Ga naar inhoud

Soms Vraagt Een Mens Zich Af...


Snook

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Nee hoor...ik heb geen probleem wanneer anderen hun haard kunnen aansteken met briefjes van 10 000.
Alleen moeten ze met hun pollen van de geldwaarde blijven.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Toen Adam en Eva het paradijs werden uitgestuurd, kregen ze ook de schaamte mee, waardoor ze hun lichaam gingen bedekken. Waarom schaamt God zich eigenlijk? Zou die niet perfect en foutloos moeten zijn? Waarom draagt de Goede Man dan een jurk?

Voor zover ik 't begrepen had, begonnen Adam en Eva zich te bedekken zodra ze de kennis van Goed en Kwaad hadden opgedaan. Ik zou denken dat God ook over die kennis beschikt, en dat 't bijgevolg logisch is dat Ie zich bedekt. Of een jurk de beste keuze voor Zijn street cred is, is een ander paar mouwen.
Link naar reactie

Genetically Engineered Beluga Whales Are Attacking Christian Families with Homosexual Chemtrail Water at Seaworld

 

http://liberaldarkness.com/2015/07/23/genetically-engineered-beluga-whales-are-attacking-christian-families-with-homosexual-chemtrail-water-at-seaworld/

 

En nog meer waarschuwingen, ook over chemtrails, op de site. Betreden op eigen risico. You may become gay after reading all that. 

 

beluga-whales-sea-world.jpg

Link naar reactie

Of een naamloze leeuw ook zo veel mediahype zou hebben opgeleverd...

 

 

Gelukkig was hij een bekende leeuw! 70% van de neergeschoten leeuwen worden zo weggelokt...

http://heavy.com/news/2015/07/walter-palmer-minnesota-dentist-hunter-killed-cecil-the-lion-dead-shot-zimbabwe-illegal-arrested-photos-video-cubs-theo-bronchorst-trymore-ndlovu/

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Dat is toch normaal. Bij pakweg de aanslagen in Boston stond de eerste dag ook alles in teken van de bomaanslag op zich, en de dagen erna werd er volop gefocused op de achtergrond van de twee broers. Dat is toch hoe het werkt. 

 

Was die neushoorn ( veeeel erger dan een leeuw! ), luipaard,... even beroemd dan was het hek eerder van de dam. Het helpt natuurlijk dat het komkommertijd is. Ach, ik vind het wel goed dat die man publiekelijk én figuurlijk gestroopt wordt. Laat 'm maar ff zweten. En het mooiste van de zaak is (hopelijk) dat Zimbabwe die stropers oppakt.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Wat 'composteerbaar' betekent. Ik koop bij Delhaize wel eens een muntplantje (of basilicum, ...) en op het potje en de folie om het potje staat dat die composteerbaar zijn. In mijn composthoop vind ik nu van die folie en potjes die daar jaren (!) hebben gelegen en nog geen spat veranderd zijn.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Hoe het mogelijk is dat de signalisatie op en aan de verkeerswisselaar van Melsbroek zo slecht is.

http://linkis.com/G5uLI

 

Verkeer zonder regels is veiliger

 

"Geen borden, geen stoplichten, geen strepen op de weg. Veiligheidsdeskundige Hans Monderman kwam ooit op het idee om het verkeer niet te regelen, maar het aan ieders beleefdheid en gezonde verstand over te laten. Meer dan honderd steden en dorpen ­ -waaronder Londen-­ laten zien dat het werkt. Hoe is dat mogelijk?"

Link naar reactie

http://linkis.com/G5uLI

 

Verkeer zonder regels is veiliger

 

"Geen borden, geen stoplichten, geen strepen op de weg. Veiligheidsdeskundige Hans Monderman kwam ooit op het idee om het verkeer niet te regelen, maar het aan ieders beleefdheid en gezonde verstand over te laten. Meer dan honderd steden en dorpen ­ -waaronder Londen-­ laten zien dat het werkt. Hoe is dat mogelijk?"

Nu ja, richtingsborden zijn altijd wel nuttig.

 

 

Als ze in de juiste richtting wijzen uiteraard :(

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ok, richtingsborden kunnen wel nog. Voorlopig. Uiteindelijk gaan ze vervangen worden door een digitale versie, een app. Best mogelijk wanneer er voldoende inlogmogelijkheden zijn, openbaar en gratis. Soit.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Je moet je plastic ook gewoon verbranden, gewoon op een hoop gooien, wat terpentine erbij en fikken maar, veel beter voor het milieu.

Een aanzienlijk deel van ons huisafval wordt naar Zweden geëxporteerd en....verbrand.  Hmmm...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...