Ga naar inhoud

Jeremiah Integraal


Gast Ben

Recommended Posts

Ik heb die Amerikaanse uitgaven vanaf het begin gekocht nou ja het zijn er maar twee tot op heden. Prachtig gedaan, ik kan dit alleen maar toejuichen.

Ga je ze nu willen kopen dan betaal je je blauw, ongelofelijk wat ze daar voor durven vragen.

Even speurend op ebay zag ik dat ze op dezelfde manier zijn uitgegeven in het Frans en Duits.

Waarom niet in het Nederlands vraag ik me dan af. 

Link naar reactie

Ik heb inmiddels die Franse integrales gekocht.

Mooi uitgegeven op groot formaat , enkel jammer dat er geen extra's in verwerkt waren.

 

De softcovers zijn nog makkelijk te vinden in het NL , dus een integrale in onze taal zie ik niet vlug verschijnen.

Link naar reactie

Ja , maar Murena zal wel een veel hoger verkoopscijfer hebben en er zijn amper 9 albums verschenen.

Van Jeremiah zijn er meer dan 30 albums verschenen wat al wat integrales meebrengt..

 

Juist dat soort langlopende reeksen zijn het meest gebaat bij integrales lijkt mij. Ik koop liever een aantal integrales dan meer dan 30 losse strips (die ook nog maar allemaal verkrijgbaar moeten zijn) als ik aan een serie begin...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Van de Torens van Schemerwoude verschijnt in het najaar (23 oktober 2013) een integrale versie in zwart/wit (helaas nog enkel in het Frans). Aangezien Glénat de rechten heeft, betwijfel ik of er überhaupt een vertaling komt.

 

Op 9 oktober 2013 verschijnt (in het Frans) Retour au Congo. Scenario Yves Huppen. Ook al Glénat, vertaling zal wel volgen, naar wat ik begrepen heb,

 

In 2014 verschint er in de reeks Getekend/Signé Station 16.

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie
  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...