cinco Posted July 19, 2021 Share Posted July 19, 2021 de Pottenproever (Verhaegen) de Verloren Van Eyck (Morjaeu) Quote Link to comment
TDPB Posted July 19, 2021 Share Posted July 19, 2021 Bij die inkleuring zie je in de recente versie tenminste een verschil tussen muren en vloer. Nu nog een verschil tussen binnen en buiten en we zijn er. Quote Link to comment
Aleksandr Posted July 19, 2021 Share Posted July 19, 2021 2 minuten geleden, TDPB zei: Bij die inkleuring zie je in de recente versie tenminste een verschil tussen muren en vloer. Nu nog een verschil tussen binnen en buiten en we zijn er. misschien verscheel de eerste garage nog in de tijd van de vierkleurendruk (of misschien ietsje meer)? Quote Link to comment
TDPB Posted July 19, 2021 Share Posted July 19, 2021 21 minuten geleden, Aleksandr zei: misschien verscheel de eerste garage nog in de tijd van de vierkleurendruk (of misschien ietsje meer)? alle kleurendruk is vierkleurendruk. Quote Link to comment
cinco Posted July 19, 2021 Author Share Posted July 19, 2021 Gebeurde dat indertijd trouwens vaker dat ze een verhaal al op de cover van het weekblad begonnen? Quote Link to comment
Captivant Posted July 19, 2021 Share Posted July 19, 2021 5 uren geleden, TDPB zei: alle kleurendruk is vierkleurendruk. ?? Er zijn meer druktechnieken dan CMYK. Quote Link to comment
Captivant Posted July 19, 2021 Share Posted July 19, 2021 2 uren geleden, cinco zei: Gebeurde dat indertijd trouwens vaker dat ze een verhaal al op de cover van het weekblad begonnen? Dit werd al gedaan vanaf het allereerste nummer: Neem eens een kijkje op:https://bdoubliees.com/journalspirou/annees/ Een compleet overzicht van alle spirou's vanaf 1938 tot nu, inclusief afbeeldingen van alle omslagen. Quote Link to comment
cinco Posted July 19, 2021 Author Share Posted July 19, 2021 O 5 minuten geleden, Captivant zei: Dit werd al gedaan vanaf het allereerste nummer: Oh, ik maar denken dat een covertekening altijd de standaard was geweest. Quote Link to comment
cinco Posted July 19, 2021 Author Share Posted July 19, 2021 13 minuten geleden, Captivant zei: Neem eens een kijkje op:https://bdoubliees.com/journalspirou/annees/ Een compleet overzicht van alle spirou's vanaf 1938 tot nu, inclusief afbeeldingen van alle omslagen. Dus in 1965 is de ommezwaai gebeurd. Quote Link to comment
Peter Motte Posted July 20, 2021 Share Posted July 20, 2021 11 hours ago, cinco said: O Oh, ik maar denken dat een covertekening altijd de standaard was geweest. In het begin wilden ze geen p's verspillen aan zo'n covertekening. Het blad was toen ook veel dunner. Kranten werken nog altijd zo. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
cinco Posted July 20, 2021 Author Share Posted July 20, 2021 Nu snap ik ook eindelijk waarom ze ooit Guusten hebben uitgegeven met dit type van cover. Dat was dan natuurlijk een verwijzing naar die vroegere lay-out van het magazine. Quote Link to comment
cinco Posted July 21, 2021 Author Share Posted July 21, 2021 Zo komen we tenminste weer tot nieuwe inzichten. Quote Link to comment
cinco Posted February 10, 2022 Author Share Posted February 10, 2022 Wil je de garage van Franquin toch nog die kwartfinale van het toernooi zien overleven, het is nog niet te laat om te stemmen. (of je stem aan te passen) Quote Link to comment
Rik Posted February 10, 2022 Share Posted February 10, 2022 Kom, dit kan een stuk enthousiaster @cinco je wil de promotie activiteiten van Ambreville toch overtreffen? Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
cinco Posted February 10, 2022 Author Share Posted February 10, 2022 1 uur geleden, Rik zei: je wil de promotie activiteiten van Ambreville toch overtreffen? Niet dat het beoogde doel daardoor bereikt werd. Ik zou natuurlijk een reclamespot kunnen gaan draaien op locatie, maar daar had ik eerder aan moeten denken. Quote Link to comment
Ambreville Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 15 hours ago, cinco said: Niet dat het beoogde doel daardoor bereikt werd. Ik zou natuurlijk een reclamespot kunnen gaan draaien op locatie, maar daar had ik eerder aan moeten denken. Voor wat smeergeld kan dat geregeld worden. Ik ben vandaag in Saint-Gilles voor Anlor. Quote Link to comment
cinco Posted February 11, 2022 Author Share Posted February 11, 2022 1 uur geleden, Ambreville zei: Voor wat smeergeld kan dat geregeld worden. Ik ben vandaag in Saint-Gilles voor Anlor. Ik zou wel willen, maar... ik krijg de presentatie niet rond. De manager van Evi Hanssen legt elke keer neer als ik bel om haar in te zetten als spokeswoman in de reclamespot. Quote Link to comment
Peter Motte Posted February 13, 2022 Share Posted February 13, 2022 Je moet hoger mikken, zeker in het begin. Dan zeg je achteraf: Ja, we wilden eerste XX, maar zij kon niet. Toen dachten we aan jullie. Happen ze direct toe. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts