Ga naar inhoud

X-Men, Wolverine & Andere Mutanten


niemand

Recommended Posts

Tiens, ik wist niet eens dat er een X-force vol. 4 Necrosha was :)
Ik heb die niet, want die zit volledig in X-Necrosha. Als je je eigen post bekijkt, dan zit het antwoord er al in. X-Necrosha bevat alle nummers die in die drie andere trades zitten. ;)

De nummers die niet in X-Necrosha zitten, hebben er niks mee te maken. Die andere trades moeten ook gevuld worden, hé. 

 

 

Ik heb : X-Force vols. 1, 2, 3, X-Necrosha, X-Force/Cable Messah War en X-Force Sex and Violence. En daarna Uncanny X-Force vols. 1 -7.

Link naar reactie

aha. Ik zie het nu ook pas :)

 

X-Necrosha is dus het enige wat nodig is.

Jammer nu ik net die Legacy-run heb gekocht :)

 

Nou, ik zal ze wel eens lezen en zien of ik het daarbij laat of niet!

 

Thanks voor het me even terecht wijzen!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

"Carol Danvers, if one of these things bites me or pees on me, there will be nowhere in space you can hide."

-Spider-Woman- :)

 

Ze is een Avenger, maar ooit was ze kind aan huis bij Charles Xavier, dus plaats ik dit maar hier. Daarbij, Lila Cheney doet hier ook mee. Dit gezegd zijnde...

 

Dit is weer een zeer leuke trade van CAPTAIN MARVEL geschreven door Kelly Sue DeConnick. De verdere lotgevallen van Carol Danvers in space. Er is een soort van Flerken invasie aan de gang terwijl Carol het hoofd moet bieden aan nog andere toestanden. Dan komt Lila Cheney op de proppen met een soort van huwelijksfeestprobleem, dan is er een rattenplaag georkestreerd door Grace Valentine en dan is het ook nog Kerstmis in NYC. Kort gezegd: Carol heeft haar handen vol!

 

In deze bundel vind je ook de #honderd van Carol's solo-avonturen. Tot nu toe heb ik die allemaal gelezen, deels in singles, deels in trades. Ik haal dit hier natuurlijk niet aan om te stoefen ( ;) ), maar gewoon om er op te wijzen dat er reeds HONDERD (en al iets meer) losse comics bestaan met mevrouw Danvers in de hoofdrol. Dat kan toch niet van iedere Marvel heldin gezegd worden. Dus: HIPHIPHOERA VOOR CAROL DANVERS!!! :P

 

Genoeg gezeverd nu...

 

Ik ben blij dat er nog boekskes als deze bestaan in het hedendaags superheldengedoe. Too cute!

 

Deze trade kreeg STAY FLY als titel.

post-503-0-68572600-1428864527_thumb.jpg

post-503-0-34720500-1428864548_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Voor wie het mocht interesseren, hier een lijstje van de CAPTAIN MARVEL trades door Kelly Sue DeConnick (geheel vrijblijvend natuurlijk :) ):

 

-IN PURSUIT OF FLIGHT

-DOWN

-AVENGERS: THE ENEMY WITHIN

 

En van de New Now Marvel (of zoiets...):

 

-HIGHER, FURTHER, FASTER, MORE

-STAY FLY

 

En er volgt er nog zeker een trade, maar die moet nog verschijnen.

post-503-0-27480000-1428867651_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Je leest ze het best in deze volgorde:

-THE DEATH OF WOLVERINE: THE WEAPON X PROGRAM

-THE DEATH OF WOLVERINE: THE LOGAN LEGACY

-WOLVERINES VOL. ONE: DANCING WITH THE DEVIL

 

De lieden van Weapon X duiken weer op met enkele nieuwe snufjes, zijnde: Sharp, Skel, Junk, Endo en Neuro. Zij zijn wat overschiet van de vele uren knutselen door het Weapon X personeel. Ze waren eigenlijk juist de voorontwerpen, maar door een recent gebeuren draaide het ietsje anders uit...

 

De voorontwerpen roepen dan de hulp in van Victor, Yuriko, Daken, Laura en Raven. Deze vijf zijn de "wolverines" van dienst...

 

Dan komt Sinister zich er mee moeien...

 

Dit is, in een halve notedop, wat er zich in deze bundels afspeelt.

