Ga naar inhoud

Soms Vraagt Een Mens Zich Af...


Snook

Recommended Posts

Klassieke vraag, gemakkelijk antwoord.

De Ronde van Frankrijk kan over de hele wereld worden verreden: het is het grootste en wellicht zwaarste professioneel wielerevenement. Zo moet het ook worden beschouwd.

Het is de oerversie en tegelijkertijd het schoolvoorbeeld van een etappewedstrijd, met verschillende soorten parcoursen en aankomsten. Dat het toevallig "France" in de naam draagt, en Frankrijk als uitvalsbasis heeft: dat is dan maar zo.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Maar er zijn zelfs 20+ jongelui die onwelvoegelijke haargroei uit bepaalde lichaamskieren hebben tieren en tieten torsen waarvan menig rondborstig model groen ziet van afgunst...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wanneer je meerdere kinderen hebt rondlopen op deze aardbol dan is de kans inderdaad reëel dat je al op relatief jonge leeftijd ouderdomsverschijnselen vertoont.

Link naar reactie

JA! En eigenlijk ook een beetje niet. Eerlijk gezegd til ik minder zwaar aan die mogelijke fraude waar ik hem het voordeel van de twijfel geef, dan aan dat typisch Belgische bonton minimaliseren van zat achter het stuur zitten. "Een glaasje teveel" bleken immers minstens 8 pinten te zijn. Al een geluk dat hij een remork had geraakt in plaats van een argeloze fietser of voetganger...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Jammer dat hij niet tegen een oplegger knalde. Dan waren we ervanaf. Dat soort parasieten vreet en neukt op onze kosten. Geen politiek baantje en zo'n soort gaat gewoon dood. Zij kunnen niets. Geen vaardigheden, geen kennis...niets. Maar doordat onze samenleving georganiseerd is op verregaande naïeviteit en mandatoire solidariteit...enfin dwang, waarvan de parasieten dankbaar gebruik maken, enfin...misbruik, zitten we nu opgescheept met nutteloos DNA, dat onze middelen verbrast en de rest van de maatschappij schade toebrengt.

En dan zijn er nog die zich schuldig voelen als ze eens lachen met de stoten van zij die parasiteren op onze kap. De slavenmentaliteit zit diep bij sommigen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Waarom gesprekken via een handsfree car kit feitelijk tot ver buiten de auto moet kunnen gehoord worden? Waarom moet ik kunnen horen wat iemand in zijn auto aan het kletsen is tegen een ander over het feit dat hij vooraleer een huisbezoek zal brengen, eerst nog documenten zal ophalen en dan nog zal passeren bij den Dekhaize?

Link naar reactie
On 7/12/2019 at 1:29 PM, Tanuki said:

JA! En eigenlijk ook een beetje niet. Eerlijk gezegd til ik minder zwaar aan die mogelijke fraude waar ik hem het voordeel van de twijfel geef, dan aan dat typisch Belgische bonton minimaliseren van zat achter het stuur zitten. "Een glaasje teveel" bleken immers minstens 8 pinten te zijn. Al een geluk dat hij een remork had geraakt in plaats van een argeloze fietser of voetganger...

Je kunt wel zeggen dat iemands privéleven niet zou mogen meetellen om zijn werk in het parlement e beoordelen, maar als iemand zo onnhozel is om velrieffd et worden op een hoer en met en stuk in zijn kloten rondrijdt, dan mag je je toch afvragen of iemand met zo'n puberbrein wxel in het parlement mag zitten. En mat wat voor soort mensen komt zo iemand in contact? Hoerenkoten staan niet bekend om de meest nette bedrijven. Daardraait geweldige misdadigheid en mensenhandel in rondt. Zo'n viezerd moet zo snel mogelijk het parlement wordtn uigeschopt.

--------------------------

Niets staat in de weg! :cheerf2:

Link naar reactie
22 uren geleden, Waakwater zei:

Hoe is het nog met Tiber, de zoon van @knobbel?

Blij dat je het vraagt, Stuuf.

Sinds vorige woensdag is de behandeling ten einde en alles is ok volgens de dokters. Hii heeft ook zijn examens meegedaan en is geslaagd.

Dank aan school in UZ Leuven, thuisonderwijs en Bednet.

Nu begint de revalidatie want hij draagt 15 extra kilo's mee door de cortisonen.

