Ga naar inhoud

Garth Ennis


niemand

Recommended Posts

Wel ja, het laatste deel van The Boys is zeer goed. Niet perfect, de reeks was dat ook niet, maar wel zeer goed. En meer kan ik daar niet over zeggen, wegens spoilers. De pakweg drie laatste blz (of waren het er vijf) zijn wel perfect (de tekeningen van het laatste hoofdstuk zie ik maar door de vingers). :)

 

TNBoysV12TPCovTEMP.jpg

 

preview hoofdstuk 1 (andere tekenaar) : http://www.dynamite....PRO=C160690373X

Link naar reactie

Fury Max vol 1 (van 2) : My War Gone By (Ennis – Parlov) is zeer goed ! Fury vertelt over zijn tijd in Indochina in de jaren 50, en als agent van de special forces in Cuba ten tijde van Bay of Pigs en hoe niet alles gaat zoals voorzien (understatement) en ondertussen krijgen we commentaar en zicht op een stuk van de moderne Amerikaanse oorlogsgeschiedenis. En het is nog fun ook.

 

fury.JPG

Link naar reactie

Ziet er een leuke reeks uit, Fury Max. Is dit met dezelfde personages als Punisher Max of hebben beide reeksen niets met elkaar te maken? En zo ja, is er enige voorkennis van Punisher Max vereist voor je aan Fury Max begint? Buiten een preview van The Pro op Comixology heb ik nog niets gelezen van Garth Ennis.

Link naar reactie

Ja, papier blijft toch altijd specialer.

Jaren geleden hebben ze al eens het voornemen gehad alles van Hellblazer te herdrukken, en te nummeren. Ze hebben toen alleen de eerste genummerd uitgebracht, en daarna gewoon de reeds bestaande trades herdrukt. Ik heb toen ook de eerste genummerde gekocht, maar daar bleef het bij en heb toen maar de rest van mijn trades gehouden. En dat blijft nu ook zo. <_<

Link naar reactie

Van Ennis heb ik alleen Preacher en Hellblazer : Dangerous Habits gelezen. Preacher heeft aan alle verwachtingen voldaan, die toch behoorlijk hoog lagen. Zijn run op Hellblazer wil ik wel lezen, maar zoals het er nu uit ziet zou ik moeten wachten op de nieuwe uitgaven. In de tussentijd wil ik zijn Punisher Max en Fury Max lezen.

Link naar reactie

Van Ennis heb ik alleen Preacher en Hellblazer : Dangerous Habits gelezen. Preacher heeft aan alle verwachtingen voldaan, die toch behoorlijk hoog lagen. Zijn run op Hellblazer wil ik wel lezen, maar zoals het er nu uit ziet zou ik moeten wachten op de nieuwe uitgaven. In de tussentijd wil ik zijn Punisher Max en Fury Max lezen.

 

Punisher Max is een aanrader ! (let op : Punisher Marvel Knights NIET, behalve dan misschien Welcome Back Frank)

Ook de buitenreeks delen : Born en From First till Last.

Punisher Max presents : Barraccuda vond ik dan weer tegenvallen. B)

Link naar reactie

Punisher Max is een aanrader ! (let op : Punisher Marvel Knights NIET, behalve dan misschien Welcome Back Frank)

Ook de buitenreeks delen : Born en From First till Last.

Punisher Max presents : Barraccuda vond ik dan weer tegenvallen. B)

 

Born en From First till Last zijn dus spin-offs?

 

En is PunisherMax van Jason Aaron een vervolg op die van Garth Ennis?

Link naar reactie

Born is een minireeks over Frank Castle in Vietnam. En je ziet dat het daar eigenlijk al de verkeerde kant opgaat met 'm.

From First till Last zijn drie, goeie kortverhaaltjes.

Spin-offs zijn het niet echt.

 

Die van Jason Aaron kan je als vervolg zien, maar Aaron gebruikt meer Marvel Universe personages. Ennis' Punisher Max staat volledig los van al de rest van Marvel, behalve dat Fury er eens in voorkomt. Maar Fury is een cool personage. ;)

Link naar reactie

Hartelijk dank Spock!

 

It takes a Garth Ennis to read The Punisher. Nooit gedacht ooit aan deze serie te beginnen. Zal nog wel even duren want ben net begonnen aan Scalped. Eigenlijk is het zo dat ik een Jason Aaron crush heb momenteel, zoals ik die eerst met Ed Brubaker had, en zijn PunisherMax wil lezen. Ik zal echter eerst Ennis' run lezen en wie weet ook eens die van Greg Rucka.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Om de zoveel jaar zoek ik nog eens op City Lights - Garth Ennis. En nu moet het al wel heeeeel lang geleden zijn. ;)

Dit was het recentste wat ik zo direct vond,

juni 2009 :

 

 

At this point, Ennis and Dillon mentioned their long-awaited Vertigo graphic novel “City Lights” is moving ahead slowly, mostly due to other commitments. It’s slated to be 250 pages, and they expect it to be completed sometime within the next two years. “This is basically our last thing for Vertigo,” Ennis said.

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...