Ga naar inhoud

Sporterdesport


retep

Recommended Posts

Wat wel zou mogen verboden worden zijn die binnenlandse halftijdse transfers (Hazard), tenzij het met instemming van beide clubs is. Nu kan je gewoon de beste spelers weghalen bij de concurrentie.

 

waarom? Wat is hier het probleem?

Andermecht wil een goede speler huren van Chelsea. Maar Chelsea zegt dat hij nog bij Zulte zit.

De speler zelf zegt dat hij liever naar Anderlecht gaat.

Dan is er toch geen probleem?

 

Als jij een appartement gaat huren, ga je toch ook contact opnemen met de eigenaar en niet met de vorige bewoner?

 

Bovendien heeft Anderlecht hier nooit over gecommuniceerd. Ze hebben enkel gezegd dat ze het een interessante speler vinden en dat ze aan chelsea gaan vragen zijn of ze hem kunnen huren ipv Zulte. Als dat contract écht waterdicht was ipv dat er altijd maar weer in de pers gehuild wordt dat het waterdicht is, dan had deze soap al lang afgelopen geweest. Maar doordat het niet waterdicht is, denk ik dat Anderlecht gewoon aan Bico en Denis gevraagd hebben om eens te zien wat er mogelijk is. Niet vergeten dat Zulte deze speler ook alleen maar huurt en verder niks te zeggen heeft. (hadden ze de cuyper maar niet moeten laten gaan, blijkbaar de enige met zakelijk inzicht ginder)

 

En gelijk hebben ze. het verschil tussen kampioen spelen of tweede zijn is enorm. Voetbal is een geldstroom waar er wekelijks ook 90 minuten entertainment aan vasthangt. Dus is het toch normaal dat je die geldstroom probeert te sturen?

 

ik vind dat allemaal nogal heisa om niks. En veel gefrustreerde mensen die allemaal huilie huilie staan te doen en schande roepen omdat het Anderlecht is.

De heisa rond Gudjohnson is ook snel gaan liggen.

 

Nu, persoonlijk vind ik dat Anderlecht Hazard niet moet gaan halen. Ze hebben genoeg jeugd rondlopen die zou moeten kunnen wat Hazard kan en zo blokkeer je die ook weer. En je geeft hen het signaal dat ze dan toch niet goed genoeg zijn. Een sterke leider op het middenveld en een scorende spits hebben ze nodig.

Link naar reactie

waarom? Wat is hier het probleem?

Andermecht wil een goede speler huren van Chelsea. Maar Chelsea zegt dat hij nog bij Zulte zit.

De speler zelf zegt dat hij liever naar Anderlecht gaat.

Dan is er toch geen probleem?

 

Als jij een appartement gaat huren, ga je toch ook contact opnemen met de eigenaar en niet met de vorige bewoner?

 

Bovendien heeft Anderlecht hier nooit over gecommuniceerd. Ze hebben enkel gezegd dat ze het een interessante speler vinden en dat ze aan chelsea gaan vragen zijn of ze hem kunnen huren ipv Zulte. Als dat contract écht waterdicht was ipv dat er altijd maar weer in de pers gehuild wordt dat het waterdicht is, dan had deze soap al lang afgelopen geweest. Maar doordat het niet waterdicht is, denk ik dat Anderlecht gewoon aan Bico en Denis gevraagd hebben om eens te zien wat er mogelijk is. Niet vergeten dat Zulte deze speler ook alleen maar huurt en verder niks te zeggen heeft. (hadden ze de cuyper maar niet moeten laten gaan, blijkbaar de enige met zakelijk inzicht ginder)

 

En gelijk hebben ze. het verschil tussen kampioen spelen of tweede zijn is enorm. Voetbal is een geldstroom waar er wekelijks ook 90 minuten entertainment aan vasthangt. Dus is het toch normaal dat je die geldstroom probeert te sturen?

 

ik vind dat allemaal nogal heisa om niks. En veel gefrustreerde mensen die allemaal huilie huilie staan te doen en schande roepen omdat het Anderlecht is.

