Patlin Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 In aanwezigheid van de Servische auteur Boyan Kovacevic zal zaterdag 27 juli zijn expositie in Galerie Silvester te Haarlem worden geopend. Op de expositie zijn originele pagina's van het vijfde deel van Arctica te bezichtigen. Boyan signeert zaterdag 27 juli in Haarlem van 11.00 tot 17.00 uur. De expositie, met originele pagina's van deze tekenaar, is van 27 juli tot en met 11 september te bezichtigen. Galerie Silvester is onderdeel van Stripboekwinkel Silvester Haarlem (ook op zondag geopend). Kleine Houtstraat 11a2011 DD HaarlemTel : +31 (0) 23 531 10 75 Voorafgaande zal Boyan Kovacevic op vrijdag 26 juli eerst 's-Hertogenbosch bezoeken. Boyan signeert daar van 16.00 tot 19.00 uur bij Stripboekwinkel Silvester 's-Hertogenbosch. Snellestraat 85211 EN 's-Hertogenbosch Tel : 31 (0) 73 690 14 60 (Boyan voorziet je boek van een prachtige tekening bij aankoop van 2 Silvester-boeken - signeertijden zijn onder voorbehoud en kunnen nog worden gewijzigd) Quote Link to comment
Johan Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Ik heb alleen Drazen, ook van die streken, misschien familie ?? Quote Link to comment
Warson Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Ik heb alleen Drazen, ook van die streken, misschien familie ?? Komen inderdaad wel allebei uit Servië, maar is geen familie. Heb Boyan dit jaar gezien in Amiens. Is de moeite, maar traaaaaaaag... Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
chappi Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 foutje, bojan komt niet uit servie maar uit croatie :-) Quote Link to comment
Warson Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 foutje, bojan komt niet uit servie maar uit croatie :-) Nee hoor, Bojan komt uit Inđija, een stadje tussen Belgrado en Novi Sad. Tenzij hij sinds begin juni is verhuisd Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
chappi Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Mijn excuses dan , ik had dat van hem begrepen in Amiens zal weer mijn fout zijn Quote Link to comment
Warson Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Mijn excuses dan , ik had dat van hem begrepen in Amiens zal weer mijn fout zijn Het is je vergeven. Misschien is je Servisch niet meer wat het ooit geweest is. We hebben elkaar dan ongetwijfeld gezien in Amiens? Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
velden8 Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Vrijdag naar den bosch geweest. Het was niet erg druk. Slechts 12 tickets die hoefde te gebeuren. Hij was in een beste stemming en produceerde mooie tekeningen. Al met al geslaagd dus. Quote Link to comment
Sssneraul Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Maar idd traaaaaaaaaaaaaaaa.................g. SNURRRRRRRK......... Quote Link to comment
Lecram Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Dat vind jij toch leuk.......haha En je was er met 5 al klaar! Quote Link to comment
Recommended Posts