 

20190709_182748.jpg

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
59 minutes ago, Waakwater said:

Wij, westerlingen, focussen bij moslims quasi altijd op de achterstand. De secularisering is zo ver nog niet, de kledijvoorschriften zijn zoals honderd jaar geleden, het schisma heeft zich nog niet gestabiliseerd, etc.. Maar wat ik me afvraag is: waar lopen islamieten op vooruit? Waarin zijn ze moderner of vooruitstrevender dan de westerling? (Natuurlijk gezien vanuit de westerse blik, het is gemakkelijk om vanuit islamitische blik vooruitstrevendheid aan te tonen, lijkt me).

In niets. Islam is een stagnerende cultuur. De islam tracht de buitenwereld om te buigen naar de wetten die in de qoran staan. In tegenstelling tot veel andere volkeren op de wereld, die zich aanpassen aan de realiteit en terzelfdertijd de omgeving aanpassen in hun voordeel dmv de omgeving/natuur te bestuderen.

Link naar reactie

Humus en falafel maken om vervolgens te verkopen aan onder white guilt gebukte hipsters.

 

Maar het verhaal is veel complexer dan dat en er zijn veel meer factoren zoals land van origine, sociale klasse, Europees resident of niet, stroming... Ik ben van het volgende overtuigd: een Vlaams gezin uit de, ahum, "betere klasse" zal gemakkelijker overeenkomen met een vergelijkbaar gezin uit Istanboel. Maar Achmed, de ongeletterde geitenboer uit Algerije, gaat direct ruzie maken met Jos die zijn rekeningen sneller ziet stijgen dan zijn loon bij Audi Vorst.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Turken zijn ook door de band genomen een stuk intelligenter dan de meeste islam-aanhangende volkeren. Iraniers zijn de meest intelligente. Vooral zij die de islam hebben de rug toegekeerd. Maar Perzen zijn dan ook niet van nature islamitisch.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
6 hours ago, Waldorf said:

Niemand is van nature islamitisch.

Laat ik me anders uitdrukken: Perzen werden veroverd door islamitische Arabieren. De islam is niet hun cultuur&religie. Er is een serieuze onderstroom die niks van de islam moet hebben in Iran.

Link naar reactie
Op 7/8/2019 om 16:21, Kameraad Mauser zei:

Turken zijn ook door de band genomen een stuk intelligenter dan de meeste islam-aanhangende volkeren.

Niet mee eens. Idioten zitten overal, ik denk écht niet dat je daar onderscheid in kan maken op basis van afkomst of regio. Ruikt heel sterk naar onze kolonialistische mentaliteit genre "die negerkes hé..."

Als iemand zegt dat Vlamingen harder werken dan Walen, wijs ik altijd enkele van mijn collega's aan. Discussie gesloten.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Er zijn toch aantoonbare verschillen in intelligentie tussen verschillende volkeren. Joden zijn stukken intelligenter dan Arabieren.

Amerikaanse en Britse militaire inlichtingendiensten kwamen enkele decennia geleden tot de conclusie dat Arabieren niet echt in staat zijn om gedisciplineerde troepen op de been te brengen. En gedegen machinerie en materieel ontwikkelen en produceren. In het M.O. moeten ze het gewoon hebben van import. Zelf produceren zit er niet in.  Israël dan wel weer.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Grappig.  Waarschijnlijk ziet hij er iets heel anders in of zag hij er ooit iets op of rond bewegen.  Komt vaak voor. :)  De hond van mijn zus heeft dat met de schaduw van de lamellen in huis.  De hond van mijn ouders heeft ook zoiets.  Telkens de eindtune (aftiteling) van Thuis begint, springt die uit de zetel en loopt hij naar het raam.  Maakt niet uit of die nu aan het eten, spelen of slapen is.  Recht springen zal hij doen.  Nu is de tune van Thuis net gewijzigd na zoveel jaar, de nieuwe heeft geen effect.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Het hoeft niet persé opgeslagen te worden. Je kan het ook vloeibaar maken, zuiveren en verkopen bijvoorbeeld. Voor de frisdrankindustrie en wat dies meer zij. Men werkt ook aan rendabele methoden om de koolstof uit de CO2 te halen en terug vooraan in de koolstofketen te verwerken.

Blauwalgen bv leven van CO2 en stoten zuurstof uit, ze hebben daar alleen maar licht voor nodig. De algen kan je later verwerken tot biobrandstof. Of je kan de CO2 omzetten tot bicarbonaat, en zo zijn er waarschijnlijk nog wel methoden om iets nuttigs te doen met die verbrandingsgassen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...