Ga naar inhoud

'de Kraai' (Lax)... Aanrader ?


Veto

Recommended Posts

Tijdens de zomervakantie probeer ik altijd enkele stripreeksen uit die ik om de een of andere reden altijd links heb laten liggen.
Zo ontdekte ik de voorbije jaren pas 'Snoesje', 'Roodmasker', 'De 7 levens van de Sperwer', 'Chlorophyl', 'Baard en Kale', 'Farao' en 'Piet Pienter & Bert Bibber'.

 

In bieb viel mijn oog vandaag op de reeks 'De Kraai' van Lax.  Is deze reeks van 6 albums de moeite waard ?

 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
Gast Natte aap

yep, ik sluit me aan bij het bovenstaande (volgens mij heb ik er zelfs ooit eens iets kort over geschreven in strip van de dag). Geen absolute hoogvlieger maar een leuke reeks met veel sfeer. Ontspannend crime noir reeksje. Leuk getekend.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Inmiddels heb ik vier albums van 'De Kraai' uit de lokale bieb ontleend en gelezen.  Het kon me niet meteen bekoren.  Het tekenwerk viel me al tegen vanaf de eerste lezing, al geef ik toe dat je wel na enkele albums gewend geraakt aan Lax' stijl.  Maar het is vooral de intrige die me niet kon meeslepen.  Om de een of andere reden voelde ik me niet meegesleurd in het verhaal.  Dus : geen 'Kraai'-albums in mijn verzameling.  Gelukkig bestaan er bibliotheken die mogelijke miskopen kunnen voorkomen.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...