Peter Motte Posted July 30 Share Posted July 30 Ik heb net een e-mail gekregen van iemand die boeken van me wil kopen. De naam klonk me bekend, en inderdaad had hij een half jaar geleden of zo al eens iets willen kopen. Maar hij wou niet meer dan 3 euro bieden. Nou, als ik zelfs 4 euro had gevraagd, dan had ik nog kunnen begrijpen dat hij 3 euro durfde voorstellen (ik had het kunnen begrijpen, ik zou het niet aanvaard hebben), maar de prijsverschillen waren veel hoger. Daar komt bij dat hij dan nog eens foto's heeft gestuurd van de boeken die hij aan maximum 3 euro had gekocht. Het is ook een manier natuurlijk om de verkoper onder druk te zetten zodat hij de prijs verlaagt. Maar die knuppel is wel vergeten dat aangezien we alletwee op dezelfde zoekertjessite zitten, ik ook zijn prijzen kan zien. En wat blijkt? Zijn laagste prijs is... 4 euro! Da's dus wel 25% meer. Het blijft een onnozele winst, natuurlijk, maar hij zakt er wel mee door de mand. Air 1 Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Air Posted August 10 Share Posted August 10 Herkomst en betekenis Teun Teun is een Nederlandse naam waarvan de betekenis onzeker is. Waarschijnlijk is het een kortere variant van Teunis. Die naam is op zijn beurt weer afgeleid van Antonius. Dit is van oorsprong een Latijnse familienaam. Mogelijk betekent het ‘de onschatbare’. Onder andere door de kruistochten werd deze naam door Europa verspreid, zijn populariteit dankte hij onder meer aan de vierde-eeuwse Antonius van Egypte, die wel beschouwd wordt als de grondlegger van het kloosterleven. Maar volgens mij heette mijn overgrootvader ook Teun? En heb ik daarom ooit een stripfiguurtje zo genoemd… (ik zal een Fact-Check moeten doen) Quote . Link to comment
bouncer Posted August 14 Share Posted August 14 Valt een stripcollectie hier ook onder ? Transparantie wegens witwassen of het financieel ondersteunen van terrorisme en gij gelooft dat. Quote Link to comment
Air Posted August 23 Share Posted August 23 Waarom is mijn broek plots nat tijdens een wandeling? verklaring: Een lekkend blik in mijn rugtas… Quote . Link to comment
Air Posted August 24 Share Posted August 24 Had ik niet nog meer rugtassen, die enkel een kleine reparatie nodig hadden? Quote . Link to comment
Air Posted September 2 Share Posted September 2 Is de was droog, en heb je honger poes? Quote . Link to comment
Air Posted September 11 Share Posted September 11 Johan? Wie is Johan eigenlijk (Googled johan,….) Quote . Link to comment
Air Posted September 17 Share Posted September 17 Op 30/3/2024 om 21:44, Boris Valeo zei: Op 3/12/2023 om 21:26, Boris Valeo zei: 3 uren geleden, Rik zei: Wie is de joker? Boris Valeo 1 Quote . Link to comment
Air Posted September 20 Share Posted September 20 Waarom Dat ene album groter is? blijkt de eerste druk te zijn, daarna werden ze iets kleiner.. Quote . Link to comment
Recommended Posts