Ga naar inhoud

Marvel Cinematic Universe


MCU films  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. jouw 5 favorieten

    • Iron Man
    • The Incredible Hulk
      0
    • Iron Man 2
    • Thor
    • Captain America: The First Avenger
    • Marvel's The Avengers
    • Iron Man 3
      0
    • Thor: The Dark World
    • Captain America: The Winter Soldier
    • Guardians of the Galaxy
    • Avengers: Age of Ultron
    • Ant-Man
    • Captain America: Civil War
    • Doctor Strange
    • Guardians of the Galaxy Vol. 2
    • Spider-Man: Homecoming
      0
    • Thor: Ragnarok
    • Black Panther
      0
    • Avengers: Infinity War
    • Ant-Man and the Wasp
      0
    • Captain Marvel
    • Avengers: Endgame
    • Spider-Man: Far From Home
      0
    • Black Widow
      0
    • Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
      0
    • Eternals
      0
    • Spider-Man: No Way Home
    • Doctor Strange in the Multiverse of Madness
    • Thor: Love and Thunder
    • Black Panther: Wakanda Forever
      0


Recommended Posts

De eerste Iron Man blijf ik nog steeds de beste vinden.  Rechttoe, rechtaan, to the point en 100% geslaagd in z'n opzet.  Het eerste deel van The Avengers blijf ik ook plezant vinden, toen alles nog niet zo over-gecompliceerd was.  En dan nog een sympathie-vote voor THOR 2.  Die eerste vond ik echt ontzettend flauw, The Dark World kon mij ten zeerste bekoren.  Dat net uitgerekend de betere sequel zo hard aangepakt werd, maakt dat ik Civil War (die normaal met mijn derde stem zou gaan lopen) toch even opzij zet. 

Maar de laatste jaren ben ik heel wat achterop geraakt.  Er zijn 6 titels die ik nog moet zien.  Het is ook allemaal zoveel geworden.  Dat gevoel had ik énorm bij Infinity War.  Het is teveel op een hoop geworden.  Persoonlijk ben ik, ondanks mijn vote voor Avengers, meer fan van de stand-alone projecten.  Anderzijds is dat ook moeilijk geworden.  Want tijdens één van die titels (was het Iron Man 3?) zat ik constant te denken:  Jamaar, waar zit de rest dan?  Zo'n bedreiging en niemand te zien.  Allemaal wat dubbel.  Het zal wel iets zijn met de tijdlijn of dergelijke, ik ben de moed verloren om het allemaal bij te houden.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • cinco changed the title to Marvel Cinematic Universe
  • 1 year later...
On 1/13/2023 at 2:56 PM, cinco said:

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

 

Ik heb het gevoel dat je zowat heel de film samengevat gezien hebt als je de twee trailers achter elkaar bekijkt en ook weet hoe het afloopt als je de titel van de volgende Avengers-film kent.

klopt wel :)

behalve dat het idee van Kang dus helemaal is losgelaten nu de acteur is veroordeeld voor mishandeling.

 

Ik vind dat het MCU niet meer is zoals het ooit was. Er is echt een voor-Endgame en na-Endgame. Maar evengoed geniet ik tot nog toe van alles wat uitkomt, in kleine of grote mate.

 

Zelfs de tv-series als Hawkeye, What if, Echo.. of de tv-film Werewold by Night... het pakt allemaal lekker in elkaar.

Tsja... en dan wil Sony meedoen. Ach... ik vond Venom #2 en ook Morbius best aardig, maar geweldig nu ook weer niet. Tom Brady als Venom blijf ik weergaloos vinden, dat wel.
En nu is er Madame Web... ik heb hem nog niet gezien, maar weet zéker dat ik het NIET in de bios zal kijken! Schijnt zonde van mijn geld te zijn.

 

426397218_10231411928982229_2172109023611667114_n.thumb.jpg.12757ac9f1130069cc2aed94c7bd34bb.jpg

 

Ik kijk wel uit naar alles hierboven van Sony, maar het is geen MCU kwaliteit.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
27 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

En nu is er Madame Web...

 

 

De drie door Madame Web geronselde meisjes hebben alleen hun pakjes aan in een korte flashforward, dus niet eens in het verhaal van deze film.

Wie gaat kijken om hen als spider-girls aan het werk te zien, komt bedrogen uit.

De trailer en promotie is op dat vlak misleidend.

 

madame-web.thumb.webp.674e31b348d9adbacea106778f6690ba.webp

 

Deadpool 3 (van Marvel/Fox/Disney, niet van Sony) heeft wel grote kans om goed te zijn.

1 en 2 waren ook al uitstekend en deze doet er qua meta en zelfreferentie nog serieus wat scheppen bovenop.

 

afbeelding.thumb.png.9f0c39012129af4d5ed4b0e4f6e5cf76.png

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...