Ga naar inhoud

Stripverzameling beheren


Mr.EGO

Recommended Posts

in XLS



1 tab per jaar voorbestellingen: per maand een overzicht, per uitgeverij en totaalprijs zodat ik weet wat ik per maand zou uit moeten geven

image.thumb.png.81469b03057ab168a1ea201b61f950d7.png

Dan per jaar ook een tab met Xtra zaken die ik koop... Marktplaats, facebook, facts, archonia, cheapcomics, bol,, CIA comics etc.
Hier houd ik ook de totalen bij die ik op jaarbasis dan weer verkoop en wat ik totaal kwijt ben... dat heb ik even uitgeblurred :)

Maar je ziet dat ik momenteel 791 comics/strips heb gekocht en 52 verkocht

image.thumb.png.f72a1948971abb00c4a0294af16d25ed.png

 

Daarnaast een totaal-tab genaamd "collectie" waar ik alle titels (14.616 is de huidige stand)  instop, de totalen per serie of collectie en ik werk met kleurtjes om de zaken leuk te houden :)
Ooit ga ik het wellicht nog uitbreiden met uitgeverijen, maar als ik het nodig vind, dan doe ik het nu al ervoor.
 

 

image.png

 

dan heb ik nog andere tabbladen... zoals "reading order" en "list of books to sell" en zelfs een "must have must read" tab.

I like XLS :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...