Ga naar inhoud

quiz: uit welke strips komen deze openingszinnen?


cinco

Recommended Posts

1. We zullen het nog maar eens proberen met de lotto. @Werner

2. Hier is het! Zal ik de deur voor u openhouden? De buurt ziet er nog precies hetzelfde uit als vroeger. @Yncke

3. Bewaak de vliegvelden! Zet alle wegen af! @fantasiooo

4. Ik mis jullie! Ik voel me zo alleen... Ik heb alleen nog maar dit boek van jullie... @Yncke@mojo@Lük Bey

5. Ze winnen terrein! De grens kan niet ver zijn! We hebben misschien 'n kans! @Lük Bey

6. Vandaag komen ze niet meer... Ze hadden al drie weken terug moeten zijn. Drie weken! @mister o

7. Dat is geen leven meer! Iedere morgen vroeg moeten opstaan, uw eten binnenslikken... @fantasiooo

8. Kan ik de directeur van dit verbeteringsgesticht te spreken krijgen? @Lük Bey

Link naar reactie
Op 17/7/2021 om 21:04, cinco zei:

1. We zullen het nog maar eens proberen met de lotto.

2. Hier is het! Zal ik de deur voor u openhouden? De buurt ziet er nog precies hetzelfde uit als vroeger.

3. Bewaak de vliegvelden! Zet alle wegen af!

4. Ik mis jullie! Ik voel me zo alleen... Ik heb alleen nog maar dit boek van jullie...

5. Ze winnen terrein! De grens kan niet ver zijn! We hebben misschien 'n kans! @Lük Bey

6. Vandaag komen ze niet meer... Ze hadden al drie weken terug moeten zijn. Drie weken!

7. Dat is geen leven meer! Iedere morgen vroeg moeten opstaan, uw eten binnenslikken om op tijd te komen...!!

8. Kan ik de directeur van dit verbeteringsgesticht te spreken krijgen? @Lük Bey

6 is Thorgal geloof ik, maar heb momenteel de tijd niet om ze door te nemen

Link naar reactie

De Robbedoesopeningszin komt uit de hoofdreeks.

Dus via eliminatie valt dat al te achterhalen.

En zo kunnen ook stapsgewijs de anderen gevonden worden. (die van Kiekeboe en Urbanus zullen de moeilijkste zijn omwille van het hoge aantal titels in die reeksen, maar ik heb zinnen geselecteerd uit albums waarvan ik veronderstel dat velen ze gelezen hebben)

Link naar reactie

2. Hier is het! Zal ik de deur voor u openhouden? De buurt ziet er nog precies hetzelfde uit als vroeger.

 

Die laatste zin wordt gezegd door een oudere man.

 

4. Ik mis jullie! Ik voel me zo alleen... Ik heb alleen nog maar dit boek van jullie...

 

uitgesproken door een jongvolwassen meisje

 

6. Vandaag komen ze niet meer... Ze hadden al drie weken terug moeten zijn. Drie weken!

 

uitgesproken door een groep vrouwen

Link naar reactie

 

Nog te gaan:

 

Kiekeboe

Durango

 

 

2. Hier is het! Zal ik de deur voor u openhouden? De buurt ziet er nog precies hetzelfde uit als vroeger.

 

Die laatste zin wordt gezegd door een oudere man.

 

4. Ik mis jullie! Ik voel me zo alleen... Ik heb alleen nog maar dit boek van jullie...

 

uitgesproken door een jongvolwassen meisje

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...