Comicoos Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Even een cross-post. (Ik vermoed dat dat wel mag. Zoniet hoor ik het wel) bron: http://www.purefantasy.nl/forum/viewtopic.php?t=7111 Juni is de maand van het spannende boek, en er zijn al minstens twee interessante aanbiedingen:Doubt & Monster.De vierdelige thriller-serie Doubt voor 30 euro in plaats van 39,80 euro.Met dit ISBN kun je het in elke goede boekhandel krijgen: ISBN: 978-94-62100305.Je zou het een mengsel van konijntjes en hakbijlen kunnen noemen Monster is een 18-delige manga-reeks over een dokter die weigert de onethische bevelen van een ziekenhuisdirecteur op te volgen, en die daardoor in problemen komt.Tegelijk wordt daardoor een monsterlijke mis/ver-leider losgelaten.Het is een spannende thriller met goede karakterpsychologie, interessante ontwikkelingen van de personages, prachtige tekeningen, en een gevarieerde manier van vertellen.De hele serie is verkrijgbaar voor slechts 120 euro, in plaats van 180 euro, en dat is minder dan 7 euro per deel terwijl elk deel 200 p's z/w is.Titel "Pakket Monster 1-18"ISBN 978-94-62100428. Quote Link to comment
helahela Posted July 7, 2013 Share Posted July 7, 2013 Die maand is al voorbij, maar ik heb die pakken nog in een wibkel zien staan. Opmerking: in de Fnac in Gent zetten ze de manga's apart, niet bij de strips. Je zoekt soms een eeuwigheid voor je ze hebt gevonden. Quote Link to comment
Recommended Posts