niemand Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 De vorige draad : http://www.stripdata...=7693&start=255 Gisteren gekocht : THE BOYS vol. 12 : The Bloody Doors Off. Laatste deel ! Nog niet gelezen, later meer. Quote Link to comment
niemand Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Wel ja, het laatste deel van The Boys is zeer goed. Niet perfect, de reeks was dat ook niet, maar wel zeer goed. En meer kan ik daar niet over zeggen, wegens spoilers. De pakweg drie laatste blz (of waren het er vijf) zijn wel perfect (de tekeningen van het laatste hoofdstuk zie ik maar door de vingers). preview hoofdstuk 1 (andere tekenaar) : http://www.dynamite....PRO=C160690373X Quote Link to comment
Dr. Benway Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ik ben benieuwd. Ik zal 'm maar eens snel gaan kopen. Ik heb het voorlaatste deel ook nog niet gelezen. Wel in huis, maar ik wacht tot ik alles heb en begin dan weer even met deel 1. Quote marcelherms.nl Link to comment
niemand Posted December 4, 2012 Author Share Posted December 4, 2012 Deze week komt Fury Max vol. 1 : My War Gone By uit, voor wie het mocht interesseren. Quote Link to comment
niemand Posted December 10, 2012 Author Share Posted December 10, 2012 Fury Max vol 1 (van 2) : My War Gone By (Ennis – Parlov) is zeer goed ! Fury vertelt over zijn tijd in Indochina in de jaren 50, en als agent van de special forces in Cuba ten tijde van Bay of Pigs en hoe niet alles gaat zoals voorzien (understatement) en ondertussen krijgen we commentaar en zicht op een stuk van de moderne Amerikaanse oorlogsgeschiedenis. En het is nog fun ook. Quote Link to comment
Kelle Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Ziet er een leuke reeks uit, Fury Max. Is dit met dezelfde personages als Punisher Max of hebben beide reeksen niets met elkaar te maken? En zo ja, is er enige voorkennis van Punisher Max vereist voor je aan Fury Max begint? Buiten een preview van The Pro op Comixology heb ik nog niets gelezen van Garth Ennis. Quote Link to comment
niemand Posted December 10, 2012 Author Share Posted December 10, 2012 Geen voorkennis nodig. Fury is ook niet The Punisher Quote Link to comment
Kelle Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Geen voorkennis nodig. Fury is ook niet The Punisher OK, thanks! Niet eenvoudig om al die reeksen uit elkaar te houden... Coole cover trouwens voor Fury Max vol. 1 Uploaded with ImageShack.us Quote Link to comment
niemand Posted December 10, 2012 Author Share Posted December 10, 2012 Let op, dat is niet de juiste cover. De cover op de Marvel site, of de cover die Marvel vrijgeeft voor gebruik op het net, is wel vaker de verkeerde. Bovenstaande is de cover van issue 1. De bundel heeft de cover van issue 3. Quote Link to comment
Guest Bilal Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 De jongens van iFanboy zijn er gek op. Ik kan me meestal vinden in hun meningen, en ook in die van jou Spock, dus zal het proberen denk ik. Quote Link to comment
niemand Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 Zijn we niet allemaal fanboys. Quote Link to comment
niemand Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 Ja, er zit nu ook een stuk van Delano in. En toch ga ik die genummerde, volledige print van Hellblazer niet kopen. Ik hou het met mijn tpb'tjes die ik al jaren lang heb. Quote Link to comment
niemand Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 Ja, papier blijft toch altijd specialer. Jaren geleden hebben ze al eens het voornemen gehad alles van Hellblazer te herdrukken, en te nummeren. Ze hebben toen alleen de eerste genummerd uitgebracht, en daarna gewoon de reeds bestaande trades herdrukt. Ik heb toen ook de eerste genummerde gekocht, maar daar bleef het bij en heb toen maar de rest van mijn trades gehouden. En dat blijft nu ook zo. Quote Link to comment
Lav Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Rot, ik heb 1 TP van Hellblazer (de oude print van Dangerous Habits) en als ik nu de rest zou willen kopen zal ik dus met hier en daar een genummerde trade zitten en een deel die ik oversla of zonder nummer heb? :s Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
niemand Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 De volledige run van Hellblazer zou uitkomen in genummerde trades. Dan kan je die ene toch wel dubbel kopen. Quote Link to comment
Lav Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Dat is echt om meer geld te kunnen kloppen uit alle autistjes die er niet tegen kunnen om van een reeks slechts een paar nummers in hun kast te hebben staan en een paar die ertussen zouden ontbreken! Ik vind het ook zo lastig wanneer DC van logo verandert en dat je 1 dezelfde reeks plots een trade hebt met een ander logo op zijn rug. Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
niemand Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 inderdaad. Quote Link to comment
Lav Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 ik had het dan ook over mezelf, schuilt er niet een kleine autist in ons allemaal? Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Guest Bilal Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Van Ennis heb ik alleen Preacher en Hellblazer : Dangerous Habits gelezen. Preacher heeft aan alle verwachtingen voldaan, die toch behoorlijk hoog lagen. Zijn run op Hellblazer wil ik wel lezen, maar zoals het er nu uit ziet zou ik moeten wachten op de nieuwe uitgaven. In de tussentijd wil ik zijn Punisher Max en Fury Max lezen. Quote Link to comment
