Ga naar inhoud

The Luna Brothers


Recommended Posts

En daarbij : op de vorige reep was er een lange thread over de Luna's.

Ge komt ook altijd een paar jaar achter, gij. :P

 

 

ik ben ook nog veel jonger he! :P

ja, ik herinner me daar iets van, maar ja, ik kende het toen nog niet.

ben nu in de tweede tpb van sword bezig (smiddags de laatste sw trades en s' avonds the sword) en ik ben onder de indruk.

ik heb de oversized hc met slipcase van the sword, was nauwelijks duurder dan de gewone tpbs

 

van girls is de oversided hc wel erg duur. welke uitgave koop ik best, de trades apart, de trades in één bundel (bestaat ook) of toch de oversized hc?

 

voor mij is het leescomfort van belang en ook de kwaliteit van lijming, bij de CW trades van SW is dat echt een ramp!

Link naar reactie

De helfs van de Lunas, Joshua, staat in de laatste Previews met het 6e deel van zijn solo-reeks Whispers. Ik las 't eerste nummer ervan, maar dat kan wel een jaar geleden zijn. Begon zeker niet slecht. Tekeningen voor Girls etc. waren altijd door de andere broer, maar Joshua is precies wel op z'n minst een heel andere stijl, die ik misschien wel ook beter zou noemen.

Opvallend weinig pers rond die titel wel...

 

Preview

Link naar reactie

Mijn CW en DT trades hebben hetzelfde probleem, al die covers beginnen te lossen na een tijd. :(

 

Maar bedankt om dit draadje te maken.The Sword stond enkele jaren geleden op mijn lijstje, maar ik was dit compleet vergeten. Heb ze snel besteld, dan kunnen ze nog mee op reis :)

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...