Ga naar inhoud

Soms Vraagt Een Mens Zich Af...


Snook

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser
1 hour ago, Waldorf said:

 

 

graph.png?3

Zelf had ik je hoger naar zowel groen en rood gesitueerd. De mengelmoes van die standpunten vormen de basis van het tsjevendom.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
1 hour ago, Tanuki said:

Hier met die sigaar!

 

Knipsel.JPG

Hippie.
liberaal zoals in: absolute voorstander om marihuana te legaliseren enz...maar andere aspecten van vrijheid, eigendomsrechten enz...da's dan weer niet belangrijk. Ook een flink pak zaken die volop gesubsidieerd kunnen worden, want alhoewel liberaal, betalen we wel graag belastingen.

:e011:

Link naar reactie
17 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Hippie.
liberaal zoals in: absolute voorstander om marihuana te legaliseren enz...maar andere aspecten van vrijheid, eigendomsrechten enz...da's dan weer niet belangrijk.

Typisch hokjesdenker, zo'n uitlating. Ik zou veel linkser uitkomen moest ik zo denken. Enne, Obama zou bij ons een donkerblauwe liberaal zijn. Dat hij in de VS voor communist wordt versleten door sommigen sterkt mij in de overtuiging dat ze daar nog nooit een sos hebben gezien.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Obama is van het slag Somers, Tommelein en die groenblauwe VLD'ers. Daar is niks donkerblauw aan. Een 'liberaal' die geld staat uit te delen in Zui-Afrika.  Of zich bezig houdt met een groene energiezwendel...beetje ernstig blijven.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Oppassen man...in dat groene kwadrant zitten alvast 2 Barten ( Somers en Tommelein ). En zoals je al eerder zei: de wereld van de Barten is niet goed voor mij en mijn dieseltje...

En die andere Bart, die steunt indirect ook LEZ's en allerlei pestmaatregelen tegen auto's enz...

Kom anders vlug naar het gele kwadrant. Daar mag heel veel. Hout stoken, met een diesel rijden, spaarvermogen opbouwen en mogen houden, vlees eten, alkohol drinken, kerncentrales bouwen en nog veel meer.

:e011::e012:

Link naar reactie

tja, was effe schrikken

mijn ottoke is ook al meerderjarig maar geen diesel,

hobbywagen is ook al bijna verboden wegens 40+ (ga maar eens naar de lotrijkeuring)

thuiswerken is ook onmogelijk

openbaar vervoer rijden naar werk is plusmin 5uurtjes reistijd, per dag!

ik hou van bomen, maar voor de groenen stemmen, euh...

Link naar reactie
Op 6/3/2020 om 20:04, Aleksandr zei:

 

hobbywagen is ook al bijna verboden wegens 40+ (ga maar eens naar de lotrijkeuring)

 

Welnee. Je moet natuurlijk wel zorgen dat die hobbywagen niet met spuug en paktouw aan elkaar hangt. Volgende week ga ik met mijn oldtimer naar de keuring en ik verwacht geen problemen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...