Ga naar inhoud

Amateurstriptekenaar leeft zich uit en ontspant van het tekenen. Hier wat losse vellen


CBP2

Recommended Posts

Na deel 39 Spy`s in Zuid-Amerika zijn we aanbelandt bij deel 40 De Brandstichter waar ik overigens het allerminst tevreden van ben.

Ik mis een goeie opzet van het verhaal en lijkt een beetje stuurloos te zijn getekend . Dus is rijp voor de tekentafel voor een verbeterde versie . Toch wil ik hem jullie niet onthouden , omdat er sinds het vorige deel een duidelijk vervolgende lijn in staat die belangrijk is.

 

Deel 40 De Brandstichter introduceert nieuwe leden en een zwak verhaal. Ik had er meer verwachtingen van . Lees hem toch maar :)

 

 

 

Link naar reactie

In deel 40 word het slot nogal afgeraffeld en eindigt plots terwijl er best nog heel veel gebeuren kon. Ik denk dus dat ik te gehaast was of misschien wel in een minder inspirerende periode zat . Deel 41 gaat het overigens weer beter.

Wat ik graag zie is een mooi einde en een samenkomend geheel van alle lopende lijnen die plaatsvinden in het verhaal . Toch was er nog veel te veel vertellen en heb ik het al helemaal `bedacht `tot aan deel 44 toe , met daarnaast nog deel 2 en 3 en verder....misschien haal ik te veel op mijn hals en verzwakt meerdere delen mijn gehele focus per deel.

 

Daar heb ik geen antwoord op. Toch vergaat mijn plezier in de bezigheid zelf niet. vaak ook kan ik te kritisch naar mezelf zijn (en dat lijkt me heel normaal over het eigen werk)

 

Mijn eigen kritische kijk op deel 40 is voornamelijk het slot , de eenvoud waarmee ik het oplos , wat toch veel beter had gekund.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...