De heisa rond Gudjohnson is ook snel gaan liggen.

 

Nu, persoonlijk vind ik dat Anderlecht Hazard niet moet gaan halen. Ze hebben genoeg jeugd rondlopen die zou moeten kunnen wat Hazard kan en zo blokkeer je die ook weer. En je geeft hen het signaal dat ze dan toch niet goed genoeg zijn. Een sterke leider op het middenveld en een scorende spits hebben ze nodig.

 

Dat met Gudjohnsen was even erg, maar dat werd met een pak geld afgekocht als ik mij herinner. Maakt eigenlijk niet uit, het is gewoon idioot dat je tijdens een lopende competitie spelers kan wegkopen van concurrenten. Als je zo redeneert, waarom het dan niet het ganse jaar toelaten en beperken tot januari?

Link naar reactie

 Als je zo redeneert, waarom het dan niet het ganse jaar toelaten en beperken tot januari?

 

vind ik persoonlijk ook. Als jij morgen bij een andere baas meer kan verdienen, geef je je ontslag, doe je een opzegperiode en ben je weg. Voetballers zouden dat dan niet mogen?

 

Dit gezegd zijnde, dat zijn contracten van bepaalde duur, misschien dat het daar anders is. Misschien kan dat ook, maar moet je dan een opzegvergoeding betalen die veel hoger ligt dan een opzegperiode. Zo juridisch ben ik niet thuis in die materie.

 

 

Dat met Gudjohnsen was even erg, maar dat werd met een pak geld afgekocht als ik mij herinner.

 

dat pak geld doet er in dit geval niet toe. Als Hazard van Zulte was geweest, had Anderlecht ook een pak geld moeten geven en dat was onbetaalbaar geweest. In dit geval gaat het over het overnemen van een huurcontract, daar moet Zulte helemaal geen enkele euro voor krijgen. Ga jij de huurder van het vorige appartement nog een vergoeding betalen?

 

Ok, is niet helemaal een rechte vergelijking, da's waar :)

Link naar reactie

ik schrijf club nog niet af voor de titel. Ze hebben een trainer die weet wat het is om kampioen te spelen. Ze hebben goede spelers; Het enige wat ze daar missen is een spits. Misschien als Tchité terug in vorm komt?

Link naar reactie

ik schrijf club nog niet af voor de titel. Ze hebben een trainer die weet wat het is om kampioen te spelen. Ze hebben goede spelers; Het enige wat ze daar missen is een spits. Misschien als Tchité terug in vorm komt?

 

Qua trainer kan het nu moeilijk beter. Maar je blijft zitten met teveel spelers die hun normale rendement niet halen. Ik denk nu maar Vadis Odidja, Vasquez, Tchité, Desutter en Lestienne. Mochten die allen samen in vorm geraken, dan speelt Club iedereen naar huis.   

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

vind ik persoonlijk ook. Als jij morgen bij een andere baas meer kan verdienen, geef je je ontslag, doe je een opzegperiode en ben je weg. Voetballers zouden dat dan niet mogen?

 

Dit gezegd zijnde, dat zijn contracten van bepaalde duur, misschien dat het daar anders is. Misschien kan dat ook, maar moet je dan een opzegvergoeding betalen die veel hoger ligt dan een opzegperiode. Zo juridisch ben ik niet thuis in die materie.

Er zitten heel wat haken en ogen aan dat transfertsysteem, er zijn volledige scripties over geschreven, meer bepaald over het eenzijdig optiebeding, maar ook over de hoogte van de opzegvergoeding. Nu wordt die blijkbaar door de FIFA opgelegd, maar dat is in strijd met de Belgische Arbeidswetgeving

 

Verbreking

Indien de werkgever niet akkoord is om het contract van bepaalde duur te beëindigen, en er zijn geen opzegmodaliteiten voorzien en u verbreekt het toch, dan zal de werkgever een verbrekingsvergoeding van u kunnen vorderen.

