Ga naar inhoud

Paypal. (Split van: Crowdfunding tips: comics, strips, art books of andere artsy zaken)


Recommended Posts

3 uren geleden, Peter Motte zei:

 

Ik sluit niet uit dat ze inderdaad die kosten in rekening blijven brengen en het geld misschien gewoon van je zichrekening afhalen.

 

nop, heb mijn zichtrekening nooit willen koppelen aan mijn PP, sinds toen was mijn enthousiasme al redelijk gedaald, maar met het verlies van het ooit aangemelde tel-nummer staat alles stil   :angry:

Link naar reactie

Da's perfect legaal, hoor. Als je iets tweedehands verkoopt, moet je er zelfs geen belastingen op betalen.

Ten slotte verkoop je 2e-hands doorgaans met verlies. En als je de belastingen op de verkoop zou moeten betalen, zou je de aankoop ook als onkosten moeten mogen declareren, en doordat je met verlies verkoopt, zouden de belastingen jou dus in totaal geld moeten geven.

Link naar reactie

Op een website waarvan ik lid was door via PP te betalen, heb ik gezegd PP op te zeggen wegens die problemen.

Ik heb ook gezegd dat ik vermoed dat PP die sms'en willen opleggen om te besparen.

 

Daarop kreeg ik vanmorgen het volgende bericht:

 

Hi Peter,

 

Do you want me to open a thread in PP Community about your issue? I can reference your thread.

The community helped me a couple of times when I was stuck.

I know nothing about the SIM cards you described, but I know PP has specific policies for different countries so that may be it.

Have you tried calling their HQ in California? I know that phone call would be expensive, I think they have another HQ in Ireland.

The SIM card thing sounds like a security issue, but to protect you, not to reduce your security. Are you sure there were no security attacks on your account?

Anyways, let me know if I can help to prompt your problem in the PP forums.

Best,

 

 

Link naar reactie
On 7/31/2021 at 8:35 PM, Aleksandr said:

hier droom ik nu van

tijdens mijn oude dag rustig van mijn krantje genieten op een aangenaam warme plaats

 

 foto4783008

 

 

Dat zal dus niet mogelijk zijn, omdat de regering ons wil dwingen om vanalles online te doen. Dus ben je tot het einde van je leven verplicht een pc+modem+internet te hebben.

Leven zonder internet begint moeilijker en moeilijker te worden, ook voor wie dat voor zijn werk eigenlijk niet nodig heeft.

Link naar reactie

en nu willen ze bij Den Trein ons verplichten nog een appppke op te laden waarmee ze je 24/7 kunnen volgen

<om de service aan de klant te verbeteren>

 

als je een station binnenloopt gaan de centjes al automatisch van je rekening

en dan maar hopen dat je geen platte gsm-batterij krijgt want dan kom je (volgens de sofware) nooit meer uit het station en blijft de teller maar lopen   :D

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

net ieHmail gekregen:

<We zien u niet graag vertrekken.

We hebben geconstateerd dat u PayPal al een tijd niet meer hebt gebruikt. Omdat uw veiligheid onze hoogste prioriteit is, wordt de rekening die u met XXX@YYY.com hebt geopend, binnenkort opgeheven. Dit gebeurt over 60 dagen, tenzij u actie onderneemt.

Log vóór 15 oktober 2021 in om uw rekening te behouden. Klik hier!>

 

dus,

ze zien me niet graag vertrekken bij Paypal,

daarom stelen ze mijn centen en trappen ze me de deur uit omdat MIJN veiligheid <hun hoogste prioriteit is>?

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Zo, mijn PP-account is afgesloten.

Het heeft een tijdje geduurd, omdat ik eerst zeker wou weten of er niet het een of ander was dat ik alleen maar met PP kon betalen, en dat ik echt wel nodig heb, zoals virusscanners en software.

Maar dat blijkt dus niet het geval te zijn. Er valt toegang tot twee websites weg, maar dat is dan maar zo.

Ik zal waarschijnlijk binnenkort hetzelfde e-mail-bericht als @Aleksandr krijgen, maar ze weten al waarom ik niet wou blijven.

Link naar reactie

Nee, de medaille is voor iedereen die het tegen Paypal en konsoorten moeten opnemen.

 

Eigenlijk proberen dergelijke bedrijven het altijd zodanig moeilijk te maken, dat mensen met minder doorzettingsvermogen het gewoon opgeven. Amazon, Ebay, Paypal, altijd hetzelfde scenario: je krijgt nooit van de eerste keer het juiste antwoord. Ze beweren allemaal een klantendienst te hebben, maar in feite is die helpdesk zo opgezet dat de callcentermedewerkers niet als doel hebben om een juist antwoord te geven, maar verplicht worden om zoveel mogelijk cases binnen zo weinig mogelijk tijd af te handelen. Dat triggert een systeem waarbij een callcenter medewerker gewoon eender wat gaat antwoorden om er zo snel mogelijk vanaf te zijn.


Een tijd geleden waren mijn buren slachtoffer van een fraudezaak. Iemand had iets besteld bij Zalando op een valse naam en had het pakket bij mijn buren laten toekomen. Mijn buurman nam het nietsvermoedend aan van Bpost. Vijf minuten later stond er plots een man die zei dat hij het pakket per ongeluk naar het verkeerde adres had gestuurd. Mijn buurman gaf het pakket (heel naïef) mee met die man.

Uiteraard, enkele weken later: herinneringsbrief na herinneringsbrief. Bleek dat het pakket helemaal niet was betaald. Blijkbaar heeft Zalando een optie waar je kan kiezen om je pakket pas na ontvangst te betalen. Maar ze doen wel geen controle op misbruik op voorhand…

Dat heeft dus tientallen telefoons geduurd voordat ze bij Zalando begrepen dat mijn buren er niks mee te maken hadden en het dus om een oplichtingszaak ging. Maar intussen was hun eigen account ook al bijna stopgezet en stond er bijna een incassobureau voor de deur…

Uiteindelijk riep mijn buurvrouw mijn hulp in. Ik heb twee keer moeten bellen. Pas na de tweede telefoon kreeg ik iemand aan de lijn wiens kwartje viel…

 

 

Link naar reactie

Het heeft er veel van weg dat ik op het goeie moment ben vertrokken:

 

https://www.bbc.com/news/technology-58492953

 

British businesses will be charged a 1.29% fee for payments from the European Economic Area and vice versa.

Most currently pay about 0.5% in similar charges, which have remained unchanged since before the UK left the EU customs union and single market.

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...