Ga naar inhoud

Diverse strips aangeboden - softcovers en hardcovers


dutch lines

Recommended Posts

Ik heb mijn Te koop lijst uitgebreid, deze titels bied ik te koop aan:
 

Softcovers:
Asterix en de Griffioen - 3,50 Euro

Legio Patria Nostra 1 : De Tamboer - 4,50 Euro
Mooie Zomers 6 - Les Genets - 4 Euro
De Rode Ridder - De Toverspiegel - 3 Euro

DC Icons: Superman - 4,50 Euro
Suske en Wiske - De Dulle Griet (uitgave museam Mayer van den Bergh) - 3 Euro

Tom Poes en de woelwater (nieuwe uitgave) - 3,50 Euro

Tom Poes en het monster van de hopvallei (nieuwe uitgave) - 3,50 Euro


Hardcovers:

9 Tails 1: The chronicles of the Red Sphynx (gesigneerd door Romano Molenaar, Ralf van der Hoeven, Johan Neefjes en Leon Verhoeven plus prent getekend door Apri Kusbiantoro)

De Familie Doorzon - Doorzon verkocht (luxe editie in een oplage van 500 exemplaren, nummer: 497. Met gesigneerde en genummerde prent) - 7 Euro

De Familie Doorzon - Hoogste tijd (Editie Nederlands Stripmuseum Groningen, met dossier. Met gesigneerde en genummerde prent: nummer 451) - 7 Euro

Het Kerkhof der Onschuldigen 1 - Oriane en de Dodenorde

Nikki Saxx 1: Bedrog / Vergiffenis (luxe en genummerde (44/50) heruitgave Reboot Comics met stofomslag en prent getekend door Fred de Heij. Gesigneerd door Willem Ritstier. Met extra 2 boekenleggers) - 25 Euro

Robin Hoed - Op naar Absurdistan  - 14 Euro

 

Verzending vanuit Nederland. Ophalen in Zevenbergen (vlakbij Breda) is mogelijk. 

Bij afname van meerdere boeken geef ik korting.

 

 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
  • dutch lines changed the title to Hardcovers te koop - o.a. Noir Burlesque, Rik Ringers, Robin Hoed
  • dutch lines changed the title to Hardcovers te koop - o.a. Rik Ringers, Robin Hoed en Gilles de Geus

Verkochte titels verwijderd en nieuwe titels toegevoegd:
 

De Familie Doorzon - Doorzon verkocht (luxe editie in een oplage van 500 exemplaren, nummer: 497. Met gesigneerde en genummerde prent) - 10 Euro

De Familie Doorzon - Hoogste tijd (Editie Nederlands Stripmuseum Groningen, met dossier. Met gesigneerde en genummerde prent: nummer 451) - 10 Euro
Gilles de Geus - Luxe editie derde integrale met prent (Boek heeft nummer 124, prent heeft nummer 123/155) - 75 Euro

Alle boeken in zeer goede tot nieuwstaat. Deze boeken heb ik dubbel vandaar dat ik ze weg doe.

Zie voor compleet overzicht eerste post. Bij afname meerdere boeken geef ik korting.

 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
  • dutch lines changed the title to Hardcovers te koop - o.a. Robin Hoed, Gilles de Geus, Draak en Gif

Rik Ringers verkocht. Prijzen verlaagd.

 

De Familie Doorzon - Doorzon verkocht (luxe editie in een oplage van 500 exemplaren, nummer: 497. Met gesigneerde en genummerde prent) - 8 Euro

De Familie Doorzon - Hoogste tijd (Editie Nederlands Stripmuseum Groningen, met dossier. Met gesigneerde en genummerde prent: nummer 451) - 8 Euro
Draak en Gif 1 - Greyson, Névo en Natch - 8 Euro
Elsje - Viraal - 9 Euro

Gilles de Geus - Luxe editie derde integrale met prent (Boek heeft nummer 124, prent heeft nummer 123/155) - 75 Euro

Panda en de Meester-brandmeester - 7 Euro

Panda en de Spiegelbloemen (met ex-libris) - 7 Euro
Robin Hoed - Op naar Absurdistan  - 15 Euro

 

Verzending vanuit Nederland. Ophalen in Zevenbergen (vlakbij Breda) is mogelijk. 