 

Er valt natuurlijk altijd wat te zeiken, maar dit is best entertainende literatuur. Wat mij het meest stoorde was een vreemd verschijnsel in het eerste hoofdstuk van The Logan L. Captions die verwijzen naar dingen in volgende hoofdstukken?... Natuurlijk wel origineel...

 

Al bij al gezellig leesmateriaal, achttien comics lang.

post-503-0-62504900-1429984014_thumb.jpeg

post-503-0-79648500-1429984039_thumb.jpeg

post-503-0-77860600-1429984059_thumb.jpeg

post-503-0-46233200-1429984079_thumb.jpeg

post-503-0-15604800-1429984107_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

AMAZING X-MEN (feels like a classic X-tale in all the best ways (MultiversityComics.com)):

VOL. ONE: THE QUEST FOR NIGHTCRAWLER

VOL. TWO: WORLD WAR WENDIGO

 

De eerste door Jason Aaron is grappig en avontuurlijk. De tweede door Craig Kyle en Chris Yost is dat ook, maar iets meer oldskool.

 

Het mooiste vind ik echter dat ene hoofdstukske (het eerste van de tweede bundel) door Kathryn Immonen: NO GOATS, NO GLORY.

post-503-0-40503300-1430345106_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Ik kocht alleen BotA vandaag (de nieuwe levering was nog niet verwerkt, dus dat is voor volgende week).

Ik was vergeten dat je dit boek nodig hebt tussen All New X-Men en Uncanny X-men door.  Ik heb All New vols 1, 2 en 3 en Unc. X vols 1 & 2 herlezen ondertussen en dat is héél goed. Bendis is *het* nog helemaal niet kwijt, toch zeker niet als-ie X schrijft. En wat een tekeningen, die van Bachalo kan ik nu ook smaken ! I'm falling in love with X all over again.
Ik weet niet waar ik zat mijn mijn gedachten toen ik schreef dat Unc. X niet goed was. Dat is minstens even goed als All New. :)

 

 

 

soit. foto, vandaag gekocht :

post-585-0-58871800-1430409624_thumb.jpg

Link naar reactie

ENDS/MEANS, volume drie van Si Spurrier zijn X-FORCE.

 

Nogal een getormenteerde versie van X-Force, allemaal scheve lavabos de dienstdoende leden: Psylocke, Marrow, MeMe, Dr. Nemesis, Cable, Domino, Fantomex... De ene nog schever dan de andere en die moeten wat hier scheef is weer recht zetten. Niet zo gemakkelijk als je zelf al scheef bent!

 

Een beetje een over-the-top psychologische analyse van de personages die in dit verhaal rond springen. De meest gebroken onder de gebrokenen der mutanten, zwaar getraumatiseerd... Psycho-analyse in actiefilmstijl.

 

THE MEMBERS OF X-FORCE FACE THEIR TRUE ENEMIES: THEMSELVES! En dat is hier wel zo. Ik denk dat dit de laatste van deze reeks is voor Secret Wars. Ik kan mis zijn, want ik heb het even niet zo goed gevolgd. Het voelt aan als de laatste. Anywhoo, het is een goeie!

post-503-0-35660900-1430684372_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Tussen de soep en de patatten door, but it was fun! :)

 

-ALL NEW X-MEN VOL. FOUR: ALL-DIFFERENT.

-UNCANNY X-MEN VOL. THREE: THE GOOD, THE BAD, THE INHUMAN.

-...

 

 

Dit is wat er allemaal gebeurt na BATTLE OF THE ATOM. Niet dat het essentieel is dat deze trades tesamen gelezen worden, maar ik vond het toch een leuke ervaring om na een event de verschillende X-teams wat verder te volgen. Zo tesamen... :)

 

In ALL NEW beland professor K met haar volgelingen op een andere plaats, dat is wat wennen. Maar er zijn direct wat Purifiers om op te slaan... Altijd mooi meegenomen!

 

In UNCANNY heeft iedereen zo'n beetje zijn eigen bezigheden. Benjamin krijgt les in hoe je iemand versiert door niemand minder dan Emma Frost (color me jealous :) ). De dames gaan ook tesamen shoppen. Great stuff!

...

 

Allow me to shed some tears now... :);) Come Susie dear, let's take a walk. Just out there upon the beach. I know you'll soon be married...

 

Deze twee boeken ook zeer graag gelezen. Uncanny misschien nog het liefst. :)

Also : X-23 is back in All New ! 

Link naar reactie

GUARDIANS OF THE GALAXY/ALL NEW X-MEN: THE TRIAL OF JEAN GREY.

