Timhardt Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 tussen de sw trades (bijna op zijn einde nu) the sword aan het lezen. waaaw, ook al zo goed. is dat het recentste wapenfeit van the luna brothers? heb er verder nog niets van. Is die girls run ook zo goed? Quote Link to comment
niemand Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Girls : zeer goed ! GN ULTRA : zeer goed ! Quote Link to comment
Timhardt Posted June 13, 2013 Author Share Posted June 13, 2013 tsk, gij vindt alles goed! Quote Link to comment
niemand Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 En daarbij : op de vorige reep was er een lange thread over de Luna's. Ge komt ook altijd een paar jaar achter, gij. Quote Link to comment
niemand Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 nem : http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=4753 Nog van in den tijd van Jesse. Dat is dus al lang geleden. Quote Link to comment
Timhardt Posted June 13, 2013 Author Share Posted June 13, 2013 En daarbij : op de vorige reep was er een lange thread over de Luna's. Ge komt ook altijd een paar jaar achter, gij. ik ben ook nog veel jonger he! ja, ik herinner me daar iets van, maar ja, ik kende het toen nog niet. ben nu in de tweede tpb van sword bezig (smiddags de laatste sw trades en s' avonds the sword) en ik ben onder de indruk. ik heb de oversized hc met slipcase van the sword, was nauwelijks duurder dan de gewone tpbs van girls is de oversided hc wel erg duur. welke uitgave koop ik best, de trades apart, de trades in één bundel (bestaat ook) of toch de oversized hc? voor mij is het leescomfort van belang en ook de kwaliteit van lijming, bij de CW trades van SW is dat echt een ramp! Quote Link to comment
niemand Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Mijn CW trades zijn goed geplakt. Maar misschien ben ik ook voorzichtiger. De trades van Girls en Ultra zijn zeer stevig. Zoals alle trades bij Image. ouwe forum : http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=4753 Quote Link to comment
Timhardt Posted June 13, 2013 Author Share Posted June 13, 2013 ik ben heel voorzichtig met mijn strips, maar die van cw komen los (de lijming van het blok aan de cover he, geen losse bladen, want die zijn genaaid). ok, als ik terug ben van vakantie eens een superbestelling plaatsen zie. bedankt voor de link trouwens, ben alles a.h. nalezen! Quote Link to comment
makyousei Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 De helfs van de Lunas, Joshua, staat in de laatste Previews met het 6e deel van zijn solo-reeks Whispers. Ik las 't eerste nummer ervan, maar dat kan wel een jaar geleden zijn. Begon zeker niet slecht. Tekeningen voor Girls etc. waren altijd door de andere broer, maar Joshua is precies wel op z'n minst een heel andere stijl, die ik misschien wel ook beter zou noemen. Opvallend weinig pers rond die titel wel... Preview Quote Link to comment
Timhardt Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 The sword is uit. Zwaar onder de indruk, wat een einde ook! Quote Link to comment
mojo Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Mijn CW en DT trades hebben hetzelfde probleem, al die covers beginnen te lossen na een tijd. Maar bedankt om dit draadje te maken.The Sword stond enkele jaren geleden op mijn lijstje, maar ik was dit compleet vergeten. Heb ze snel besteld, dan kunnen ze nog mee op reis Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Malkavian Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 ZIjn die aan iets nieuws bezig? Quote Link to comment
niemand Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Jonathan Luna Returns to Montly Comics With "Alex + Ada" interview en preview : http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=47273 Quote Link to comment
Olsimar Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Eerste twee issues van Alex + Ada gelezen. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Ik ben benieuwd naar beide nieuwe series! Ik heb Girls, Utlra, Sword en die vind ik toch wel fantastisch! Ook heelrijk om een mini/maxiserie te lezen. Dat vind ik altijd een pré! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
linthout Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 'Alex + Ada' is één serie. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Whispers.... Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Olsimar Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Whispers gelezen, ok maar Alex + Ada is meer mijn ding. 1-0 voor Jonathan Quote Link to comment
linthout Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Ha...Whispers...Dat kende ik nog niet. Quote Link to comment
nobody Posted April 13, 2015 Share Posted April 13, 2015 Dat zullen dan drie trades zijn. Mocht van mij iets langer duren, maar bon, zéér mooie liedjes duren niet lang. Volume 1 & 2 zijn aanraders ! Quote Link to comment
ghost dawg Posted April 13, 2015 Share Posted April 13, 2015 I knew it would end badly... Quote DRAW THE MAP FIRE FROM SPARK Link to comment
Timhardt Posted April 14, 2015 Author Share Posted April 14, 2015 heb alleen de eerste tpb nog maar gelezen, de 2de staat klaar in het mandje voor een volgende grotere bestelling. dat eerste boek was supergoed! Quote Link to comment
ghost dawg Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Het tweede is ook supergoed. Quote DRAW THE MAP FIRE FROM SPARK Link to comment
Timhardt Posted April 15, 2015 Author Share Posted April 15, 2015 ik had niet anders verwacht... Quote Link to comment
shiraz Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Girls (vol 1) is nergens meer verkrijgbaar... :-( Zal Comixology worden vrees ik. Quote Link to comment
Recommended Posts