Snook Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 ...onder welke nick Modan nu hier ronddoolt ? Quote Link to comment
fluiten Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Die met dat groen mottig beest Kudos, tiens. Het is heel simpel om die man terug te vinden. Slechts een vuistregel. Draadjes die hij zelf opstart tracht hij zoveel mogelijk in de kijker te krijgen en te houden. Ook al is hij de enige die daarin post. Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
fluiten Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 ...hoe het komt dat Snook pas zoveel later naar de nieuwe DGR is afgezakt. Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
Snook Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 ...had het op het einde van het vorige forum wel even gezien, voornamelijk dan het overdreven betuttelend beleid. Quote Link to comment
fluiten Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 ...had het op het einde van het vorige forum wel even gezien, voornamelijk dan het overdreven betuttelend beleid. Tiens, dat is me nooit opgevallen. Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Mwa, dat valt hier best wel mee hoor. Weinig tot geen betutteling. In vgl met elders... Quote Link to comment
stilte Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 't Is een feit, hier rust er nog geen ban op onze Mauser, Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Met de Mauser in de hand komt men door het ganse land. Quote Link to comment
Snook Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 Met de Mauser in de hand komt men door het ganse land. Aanzet voor een nieuwe topic ? Rijmpjes over mede-forummers ? Mauser, je mag beginnen met ééntje over onze wannabe-dichter Timhardt Quote Link to comment
Snook Posted August 9, 2013 Author Share Posted August 9, 2013 ...waar ik met mijn gedachten zat anderhalf jaar geleden. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Een Qatarese emir? Quote Link to comment
Snook Posted August 11, 2013 Author Share Posted August 11, 2013 ...wie van de forummers Stuvio al in levende lijve ontmoet heeft en wat hun ervaringen waren ? Quote Link to comment
Zwendel Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Hoe iemand professioneel "snelwandelaar" wordt. Het is een Olympische discipline, dus moet die ergens vandaan komen. Het ziet'r zo vreemd uit, dat ik me moeilijk kan voorstellen dat'n jonge man (in het bijzonder) ooit zegt "Kijk, dat is een sport waar ik me wil op toeleggen." Gaat't hier om hardlopers die niet goed genoeg zijn? (Nu te bekijken op Sporza) Quote Link to comment
retep Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 of in het belgisch voetbal ook dit jaar die rare play offs worden gespeeld ? Quote Link to comment
Zwendel Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Ik zou niet weten wat het nut daarvan is. Die worden op grote schaal geproduceerd en zijn quasi onverslijtbaar. Ook dingen zoals steel case, blah. Wat ik mij wel afvraag is waarom Blu ray nog niet de standaard is en DVD het alternatief. Quote Link to comment
Yncke Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Wat ik mij wel afvraag is waarom Blu ray nog niet de standaard is en DVD het alternatief. Ik zou in de richting van de DRM ongein die aan Blu Ray hangt, zoeken. Quote yncke.be Link to comment
Zwendel Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Ik zou in de richting van de DRM ongein die aan Blu Ray hangt, zoeken.Maar dat is bij DVD toch ook? Ps als ik een DVD/blu ray koop is dat niet met de bedoeling om illegale kopien te maken en ik mag veronderstellen dat zoiets voor 99% van de kopers geldt, of ben ik iets te naief? Quote Link to comment
Donnie Darko Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Bestaat een "eerste druk" ook in de CD- en DVD-(blu-ray) wereld? Of werkt't daar enkel met "limited editions" en andere ongein? Het draait niet echt om een eerste druk, maar een gelijkaardig fenomeen bestaat wel. Zou kosten de oorspronkelijke Video Nasty VHS-Tapes wel redelijk wat geld. Dat zijn de videobanden met de uncutversies van horrorfilms die in de jaren '80 op de banned list van de BBFC (Britse censuurorgaan). Het is trouwens vooral in het horrorgenre dat het een kunst is om volledige versies van films te vinden. Niet toevallig gaat het dan ook vaak om (heel vaak Italiaanse) films uit de jaren'70 en 80 (kannibalen, zombie, gialli,...). Dat moet uiteraard ook niet overdreven worden, in deze tijden van het internet is het makkelijk je weg te vinden dankzij de verschillende amazons en de site filmcensorship. Wat die BR/DVD discussie betreft ligt het vooral aan het feit dat mensen ofwel het verschil niet zien tussen een BR en DVD (de blinden onder ons) ofwel die scherpte niet 'mooi' vinden ofwel er geen bal om geven. Het verschil tussen DVD en BR is ook niet zo duidelijk voor velen als het verschil tussen DVD en VHS, waardoor ze het nutteloos vinden. Ik weet niet of de gemiddelde persoon bezig is met DRM. Het is wel zo dat de DRM bij BR ongelooflijk veel complexer is dan bij DVD's en ook constant evolueert waardoor het kan zijn dat je een nieuwe BR koopt die je speler niet wil afspelen omdat je de software niet geüpdatet hebt of de producent van de speler nog geen update heeft aangeboden... Sinds ik mijn Sony heb, heb ik daar geen last meer van, maar met mijn eerste twee BR-spelers was dat de hel. Quote Grr. Argh. Link to comment