De vergoeding stemt overeen met het loon dat uitbetaald zou moeten worden tot de normaal voorziene einddatum van de arbeidsovereenkomst, maar kan niet meer bedragen dan het dubbel van de opzeggingstermijn die zou gelden moest het een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur zijn.

 

Enfin ik ben ook geen jurist, maar als er een voetballer juridisch tot het eind zou gaan zoals Bosman zou er wel een verrassing uit de bus kunnen komen :)

Link naar reactie

Qua trainer kan het nu moeilijk beter. Maar je blijft zitten met teveel spelers die hun normale rendement niet halen. Ik denk nu maar Vadis Odidja, Vasquez, Tchité, Desutter en Lestienne. Mochten die allen samen in vorm geraken, dan speelt Club iedereen naar huis.   

 

tchité en Lestienne moeten inderdaad beter kunnen. Odjidja heeft gewoon eens een boerejaar gehad, mar bevestigd verder helemaal waarom hij bij Anderlecht en Hamburg niet kon doorbreken. Hij heeft geen karakter om topvoetballer te zijn.

Desutter is een goeie invaller die elke ploeg kan gebruiken, maar als basisspeler is hij te kwetsbaar. Frutos nummer 2.

Vasquez is een spanjaard. Elke Spanjaard in buitenlandse dienst is een flop. Fabrégas dan misschien als uitzondering en Raul deed het bij zijn duitse club ook best aardig, dacht ik maar daar ben ik niet zo zeker van.

Link naar reactie

Di Luca geeft vanmiddag een interview over mechanische doping. Bepaalde fietsen zouden voorzien zijn van een motortje die 150watt extra geeft... Cancelara in de Ronde van Vlaanderen, iemand?

 

het probleem zal zijn om dat te bewijzen. Ik heb toen gesmuld van de soap met cancellara, maar meer dan wat vage beschuldigingen en nogal vergezochte filmpjes kwam er toen ook niet.

Er wordt nu ook al gecontroleerd op zo'n motortje, sinds die beschuldiging, dus blijf je met die bewijslast zitten. Als je niet betrapt wordt, bestaat het niet. Pas als er eentje zelf zegt dat ie het gedaan heeft en dat die en die het ook gedaan heeft, zal er schot in die zaak komen.

 

Maar als liefhebber van complottheorieën vind ik dit weer geweldig en kijk ik al weer uit naar een heel seizoen dopingbeschuldigingen (Boonen gaat er dit jaar zeker wel eens bij zijn als hij goed rijdt) en dit soort schitterende verhalen. puur genieten :)

Link naar reactie
  • 1 month later...
Gast Natte aap

in de tijd van Prost en senna bleef ik daar voor thuis of gingen we met vrienden samen kijken. Midden in de nacht zelfs.

 

Ik lees nu zelfs de samenvatting niet meer. Ik weet dat vettel mee rijdt en dat Schumacher in coma ligt. en dan houdt de kennis op ;)

Link naar reactie

Ik heb jaren aan badminton gedaan, een vrij intensieve sport maar wel leuk. Ik ben gestopt toen ik geen niveau hoger kon komen wegens gebrek aan een goede backhandsmash. Zorg voor goed en stevig schoeisel, enkelblessures zijn de meest voorkomende kwetsuren bij badminton.

Link naar reactie

Ik ging lopen. Na ong. 2km vielen zowel m'n iPhone als Garmin-horloge uit; batterijen plat.

 

Heheheh, ik had een tijdje geleden een misverstand met een zuiderbuur die het had over platte batterijen.

Wist ik veel dat hij het over lege batterijen had, onder platte batterijen versta ik knoopcellen of zoiets.

Maar dit terzijde :D

Link naar reactie

Ik ben voorzichtigjes weer een beetje beginnen lopen. Of joggen. Enfin, met loopschoenen aan iets sneller dan wandelen vooruitgaan. 

 

Het in verlof gaan van je vertrouwde bakker heeft duidelijk ook zijn voordelen. Is dat veel  verder, die andere bakker?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...