Ga naar inhoud

Amateurstriptekenaar leeft zich uit en ontspant van het tekenen. Hier wat losse vellen


CBP2

Recommended Posts

En zo belanden we bij deel 41 Doemscenario , die ik zojuist voltooid heb en daarna dus bladzijde per keer zal posten net als met de delen deel 1 tm 3

 

Overigens zag je dus dat de nieuwe Spy , Pentjak silatspy het verhaal wel heel eenvoudig oplost en er geen echte actiemomentje of gebeurtenis komt.

 

Wat erna komt is meer voor het vervolg van het volgende deel.

 

Link naar reactie

Schetsen met potlood van deel 42 zijn nu af . Even hard doorgewerkt en ik ben er zeer tevreden over , werkt inderdaad perfect zo.

Veel diepte-tekeningen dus word lastiger de bladzijdes voltooien, maar ik hoop dat het verhaal jullie ook gaat bevallen

 

 

Deel 42 De Magier Des Onheils 

 

Wat krijg je als je een magier hebt die zelfs magiers vrezen?  Akomba Mokokorro !

Onheil!

 

 

Link naar reactie

Dank je. 

Ja, die die diepte waar ik 12 bladen over sprak. Soms doe ik het goed en ook regelmatig fout. Nog steeds een leerproces! Ik hoor graag een dergelijke mening, opdat ik wanneer ik twijfel het graag van een ander hoor. 

 

Het bomenklimpartij was ook even lastig, maar uiteindelijk dacht ik goed gelukt. Alhoewel sommige details vaak lukraak worden geplaatst en dus kunnen afwijken. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...