niemand Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 ik had het dan ook over mezelf, schuilt er niet een kleine autist in ons allemaal? Ne hele kleine, dan toch wel. Quote Link to comment
niemand Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 Van Ennis heb ik alleen Preacher en Hellblazer : Dangerous Habits gelezen. Preacher heeft aan alle verwachtingen voldaan, die toch behoorlijk hoog lagen. Zijn run op Hellblazer wil ik wel lezen, maar zoals het er nu uit ziet zou ik moeten wachten op de nieuwe uitgaven. In de tussentijd wil ik zijn Punisher Max en Fury Max lezen. Punisher Max is een aanrader ! (let op : Punisher Marvel Knights NIET, behalve dan misschien Welcome Back Frank) Ook de buitenreeks delen : Born en From First till Last. Punisher Max presents : Barraccuda vond ik dan weer tegenvallen. Quote Link to comment
niemand Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 I don't. Vandaar de Quote Link to comment
Guest Bilal Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Punisher Max is een aanrader ! (let op : Punisher Marvel Knights NIET, behalve dan misschien Welcome Back Frank) Ook de buitenreeks delen : Born en From First till Last. Punisher Max presents : Barraccuda vond ik dan weer tegenvallen. Born en From First till Last zijn dus spin-offs? En is PunisherMax van Jason Aaron een vervolg op die van Garth Ennis? Quote Link to comment
niemand Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 Born is een minireeks over Frank Castle in Vietnam. En je ziet dat het daar eigenlijk al de verkeerde kant opgaat met 'm. From First till Last zijn drie, goeie kortverhaaltjes. Spin-offs zijn het niet echt. Die van Jason Aaron kan je als vervolg zien, maar Aaron gebruikt meer Marvel Universe personages. Ennis' Punisher Max staat volledig los van al de rest van Marvel, behalve dat Fury er eens in voorkomt. Maar Fury is een cool personage. Quote Link to comment
Guest Bilal Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Hartelijk dank Spock! It takes a Garth Ennis to read The Punisher. Nooit gedacht ooit aan deze serie te beginnen. Zal nog wel even duren want ben net begonnen aan Scalped. Eigenlijk is het zo dat ik een Jason Aaron crush heb momenteel, zoals ik die eerst met Ed Brubaker had, en zijn PunisherMax wil lezen. Ik zal echter eerst Ennis' run lezen en wie weet ook eens die van Greg Rucka. Quote Link to comment
niemand Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 Ik ben grote fan van Rucka, maar zijn Punisher... meh. Quote Link to comment
niemand Posted February 6, 2013 Author Share Posted February 6, 2013 Preview Red Team nr. 1 : http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=15094 Quote Link to comment
niemand Posted February 12, 2013 Author Share Posted February 12, 2013 Garth Ennis Details His "Red Team" : http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=43697 Quote Link to comment
niemand Posted February 12, 2013 Author Share Posted February 12, 2013 Ja, die andere is beter (die bij de preview). Quote Link to comment
Lav Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Misschien een beetje laat maar vandaag was Crossed Day, je kon bij o.a. Worlds' End in Gent 15% korting krijgen op Crossed comics en gratis neptattoo's en maskers krijgen! Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
niemand Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Hij was er ook ! Quote Link to comment
Waldorf Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Lav Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 haha, mooie photoshop skills trouwens Spock Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
niemand Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Ik heb een beetje moeten mikken. Photoshop (is dat een programma ? ik ken daar niet veel van) gebruikte ik niet. Gewoon foto opslaan, en bewerken. Maar dan moest ik rood gebruiken dat al in de foto zit, en dat was niet echt het rood van de Crossed. (op die tekening, op tafel) Quote Link to comment
niemand Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Red Team 2 preview : http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=15809 Quote Link to comment
niemand Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Om de zoveel jaar zoek ik nog eens op City Lights - Garth Ennis. En nu moet het al wel heeeeel lang geleden zijn. Dit was het recentste wat ik zo direct vond, juni 2009 : At this point, Ennis and Dillon mentioned their long-awaited Vertigo graphic novel “City Lights” is moving ahead slowly, mostly due to other commitments. It’s slated to be 250 pages, and they expect it to be completed sometime within the next two years. “This is basically our last thing for Vertigo,” Ennis said. Quote Link to comment
niemand Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 ps : zoals de dingen er nu voor staan bij Vertigo... Quote Link to comment
niemand Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 Garth Ennis in "Very Early Stages" of a New "Punisher" (mini)Series http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=47409 Tweede Fury Max bundel komt volgende week uit, volgens Diamond. Quote Link to comment
Donnie Darko Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Ik moet zijn PUNISHER MAX run dringend nog eens herlezen... Quote Grr. Argh. Link to comment
niemand Posted November 18, 2013 Author Share Posted November 18, 2013 Creative Visions: Eddie Robson & GARTH ENNIS Talk RED TEAM, Tease New Punisher Mini http://www.newsarama.com/19599-creative-visions-eddie-robson-garth-ennis-talk-red-team-tease-new-punisher-mini.html Red Team staat in de december previews. Quote Link to comment
Recommended Posts