Kurt M. Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Wat eerst een gerucht was, blijkt nu toch te kloppen. Frank Le Gall werkt aan een nieuw album van Theodoor Cleysters. Al zal het nog wel even wachten zijn op het nieuwe album... http://www.stripelmagazine.be/frank-le-gall-werkt-aan-nieuw-album-theodoor-cleysters/ Quote Link to comment
Elvis Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Super , één van mijn favorieten wordt voortgezet ! Laat maar komen , inmiddels de prachtige Franse integrales gekocht. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 inmiddels de prachtige Franse integrales gekocht. die mogen ze van mij ook vertalen. En als dat niet het geval is, dan staat het op mijn lijstje voor volgend bezoekje aan Wallonië Quote Link to comment
milou Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Prachtig......maar eerst die western van zijn hand nog. Hopelijk pakt Silvester dit op ? Quote Link to comment
Elvis Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Western van Le Gall ??? Graag wat meer info , of bedoel je die langverwachte Vrije Vlucht ? Quote Link to comment
milou Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Die western gaat Mary Jane heten en verschijnt als het goed is bij futuropolis in full colour direct. Daarnaast schrijft hij ook nog een strip over een kat met de toepasselijke naam Miss Annie. Let wel: Frank Le Gall komt van een hele lange weg terug hoor. Nu maar hopen dat hij alles op de rails houdt. Quote Link to comment
Kool Thing Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Goed nieuws!! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Guest Kontiki Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Die western gaat Mary Jane heten en verschijnt als het goed is bij futuropolis in full colour direct. Daarnaast schrijft hij ook nog een strip over een kat met de toepasselijke naam Miss Annie. Let wel: Frank Le Gall komt van een hele lange weg terug hoor. Nu maar hopen dat hij alles op de rails houdt. Deel 2 van die kattenstrip is in mei al verschenen, getekend door Flore Balthazar. Deel 1 dateert van 2010. Quote Link to comment
Recommended Posts