Olsimar Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Zie in de mail van mijn SSZ de heruitgaven van de eerste Guust verhalen. Leuk, maar een must have? Quote Link to comment
Waldorf Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Ik kan daar niet aan weerstaan, aan heruitgaves van Franquin. Maar als je de volledige reeks hebt haal je er niets nieuws mee in huis. Ik ga ze zeker kopen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Elvis Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Ik koop ze zeker ook , prachtige uitgaves ! Quote Link to comment
ed hengeveld Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Inderdaad niet te weerstaan. Gisteren gekocht! Quote Link to comment
blacktiger Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Heel mooi uitgegeven. Maar iets wat ik reeds origineel aankocht koop ik nooit opnieuw. Het is niet omdat er een mooi jasje omheen zit dat de inhoud veranderd. Quote Link to comment
TomP Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 De originelen wou ik ooit kopen maar nu moet ik minder geld neertellen Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Goedkoper dan 2e hands de originelen opsnorren en een stuk steviger uitgegeven (want hardcover), deze komen er bij mij wel in! Ook al heb ik het de strips die er in staan al 3x... Hopeloos Franquin verslaafd Quote Link to comment
Krimson Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Ik koop ze ook , ga der morgen achter zie Quote Link to comment
Elvis Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Gisteren gekocht , sublieme uitgaves ! Quote Link to comment
eriktex Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Heeft iemand enig idee in welke oplage deze deeltjes verschijnen? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het iets eenmaligs was, dus geen herdrukken meer. Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Olsimar Posted August 10, 2013 Author Share Posted August 10, 2013 Heb ik ook gelezen, oplage weet ik niet. Mijn SSZ had wel begrepen dat er nog voldoende op voorraad zijn. Dus geen minimale oplage volgens mij. Quote Link to comment
marioboon Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Ook al heb ik het de strips die er in staan al 3x... Hopeloos Franquin verslaafd Dat is voorlopig de enigste reden die me tegenhoudt ze ook te kopen. Oh ja: en de -in het verschiet zijnde turnstage en nieuwe schooljaar van de dochter(s) Quote Link to comment
linthout Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Ik vind het mooie boekjes. ik heb geprobeerd om een aantal van die grapjes ook te lezen. Dat viel tegen. Franquin of geen Franquin, het zijn dikwijls flauwe grappen. Niet meer van deze tijd. Quote Link to comment
Theoak Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Vindt de tekenaar van Urbanus nu dat Franquin flauwe grappen maakt? Quote Link to comment
TomP Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Ik vind het mooie boekjes. ik heb geprobeerd om een aantal van die grapjes ook te lezen. Dat viel tegen. Franquin of geen Franquin, het zijn dikwijls flauwe grappen. Niet meer van deze tijd. Daar heb je misschien een punt maar voor mij is het veelal nostalgie Quote Link to comment
retep Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Franquin en flauwe grappen ? Quote Link to comment
Olsimar Posted August 10, 2013 Author Share Posted August 10, 2013 Als we flauw nu eens vervangen door: enigzins belegen/gedateerd? Dat gevoel bekroop mij bij het bekijken. Waarmee ik de boekjes zeker niet wil diskwalificeren. Quote Link to comment
TomP Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Als we flauw nu eens vervangen door: enigzins belegen/gedateerd? Dat gevoel bekroop mij bij het bekijken. Waarmee ik de boekjes zeker niet wil diskwalificeren. My point exactly. Ik ben er geen fan van maar ik kan me inbeelden dat bij Jommekee S&W hetzelfde geldt. Quote Link to comment
linthout Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Als we flauw nu eens vervangen door: enigzins belegen/gedateerd? Dat gevoel bekroop mij bij het bekijken. Waarmee ik de boekjes zeker niet wil diskwalificeren. Zeer juist. Quote Link to comment
Recommended Posts