Ga naar inhoud

Toernooi


Yncke

Recommended Posts

11 minutes ago, Werner said:

Waarom is mijn Wonderwinkel niet weerhouden?

 

On 11/26/2021 at 12:57 PM, Yncke said:

Heb je ook een afbeelding van in de strip? Want een cover past niet in de regels, vrees ik...

 

Het toernooi gaat over een stripafbeelding met een winkel, niet over de winkel zelf. Dus meer in de lijn van de landschappen dan in de lijn van de uitvindingen.

Link naar reactie

De beenhouwer uit Bollie en Billie, maar wil nog even kijken of ik in de strips een betere prent vind.

 

image.thumb.png.3d74f00ff579d7967585147d51354ea0.png

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 23/11/2021 om 17:55, kbellon zei:

Ik zou graag de boekenwinkel uit Ondanks alles nomineren, maar vind niet meteen een prent van de binnenkant online, dus ik ga dit (van de buitenkant) even als placeholder gebruiken tot ik het vind ;) En anders fotografeer ik het in mijn eigen exemplaar.

image.thumb.png.cee1def2b82933ad88609afafeea0528.png

Online dus niet meteen gevonden. Het wordt 1 van volgende 2. Ik kies nog wel de welke :D 

 

image.thumb.png.a904b7397e1faed12403cbffcfe88b51.pngimage.thumb.png.a8502e1bcbe6e43d55f4b850ee2be099.png

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...