Sjaak Bonenstaak Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Doe mee! Wie wordt striptalent 2013? Maak een eigen interpretatie van Jan Jans en de kinderen via een stripstrook bestaande uit 3 afbeeldingen. De beste inzendingen zullen worden gepubliceerd in de Jan Kruis Glossy die eind september verschijnt. Meer informatie via http://jankruisglossy.nl/striptalent/ Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 en hoe oud mag je zijn om nog mee te mogen doen of om "talent" genoemd te worden? Quote Link to comment
Sjaak Bonenstaak Posted July 20, 2013 Author Share Posted July 20, 2013 Iedereen mag/kan meedoen! Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 ah ok, er is dus geen bovengrens. Iemand van 65 mag nog gerust mee doen. Goede zaak. Quote Link to comment
Sjaak Bonenstaak Posted July 20, 2013 Author Share Posted July 20, 2013 Inderdaad! Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 maar kan ie ook winnen Quote Link to comment
Wouter Goudswaard Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 De inzendingen staat online en er kan gestemd worden (o.a. op ondergetekende)! Quote Studio Goudbaard Ridiculand Link to comment
Guest Bilal Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 De Bommel glossy vond ik reuze interessant. Misschien dat ik ook eens de Jan Kruis glossy ga kopen. Hoewel ik te weinig lees van Jan, Jans en de Kinderen heb ik er wel altijd van kunnen genieten. Ik vraag me af of men in Vlaanderen bekend is met Jan, Jans en de Kinderen? Quote Link to comment
Recommended Posts