Ga naar inhoud

Al ingeënt? (vernieuwde vragenlijst/u kan nog steeds anoniem stemmen)


Al ingeënt? (anonieme poll)  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. -

    • 3de prik gehad
      16
    • 2de prik gehad
      6
    • 1ste prik gehad
      2
    • nog geen prik gehad, maar ik ben wel van plan om me te laten inenten
      0
    • niet van plan om me te laten inenten
      4
    • geen inenting omwille van medische redenen
      0
    • 4de prik gehad
      12


Recommended Posts

De resultaten in Israël zijn alleszins hoopgevend. Ook met de massale dansfeesten die nu blijkbaar weer kunnen hebben ze toch ook dagen zonder Covid-doden, ook al zitten ze nog "maar" aan 60% gevaccineerden en heeft de Palestijnse Autoriteit nog maar amper vaccins ontvangen (al zou dit niet aan Israël liggen zeggen ze).

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
Op 8/5/2021 om 12:41, JPAR zei:

Als je ingeënt bent, betekent het niet dat je niet besmet kunt raken. En daarmee ziek kunt worden. Je wordt alleen, hopelijk, minder ziek.

De Indiase mutatie blijkt echter het vaccin te omzeilen. Volg wat dienaangaande momenteel in het V.K. gebeurd...

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
2 uren geleden, Hardcover zei:

De Indiase mutatie blijkt echter het vaccin te omzeilen. Volg wat dienaangaande momenteel in het V.K. gebeurd...

 

De laatste keer dat ik een tabel zag hieromtrent was dat cijfers in UK aantonen dat Pfizer 88% effectief zou zijn tegen de delta- en kappavariant (er zijn twee varianten uit India blijkbaar?), Moderna werkt (maar geen cijfer, Moderna werd amper verdeeld in UK maar werkt met dezelfde technologie als Pfizer), en AstraZeneca zou 60% effectief zijn. Ik ken de bron van de tabel niet, maar ze wordt wel vertrouwd door mensen die er iets van kennen.

 

afbeelding.png

Link naar reactie

Dat zijn voorlopig inderdaad de algemene bevindingen.  Vorige week nog een vaccinoloog hetzelfde horen uitleggen over de effectiviteit van de verschillende vaccins en de bescherming tegen covid + huidige varianten.  Dat waren ongeveer dezelfde cijfers.  Hopelijk schakelen ze snel wanneer zou blijken dat nieuwe varianten 'te slim' zijn.

Zelf kreeg ik oa. vanuit 't ITG en professor immunologie vooral de raad nog af te wachten, zoals eerder (elders) uitgelegd.  Ondertussen wel blijven opvolgen wat de raad was voor lotgenoten die niet willen wachten.  En daar kwam telkens naar voor: Goed opvolgen van 1ste prik tot een maand na 2de prik.  En bij voorkeur geen AstraZeneca.  Dat laatste verraste mij wel.  Ik ken de reden niet, maar vraag nu wel af waarom. 

Geen probleem.  Eergisteren mijn uitnodiging gekregen.  't Is Pfizer.  Perfect.  Ik ga de gok wagen.  Als alles goed gaat, mag je mij aanraken vanaf midden augustus. 😛 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
10 uren geleden, cinco zei:

 

Waarom wil Cinco dit eigenlijk weten? Met al die polls en vragen kan hij binnenkort serieuze profielschetsen van de repers opstellen 

 

Het is anoniem hè, deze poll.

Dus ik kan zero profiling verrichten.

 

afbeelding.thumb.png.c16b432accd0fc168b79e8f4828d6186.png

 

 

Cyberbeveiliging: meer dan 8 miljard wachtwoorden zijn openbaar gemaakt, maakt u zich zorgen?

image.jpg?v=1

 

 

anoniem?   :lachuuh:

Link naar reactie
Op 13/6/2021 om 05:21, Aleksandr zei:

heeft er iemand trouwens de bijsluiters gelezen/meegekregen?

Ik heb er niet naar gevraagd aangezien ik al semi-professioneel in Facebook-discussies duik met anti-vaxxers, complotaanhangers, lichtwerkers en meer van dat fraais. Ik kan ze bijgevolg bijna dromen. Ze staan alleszins gewoon online voor wie het interesseert en ik vermoed dat je wel een kopietje kan meekrijgen in het centrum. De verpleger aan het onthaal was alleszins zeer grondig in het verhoor vooraf. (en een oude bekende uit mijn scoutsjaren :) )

Link naar reactie
Op 15/6/2021 om 20:08, Aleksandr zei:

verhoor?

kopie?

 

Domme vraag misschien, maar België of Nederland?

 

Bij ons gaat het zo: aanmelden met uitnodiging, doorverwijzen naar wachtrij, medische check (vragenlijst) ivm allergieën,... , verder naar de vaccinatiezone, spuit zetten, vijftien minuten in de wachtzone, uitchecken en weer naar huis.

Het verschilt een beetje per locatie maar dit vat het goed samen:

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...