Bij afname van meerdere boeken geef ik korting.

 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
  • dutch lines changed the title to Hardcovers te koop - o.a. Robin Hoed, Elsje, Draak en Gif

Verkochte boeken verwijderd en prijzen verlaagd:

Alle albums zijn hardcovers.
 

De Familie Doorzon - Doorzon verkocht (luxe editie in een oplage van 500 exemplaren, nummer: 497. Met gesigneerde en genummerde prent) - 7 Euro

De Familie Doorzon - Hoogste tijd (Editie Nederlands Stripmuseum Groningen, met dossier. Met gesigneerde en genummerde prent: nummer 451) - 7 Euro
Draak en Gif 1 - Greyson, Névo en Natch - 7 Euro
Elsje - Viraal - 9 Euro

Panda en de Spiegelbloemen (met ex-libris) - 7 Euro
Robin Hoed - Op naar Absurdistan  - 14 Euro
 

Verzending vanuit Nederland. Ophalen in Zevenbergen (vlakbij Breda) is mogelijk. 

Bij afname van meerdere boeken geef ik korting.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
  • 3 months later...

Ik heb mijn Te koop lijst uitgebreid, deze titels bied ik te koop aan:

Softcovers:
Asterix en de Griffioen - 3,50 Euro
De Belofte van Schildpadeiland 1 - Vuile spelletjes - 5 Euro

Filip & Mathilde 4 - Femme Fatale 

Filip & Mathilde 5 - Het nieuwe normaal
Mickey Mouse Jubileum-album - Van schelm tot speurneus - 3,50 Euro
Mooie Zomers 6 - Les Genets - 4 Euro
De Rode Ridder - De Duivelspenning - 3 Euro
Suske en Wiske - De Dulle Griet (uitgave museam Mayer van den Bergh) - 3 Euro
Suske en Wiske - De Maffe Markies - 3 Euro
Tom Poes en het monster van de hopvallei (nieuwe uitgave) - 3,50 Euro

Hardcovers:

De Familie Doorzon - Doorzon verkocht (luxe editie in een oplage van 500 exemplaren, nummer: 497. Met gesigneerde en genummerde prent) - 7 Euro

De Familie Doorzon - Hoogste tijd (Editie Nederlands Stripmuseum Groningen, met dossier. Met gesigneerde en genummerde prent: nummer 451) - 7 Euro
De Geuzen - De complete reeks in verzamelbox plus 'gouden' Geuzen crowdfunder munt - 85 Euro
Elsje - Viraal - 9 Euro (heel leuk, maar dubbel)

Elsje - Positief - 9 Euro (heel leuk, maar dubbel)

Robin Hoed - Op naar Absurdistan  - 14 Euro

 

Verzending vanuit Nederland. Ophalen in Zevenbergen (vlakbij Breda) is mogelijk. 

Bij afname van meerdere boeken geef ik korting.

 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
  • dutch lines changed the title to Diverse strips aangeboden - softcovers en hardcovers

Toegevoegd:
 

Softcovers:

Legio Patria Nostra 1 : De Tamboer - 4,50 Euro
De Rode Ridder - De Toverspiegel - 3 Euro
DC Icons: Superman - 4,50 Euro

Tom Poes en de woelwater (nieuwe uitgave) - 3,50 Euro


Hardcovers:

Het Kerkhof der Onschuldigen 1 - Oriane en de Dodenorde
Nikki Saxx 1: Bedrog / Vergiffenis (luxe en genummerde (44/50) heruitgave Reboot Comics met stofomslag en prent getekend door Fred de Heij. Gesigneerd door Willem Ritstier. Met extra 2 boekenleggers) - 25 Euro
9 Tails 1: The chronicles of the Red Sphynx (gesigneerd door Romano Molenaar, Ralf van der Hoeven, Johan Neefjes en Leon Verhoeven plus prent getekend door Apri Kusbiantoro) - 10 Euro

Alle boeken zijn in zeer goede / nieuw staat. Zie eerste post voor totaaloverzicht. Bij afname van meerdere boeken geef ik korting.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...