Ga naar inhoud

Gouden Potlood


Kudos

Recommended Posts

Gast Natte aap

Ik begrijp je niet zo goed, Johan, wat bedoel je daar mee? Zij die de meeste signeersessies hebben winnen de prijs in middelkerke? Zij die het meeste volk trekken? Of zij die aanwezig zijn?

Ik heb niks met middelkerke hoor, ik ben er zelfs nog nooit geweest. Ik wil gewoon begrijpen waar je op doelt, that's all.

Link naar reactie

Het is toch normaal dat zij die een prijs gaan krijgen ook gevraagd worden voor de signeersessies? De meeste tekenaars gaan daar dan op in, maar ik herinner me nog dat een paar jaar geleden sommige van de prijswinnaars niet (of amper) kwamen signeren. Het is niet zo dat de organisatie eerst kijkt wie wil komen signeren en uit dat aanbod dan een winnaar kiest.

 

Alhoewel dat natuurlijk wel hier en daar gebeurt.

Link naar reactie

Tja...toeval ?

 

Er zijn wel andere signeersessies :

=> Paul Geerts : gewonnen 2001

=> Luc Morjaeu & Peter Van Gucht : gewonnen 2010

=> Gerd Van Loock : gewonnen 2012

=> Jérémy : gewonnen 2012

=> François Walthéry : Ereprijs 1990

=> Jean-Pol : Ereprijs 1993

=> Eugène Goossenes : De Tijd Van Toen 2012

 

Mijn idee : ik vind de basis te klein...

Link naar reactie

Tja...toeval ?

 

Er zijn wel andere signeersessies :

=> Paul Geerts : gewonnen 2001

=> Luc Morjaeu & Peter Van Gucht : gewonnen 2010

=> Gerd Van Loock : gewonnen 2012

=> Jérémy : gewonnen 2012

=> François Walthéry : Ereprijs 1990

=> Jean-Pol : Ereprijs 1993

=> Eugène Goossenes : De Tijd Van Toen 2012

 

Mijn idee : ik vind de basis te klein...

 

Wat moeten we opmaken uit die opsomming? Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp niet goed wat je probeert te zeggen.

Link naar reactie

Ik zie nu pas dat je mensen hebt opgesomt die allemaal dit jaar komen signeren. Zo'n stripbeurs vraagt natuurlijk vooral de mensen waarmee ze contact hebben of waarvan ze de contactgegevens hebben of waarvan ze het werk leuk vinden. Bij Middelkerke gaat dat vooral om de populaire (kinder)stripmakers. Je kan dat zien als een beperking, maar dat betekent wel dat Middelkerke, in tegenstelling tot heel wat andere beurzen een eigen gezicht heeft.

 

Wat wel jammer is, is dat sommige mensen twee keer in de prijzen zijn gevallen (en dat ze na al die jaren nog altijd niet weten hoe de reeks waarvoor ik indertijd een Rookie kreeg geschreven wordt, of hoe, en dat is nog veel erger, Piet PiEnter geschreven wordt).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...