Yncke Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Ps als ik een DVD/blu ray koop is dat niet met de bedoeling om illegale kopien te maken Is het de bedoeling dat je er binnen tien jaar nog naar kunt kijken? Quote yncke.be Link to comment
Zwendel Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Is het de bedoeling dat je er binnen tien jaar nog naar kunt kijken?Tien jaar is een eeuwigheid in IT-land. Wat als die sjarel van Chelsea zijn geld daar gaat investeren. En zonder die sjarel is er al K4. Edit: Maar ik denk dat je een beetje sarcastisch was Quote Link to comment
Yncke Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Tien jaar is een eeuwigheid in IT-land. Wat als die sjarel van Chelsea zijn geld daar gaat investeren. En zonder die sjarel is er al K4. Deze mens vraagt zich nu toch af of je niet ergens op 't verkeerde geantwoord hebt. De eerste zin, daar ben ik nog mee mee, maar de rest.... Euh? Quote yncke.be Link to comment
Zwendel Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 K3 ? En mijn prachtige nieuwe Led tv kan ik volgend jaar weer weggooien http://be.hardware.info/nieuws/36923/ifa-lg-toont-77-inch-4k-uhd-oled-televisie Quote Link to comment
Yncke Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Wat K3 er allemaal mee te maken heeft ontsnapt mij nog altijd, maar: Edit: Maar ik denk dat je een beetje sarcastisch was Lichtjes. Quote yncke.be Link to comment
stilte Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Ik wel in elk geval. Ik vraag me op mijn beurt af welke post onbewust heeft geleid tot het collectief (nu ja) herinneren van de Ducktales tune. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Yncke Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Heb je toevallig de RubberMan eComic gelezen? Quote yncke.be Link to comment
Yncke Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Ok. ('t Is omdat het daarin voorkomt, vandaar.) Quote yncke.be Link to comment
stilte Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Ik ook niet, dus het moet nog wat anders geweest zijn. Of toeval, want ook daar geloof ik nog steeds in. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Is die commentaar omtrent dat brandhout nu ook al gewist... Quote Link to comment
Zwendel Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Het was allemaal een droom. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Wat gebeurt er eigenlijk met het DNA dat afgestaan wordt bij een hielprik? Wordt dat vernietigd na de DNA-test? Quote Link to comment
Zwendel Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Soms vraagt een mens zich af: wat is een hielprik? Quote Link to comment
Waldorf Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Zwendel heeft schijnbaar geen kleine kinderen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Zwendel Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Ik was al aan het denken dat Mauser een lange afstandloper was die last kreeg van zijn voetzolen. Marteling door de staatsveiligheid was de tweede optie. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Zwendel heeft schijnbaar geen kleine kinderen. Weet jij het? Heb je dat nagevraagd toen het staal werd genomen? Quote Link to comment
156 Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Het afstaan uit geldgewin was geen optie. Quote Link to comment
Zwendel Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Altijd al gehoord dat de voetzolen een van de gevoeligste plekken van het lichaam is en dan gaan ze kleine kinderen daar prikken. Quote Link to comment
Waldorf Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Waarom zou een medisch labo DNA bewaren van mijn kinderen? Dat kost geld om het bij te houden, dus zolang de staat niet met geld over de brug komt om de stalen te stockeren doen die mannen dat niet. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Joske Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Tegenwoordig wordt er voor de hielprik aangeraden om in het handje te prikken (want zou minder pijnlijk zijn). Dat is toch wat ze bij mijn zoontje gedaan hebben. Wat er achteraf met dat staal gebeurt is uiteraard voer voor speculatie en complottheorieën... Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Waarom zou een medisch labo DNA bewaren van mijn kinderen? Dat kost geld om het bij te houden, dus zolang de staat niet met geld over de brug komt om de stalen te stockeren doen die mannen dat niet. Jamaar, met krankzinnige fascisten zoals die Liégeois... Trouwens, Zweden heeft het wel gedaan. Sedert 1975 is iedereen geregistreerd in een DNA databank. Kijk, je kan dat aanzien als een paranoid verzinsel, maar echt weten doen we dat niet. Weet jij in hoeverre een databank door de overheid wordt bijgehouden? Kijk naar het criminele duo Turtelboom en VDL, die laten het toe om alle data van iedere Belg via internet en telefoon op te slaan. Waarom zou het niet bestaan voor DNA? http://falkvinge.net/2012/07/19/sweden-paradise-lost-part-3-comprehensive-population-dna-database/ It’s a DNA database of the entire population born after 1975, used – among other things – for criminal investigations. Quote Link to comment
Recommended Posts