Mbtobaccos zei:

Bedankt voor de tip! Rusty Brown is écht van het beste dat ik de laatste tijd heb gelezen! En dan te bedenken dat ik -doordat ik Jimmy Corrigan niet echt kon apprecieren- deze parel bijna had gemist! Misschien Jimmy toch nog een tweede kans geven dan...

 

Nog andere dingen van Chris Ware die je kan aanraden als "next to read"?

 


Alles van Chris Ware is hemels.  Indien je Jimmy Corrigan en Rusty Brown in huis hebt dan is Building Stories de logische aanvulling.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Patience.

 

Ik heb het in 2016 of 2017 via de bibliotheek gelezen omdat ik toen andere aankoopprioriteiten had. Nu blijkbaar niet meer.

 

Bij de herlezing van dit uitstekende verhaal merkte ik dat ik me nog bitter weinig herinnerde van de eerste lezing zo een 5 à 6 jaar geleden. Het kan natuurlijk zijn dat ik uitgeleende strips onbewust minder grondig lees dan albums die ik daadwerkelijk koop.

 

De tekst in één vakje herinnerde ik me echter wel nog. Enkel en alleen deze specifieke dialoog:

 

afbeelding.thumb.png.21a1eacb2fa265297f4b19c1fae717b9.png

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...