fluiten Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Ik ben op zoek naar een mailadres van Daedalus. Op hun website is daar dus totaal niets van terug te vinden. Kan iemand me dat bezorgen? Het is niet voor iets oneerbaars of om spam te zenden, gewoon een vraagje over hun uitgaves. Merciekes Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
niemand Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Ik ben op zoek naar een mailadres van Daedalus. Op hun website is daar dus totaal niets van terug te vinden. Kan iemand me dat bezorgen? Het is niet voor iets oneerbaars of om spam te zenden, gewoon een vraagje over hun uitgaves. Merciekes Edit : wacht, de link past zichzelf aan. Ik ga het nog eens opzoeken via google. Quote Link to comment
niemand Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Et voila, zomaar van de site gehaald : Algemeen contactadres: Uitgeverij DaedalusRootenstraat 29 bus 13600 GenkTel. 089 35 68 17Fax 089 35 68 17info@uitgeverijdaedalus.be Nog niet goed wakker, Fluit ? Maandag morgen blues ? Quote Link to comment
Nuwanda Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Nog niet goed wakker, Fluit ? Maandag morgen blues ? Te vaak de te kleine uitgaves van DDB gelezen? Quote Link to comment
Daan Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Et voila, zomaar van de site gehaald : Algemeen contactadres: Uitgeverij Daedalus Rootenstraat 29 bus 1 3600 Genk Tel. 089 35 68 17 Fax 089 35 68 17 info@uitgeverijdaedalus.be Nog niet goed wakker, Fluit ? Maandag morgen blues ? Waar vond je dit dan? Ik zie het toch ook nergens staan? Quote Link to comment
niemand Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Ga naar de homepage. Klik op Daedalus (links onderaan) en klik dan op contactinfo (rechts bovenaan). Quote Link to comment
fluiten Posted June 24, 2013 Author Share Posted June 24, 2013 Ga naar de homepage. Klik op Daedalus (links onderaan) en klik dan op contactinfo (rechts bovenaan). Getver ja, nu zie ik het ook. Thanks Spock!! Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
niemand Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Graag gedaan. En Welcome Back, Fluiten. Quote Link to comment
fluiten Posted June 24, 2013 Author Share Posted June 24, 2013 Graag gedaan. En Welcome Back, Fluiten. Ik lurk veel maar post weinig. Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
Chorasan Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Is er iemand die geabboneerd is op de nieuwsbrief van Daedalus en die weet of er deze maand nog nieuwe uitgaves te verwachten zijn? Deze week kwam er enkel een nieuwe Onthoofde Arenden uit en verleden maand kwam er precies ook niks uit... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
Guest Kontiki Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Geen zorgen! Door een samenloop van omstandigheden moest er wat doorgeschoven worden. In juli en augustus en de maanden daarna haalt Daedalus de achterstand in. In juli verschijnen: - Ayrton Senna (HC & SC) - Duisternis 4 - Ze waren met tien 6 - Woestijnvalk 4 (HC) - Eeuw der schimmen 4 - Clan van de Draak 5 - Tempelridder 2 Nieuwe titels voor september en oktober, zowat allemaal vervolgen op lopende reeksen, lijst ik zaterdag op. Quote Link to comment
Chorasan Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Geen zorgen! Door een samenloop van omstandigheden moest er wat doorgeschoven worden. In juli en augustus en de maanden daarna haalt Daedalus de achterstand in. In juli verschijnen: - Ayrton Senna (HC & SC) - Duisternis 4 - Ze waren met tien 6 - Woestijnvalk 4 (HC) - Eeuw der schimmen 4 - Clan van de Draak 5 - Tempelridder 2 Nieuwe titels voor september en oktober, zowat allemaal vervolgen op lopende reeksen, lijst ik zaterdag op. Bedankt voor de info Kontiki! Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
Timhardt Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 Geweldig nieuws, super gedaan, mannen! Quote Link to comment
Elvis Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 En nu nog de reeks Macht der onschuldigen en we zijn er ..... Quote Link to comment
alexjodo Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 en deze pleazzzz Quote Link to comment
Timhardt Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 allemaal mis natuurlijk: aquanauten is een vergeten reeks die evenveel hit-potentieel heeft als carthogo bv. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 Marlysa is blijkbaar afgevoerd omdat winkeliers er te weinig van bestelden. Quote Link to comment
Elvis Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 Op deze zit ik ook te wachten en de eerste 3 delen vertaald door Talent waren best goed.... Quote Link to comment
Recommended Posts