dutch lines Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Een bericht van Tineke Oosterveer (weduwe van Minck) op MinckOosterveer.com:Speciale Minck Oosterveer "Artist Edition" Storm, De Banneling van Thoem Zoals jullie misschien wel hebben gelezen in Eppo zal er tijdens het Stripfestival in Breda een speciale editie verschijn en van Minck’s Storm werk "De Banneling van Thoem". Deze zeer speciale uitgave is een zogenoemde Artist Edition, wat inhoud dat het gehele verhaal rechtstreeks wordt gereproduceerd van de originele potlood tekeningen van Minck, waardoor het verhaal in zijn ruwe en pure vorm te lezen zal zijn, zonder inktwerk of inkleuring. Wat deze editie exclusief maakt, is het feit dat er slechts zoveel exemplaren van gedrukt worden als er originele pagina’s zijn, wat dus neer komt op een oplage van slechts 50 stuks.Er zullen kwalitatief hoogwaardige scans gebruikt worden voor reproductie, zodat de optimale kwaliteit gewaarborgd wordt. Deze luxe linnen editie zal ook alle voorstudies en schetsen bevatten die Minck destijds voor het project heeft gemaakt. Naast het feit dat deze uitgave grafisch het ultieme Minck collectible is, wordt elk exemplaar dat gereserveerd wordt voorzien van een originele pagina uit het boek. Er zal op volgorde van inschrijving een nummer worden toegekend. Vervolgens kun je een selectie van 4 favoriete pagina’s uit het boek opgeven, en zal er, wederom op volgorde van inschrijving, een pagina voor je worden gereserveerd. Prijs van het boek is Euro 295.00 inclusief originele tekening. Je kunt je exemplaar reserveren via het speciale e-mailadres minckspecialeuitgave@hotmail.com . Tineke Oosterveer Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Remco66 Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Ik ben heel benieuwd naar deze uitgave, deze zullen middels wel uitverkocht zijn? Quote Link to comment
Imajica Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Iemand een aankoop gedaan ? Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum Link to comment
Remco66 Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 ik heb er 1 gereserveerd Quote Link to comment
Kleine Albert Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 tuurlijk heb ik er een besteld Quote Link to comment
Campesino Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Yep, Gisteren nog een download ontvangen van al het artwork van het album. Zodat je nog een keer kunt nadenken of je niet toch een andere pagina wilt hebben, nu je de pagina's in potlooduitvoering ziet. Verder staan er ook nog artwork in dat niet in het album staat. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
vik Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Minck was een groot talent en een megasympathieke vent. Ik ben echter niet zo'n storm fan, bovendien heb ik al verschillende tekeningen en een pagina van hem, dus ik laat de kelk voorbijgaan... Maar die potloodtekeningen zijn geweldig, thats for sure. Quote Link to comment
nobody Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Deze ochtend dacht ik nog eens aan Minck. Ik mis zijn leuke posts en zijn eigen thread op het comicsforum nog steeds. http://www.minckoosterveer.com/ Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Ik onlangs ook. En dan ook aan al die andere steengoede tekenaars die er niet meer zijn. Geerts, Frazetta, Jeff Jones, Delaby, Hulet, Comès... Quote Link to comment
Tweetie Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 al die andere steengoede tekenaars die er niet meer zijn. Geerts ........... Paul Geerts is toch nog steeds onder ons ??? Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 André Geerts. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted July 11, 2014 Share Posted July 11, 2014 Toch jammer dat het voor Mincks Storm zo lang klooien was om een inkleurder te vinden terwijl voor de Roodhaar-spin-off dat precies geen punt meer was. Het had een Storm-Minck moeten zijn ipv een Minck op z'n Don Lawrence. Quote Link to comment
Uitgeverij Bonte Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Da's het voordeel van een spin-off, die van Matena was gewoon afzichtelijk slecht. Of ging Minck ook een spin-off doen en niet de reguliere reeks? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Minck hééft een spin-off gedaan, Peter. Quote Link to comment
nobody Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 The Unknown nog eens herlezen. http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/13-comic-van-de-dag/?p=134975 Quote Link to comment
Recommended Posts