marioboon Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Momenteel loopt op Sandawe een "campagne" om een integrale van Lance Crow dog te financieren. Een integrale van de eerste 5 delen. En dan het nieuwe deel 6. De scenarist (waar ik ook mee samenwerk) vraagt zich af of er ook in het Nederlands interesse zou zijn voor zo'n integrale en bij wie dan? Quote Link to comment
Elvis Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 De reeks van Talent (de 5 delen ) heb ik in bezit en was aardig om te lezen.Maar ik denk dat die nog makkelijk te vinden zijn in de handel. Indien niet zou een integrale + het zesde deel wel leuk zijn. Quote Link to comment
Timhardt Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 ik heb begin vorig jaar de hele collectie vinci herlezen. Dit is wat ik over lance crow dog schreef: Lance Crow Dog.5 delen, allemaal apart te lezen, volledig vertaald. over de ervaringen van Mesties en agent Lance Crow en zijn sidekick Helen Catwright.Een politiethriller in de far west. Diwkijls degelijke tot zeer degelijke verhalen.Het eerste deel is nog wat weifelend, wat de tekeningen betreft, maar daarna raakt Gaël toch op dreef, al zal hij nooit tot mijn favorieten behoren. Ik lees eigenlijk niet zo graag politiethrillers a la witse, flikken, morse, of noem maar op. Maar eens als tussendoor kan dit zeker smaken. De verhalen zijn zeker boven de middelmaat.3,5/5 (delen 3 en 4 4/5) ik ben dus geen koper voor een integrale van lance crow dog. er zijn andere reeksen die onafgewerkt bleven en om een integrale schreeuwen. mijn selectie uit de collectie vinci om een integrale van te maken: 1 Rails (3 delen van de 4 vertaald)2 Valsltrik memory (1 deel vertaal van 2)3 Cyberkiller (4 delen van de 5 vertaald) Quote Link to comment
Timhardt Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 doet me er trouwens aan herinneren dat ik nog zo eens een collectie wil herlezen. 500 of millennium ga ik dit jaar nog doen en ja: ik ga er jullie mee lastigvallen. Quote Link to comment
Yncke Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 ja: ik ga er jullie mee lastigvallen. Prachtig! Quote yncke.be Link to comment
Olsimar Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 doet me er trouwens aan herinneren dat ik nog zo eens een collectie wil herlezen. 500 of millennium ga ik dit jaar nog doen en ja: ik ga er jullie mee lastigvallen. Prachtig! Bedankt voor de waarschuwing Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 ja: ik ga er jullie mee lastigvallen. ik zou niets anders willen Quote Link to comment
alexjodo Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 heb ook de reeks compleet, dus voor mij geen integrale. een vertaling van deel 6 daarentegen wel!!! Quote Link to comment
Timhardt Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 ik zag trouwens op sadawe (had er nog nooit van gehoord) witness4 staan. Ondanks de afschuwelijke cover heb ik hier goeie herinneringen aan. Bestaat er een NL alternatief voor sadawe of zou zoiets hier weer niet marcheren? Quote Link to comment
beus Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 ik vond het een leuke reeks maar heb ze niet in bezit dus voor mij is een integrale (met het nieuwe deel) wel interessant Quote Link to comment
Olsimar Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Lijkt dit op Frank Lincoln (politiethriller, realistisch)? Zo ja dan wil ik wel zo'n integrale. Quote Link to comment
Elvis Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Van wat ik me nog herinner , zit het wel in de richting van Frank Lincoln. Quote Link to comment
marioboon Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 ik zag trouwens op sadawe (had er nog nooit van gehoord) witness4 staan. Ondanks de afschuwelijke cover heb ik hier goeie herinneringen aan. Bestaat er een NL alternatief voor sadawe of zou zoiets hier weer niet marcheren? De vraag stellen is ze beantwoorden, helaas. Quote Link to comment
Timhardt Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 lance crow dog is beter dan frank lincoln. de setting (nl. mesties/indians) is veel interessanter en beter uitgewerkt: Quote Link to comment
Lecram Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Hele goede reeks, spannende verhalen in leuke setting en prima tekenwerk. Toevallig een paar weken geleden gekocht voor heel weinig. Zal graag deel 6 kopen, maar geen integrale. Quote Link to comment
joe dalton Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Integrale niet nodig,maar laat deel 6 maar komen. Quote Link to comment
Recommended Posts