Dikkendanny Posted September 29, 2021 Share Posted September 29, 2021 Hallo ik verkoop enkele boeken (sommige dubbels als cadeau gekregen, sommigen niet mijn ding), allemaal zo goed als nieuw tenzij anders vermeld. nederlandstalig: - de slang en de speer 1, Berg Schaduw (sealed) €25 - de slang en de speer 2, Leeg-Huis (sealed) €25 - Als de beer ontwaakt (luxe linnen rug/sealed) €40 - vrijwillig dood (HC) €12 - Alleen in Berlijn €20 - knock out! €15 - een engelsman in mijn boom €18 - de Killer integraal 1 & 2 (kleinere uitgave, samen bevatten ze de eerste 5 delen = cyclus 1) €18 voor de 2 samen - tot ziens daarboven VERKOCHT - Het goud van de zwendelaar VERKOCHT comics: - Deadpool Beginnings Omnibus (sealed) €100 - Captain America Lives Omnibus (sealed) €55 (even eigen ruiten intrappen maar kleine tip: kijk op bol.com voor een koopje ) - X-Men Mutant Massacre Omnibus (sealed) €80 (idem ) - X-men The Fall of the Mutants Omnibus (sealed) €75 - X-men by Jonathan Hickman Omnibus (sealed) €80 - Orion by Walter Simonson - Gotham Central Omnibus (sealed) €65 - Moon Knight by Huston, Benson & Hurwitz (sealed) €100 - Thor by Jason Aaron vol.1 Omnibus (sealed) €85 - Game of Thrones (graphic novel) vol.1 & vol.2 €20 voor de 2 samen. - Big Damn Sin City (sealed) €150 Verzendkosten voor koper ( kan via bpost, postnl, ....) Indien gewenst zet ik gerust wat foto's erbij. Laat maar horen, groetjes Quote Link to comment
Dikkendanny Posted October 1, 2021 Author Share Posted October 1, 2021 Knock out! tot ziens daarboven en een Engelsman in mijn boom van scratch toegevoegd Quote Link to comment
Dikkendanny Posted September 2 Author Share Posted September 2 Een hele hoop toegevoegd, kijk in de start topic voor de prijzen Voor elk boek kan ik ook gedetailleerde foto's nemen, indien gewenst. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Recommended Posts