 

Dit boek verhaalt hoe een onschuldig, zestienjarig meisje ontvoerd wordt door een evil, intergalactische Marc Dutroux, die ergens tiran is van een beschaving kindermolesteerders die zichzelf de Shi'ar noemen. Gelukkig zijn er de Guardians Of The Galaxy, een groep van nobele sterrezwervers, die de vriendjes van het meisje helpen om haar uit de klauwen van de verdorven ruimtepedofielen te bevrijden. Samen gaan ze de strijd aan om wat krom is weer recht te maken!

 

Dit is voor mij een schitterend SF epos dat helemaal anders loopt dan ik had durven denken. Misschien een beetje starwarserig, maar dat liet ik mijn pret niet bederven. Mooi getekend ook.

 

Death to the Shi'ar!

 

post-503-0-93175200-1401578213.jpegpost-503-0-06556900-1401578244.jpeg

 

Dat van Marc Dutroux is misschien wat overdreven ;) , maar voor de rest : zeer goeie strip weer. 

Jean Grey staat terecht voor dingen die ze nog niet heeft gedaan, nl euh... Phoenix dinges. 

Het einde had ik ook niet zien aankomen. Ik had er ook geen seconde aan gedacht dat Cyclops zo'n toer ging uithalen. 

Nog enkele dagen wachten en dan is All New X-men volume 5 TP al uit. :)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

DEADPOOL CLASSIC COMPANION.

 

"You can call me "dead" as in "doornail", or "pool" as in " of your own blood.""

 

Een resem comics van andere reeksen waar Deadpool in kwam opdraven, wat bonafide team-ups opleverde (Nomad, Secret Defenders, X-Force, Heroes For Hire, Silver Sable & The Wild Pack). Maar soms werd hij ook schaamteloos gebruikt om de verkoopcijfers van minder succes kennende franchises wat op te pimpen (Avengers, Wolverine).

 

Al bij al toch gezellig lezende, lekker ouderwetse comics.

post-503-0-94600600-1431645278_thumb.jpeg

post-503-0-68495300-1431645356_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

"The one thing I cannot buy is sleep. I used to eat until I got tired and then sleep until I was hungry. Those were simpler days. Now my nights are no longer restful. I murdered my sleep."

 

All good things must come to an end. Ook deze Deadpool reeks. Dit is het laatste bizarre hoofdstuk uit het al even bizarre leven van Wade Wilson. Deadpool is dood... Dead & gone.

post-503-0-73943400-1433886444_thumb.jpg

post-503-0-44948400-1433886564_thumb.jpeg

post-503-0-18672200-1433886620_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeff Lemire gaat de Extraordinary X-men schrijven na Secret Wars.

 

Elke keer denk ik, ik stop met de X-men en elke keer is er wel een reden om het toch niet te doen :e002:

 

http://www.comicbookresources.com/article/exclusive-lemire-ramos-launch-extraordinary-x-men-post-secret-wars

 

EXTRAOXMN2015001-mock-358c0.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

E_XMen2.jpg

 

 

 

Lemire calls the X-Men "the ultimate superhero family," and intends to take advantage of that in Extraordinary X-Men.

 

“I love writing families…and to me, the X-Men are the ultimate superhero family. There's just so much rich material to mine with these characters; they're all so amazing and I can't wait for the book to start coming out so I can share what I'm doing with everyone. You can't please everyone, but all I can do is write the best X-Men book I possibly can, and I think I am.”

 

Verdorie, ik kan al niet meer wachten :)

 

komt van hier: http://www.newsarama.com/24979-new-flagship-x-men-title-extraordinary-x-men-to-launch-post-secret-wars.html maar het CBR interview heb ik niet gelezen.

 

Stoppen met X... Mojo toch... ;)

Link naar reactie

-gewist-

 

Tja, ik laat me elke keer weer (gewillig) vangen :e012:

 

sexy-emma-frost-jean-grey-cyclops-love-t

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

En Lemire doet er nog een schepje bovenop. Hij gaat ook de nieuwe serie Old Man Logan schrijven.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik weet niet of ik die nog heb eigenlijk. Ik was daar niet zo'n fan van.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik weet niet of ik die nog heb eigenlijk. Ik was daar niet zo'n fan van.

Old Man Logan gevonden. Ik heb hem op mijn te lezen stapel gelegd. Eerst enkele X-trades lezen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...