Ga naar inhoud

Gerrit Stapel Overleden


Gast Kontiki

Recommended Posts

Ik heb van hem alleen Jonne, daarnaast dacht ik dat hij in de jaren '80 sprookjes verstripte maar dat blijkt Fred Julsing te zijn na een check :(

 

Uiteindelijk is hij een mooie 92 jaar geworden, het is niet echt groot nieuws in NL, net zitten googelen en alleen het berichtje van Kontiki teruggevonden en in Wikipedia zijn naam in de lijst van overleden personen in 2013..(18 juli), geen enkele krant oid besteed er aandacht aan.

 

hier een filmpje van hem "Gerrit Stapel blijkt terug" http://www.youtube.com/watch?v=GG7EH0jTD4Y

Link naar reactie
Gast Natte aap

op de site Lambiek of Lambiekstrip is er een ingang aan hem gewijf, en volgens way ik daar zue was hij een uitstekend tekenaar.

Maar ik beken dat ik niets van hem heb gekezen. Inderdaad een bertje tedn onrechte in de vergeethiek gerakt

 

de emotie grijpt je aan hé, ik begrijp het.

 

 

Effe serieus. Had hij niet vroeger een strip in robbedoes? Ik kan me daar precies iets over herinneren, of ben ik mis?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

de emotie grijpt je aan hé, ik begrijp het.

 

 

Effe serieus. Had hij niet vroeger een strip in robbedoes? Ik kan me daar precies iets over herinneren, of ben ik mis?

Huon de neveling.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...