Ga naar inhoud

Wanneer is de simulatie begonnen?


Recommended Posts

  • 2 months later...
Op 17/12/2021 om 23:15, cinco zei:

command: stay at Wycker Brugstraat 14 Maastricht until 06/04/2017 11:30:00

 

Daar is een Subway. (of beter gezegd 'was')

Na jaren had ik die plaats eind augustus 2021 terug bezocht en de week nadien was-ie gesloten en nooit meer opnieuw open gegaan. Dat zijn zo van die rare toevalligheden.

 

Ik heb er op 06/04/2017 een verkeerde beslissing genomen.

Een beslissing die ik pas op 06/10/2021 (deels) heb ongedaan kunnen maken.

Ja, toen ik achteraf merkte dat die data's exact 4,5 jaar uit elkaar liggen, vond ik dat ook weer zo een eigenaardig toeval.

 

Dus eind augustus verbleef ik enkele nachten op een hotelboot in Maastricht aangezien er in die periode eindelijk degelijke versoepelingen waren. Maar Maastricht gaf me enkel maar een weemoedig gevoel. Als een fotoalbum waar alleen nog maar de locaties op de foto's aanwezig waren, maar niet meer de personen. Het is daar op die boot dat het idee in mijn hoofd is beginnen groeien om terug te vinden wat ik kwijt was geraakt. Het leek haast onmogelijk, of toch niet. Het was mogelijk indien ik één belangrijke factor in mijn leven veranderde. Mijn woonplaats. Opnieuw. Want ik was pas verhuisd in 2020. Die verhuis was een pragmatische verhuis. Maar nu zou het puur op het gevoel moeten zijn.

 

Wat volgde ging allemaal sneller dan ik had verwacht...

 

 

Link naar reactie
7 uren geleden, Waldorf zei:

Een verkeerde beslissing in een Subway? Je bedoelt dat je er een 'broodje' besteld hebt. Volgens de Ierse wetgeving mag de sponsachtige materie waar Subway zijn beleg tussen houdt geen brood noemen omdat er te veel suiker in zit.

 

Goed idee. Verschrikkelijk veel ogenschijnlijik gezonde voeding is eigenlijk ongezond.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...