niemand Posted December 24, 2012 Author Share Posted December 24, 2012 Decimation vond ik niet zo goed, en is ook niet herdrukt, dacht ik. Van de event tie-ins is alleen Unc. X-men Fear Itself zeer goed, Civil War en Secret Invasion not so much. Fear Itself komt vlak VOOR Schism, behalve de laatste comic in beide bundels die elkaar aanvullen. Road to Schism is totaal overbodig Quote Link to comment
niemand Posted December 24, 2012 Author Share Posted December 24, 2012 Ondertussen Wolverine Back in Japan gelezen, en het kan er mee door om van Aaron te zijn. Maar hij heeft het personage toch nooit echt begrepen, vind ik. En enkele van zijn scenario‘s waren ronduit slecht. Quote Link to comment
niemand Posted December 24, 2012 Author Share Posted December 24, 2012 http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=42813 Quote Link to comment
mojo Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Deze preview scene uit All new X-men vind ik fantastisch en heeft me overtuigd om zeker de TPB te kopen, hoewel ik daar wss nog een jaar op zal moeten wachten. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
niemand Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Mijne HC is besteld. Quote Link to comment
Guest Bilal Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Ziet er goed uit! Quote Link to comment
niemand Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 Brian Wood. Allemaal X-women. zou ik dat kopen ? hmm... http://www.newsarama...ood-coipel.html XX ! Quote Link to comment
dutch lines Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Brian Wood. Allemaal X-women. zou ik dat kopen ? hmm... http://www.newsarama...ood-coipel.html XX ! Nice! I'm a sucker for mohawk Storm! Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Project_Z Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Brian Wood. Allemaal X-women. zou ik dat kopen ? hmm... Jazekers !! allé, ikke toch Quote Z ! Link to comment
niemand Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 Jammer dat X23 er niet bij zit. Quote Link to comment
mojo Posted January 18, 2013 Share Posted January 18, 2013 Bendis gaat ook Uncanny X-men schrijven, dat zich zou concentreren op Cyclops en zijn team die een eigen school beginnen. Ik dacht dat All new X-men daarover zou gaan. Ik kan niet zo goed meer volgen met al die X-reeksen. Blijkbaar zitten er toch wel enkele belangrijke gebeurtenissen ivm Phoenix en Cyclops in AvsX. Is dat een beetje leesbaar? Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Guest peedebee Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Ach... ik heb er gemengde gevoelens over. Aan de ene kant vond ik veel personages totaal onherkenbaar en het concept wat twijfelachtig, aan de andere kant kon ik het boek niet neerleggen omdat ik wilde weten hoe het verderging. Ik zou zeggen, bijna helaas noodzakelijk om te hebben gelezen vanwege de ontwikkelingen. Mohawk Storm... ik ben benieuwd hoe ze haar neerzetten. In de jaren '80 koos Storm bewust voor die look en die paste bij haar ontwikkeling als persoon. De pessimist in me zegt dat het nu gewoon een gimmick is. We zullen zien! Ik wil deze serie ook wel proberen. Quote Link to comment
PeeDeBee Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Oeps, vergeten aan te melden. Ik ben wel degelijk die gast van hierboven. Quote Link to comment
makyousei Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Brian Wood. Allemaal X-women. zou ik dat kopen ? hmm... http://www.newsarama...ood-coipel.html XX ! En dan nog Coipel ook (maar voor hoeveel nummers natuurlijk). Man, zoveel als DC naar mijn geld kan fluiten, lijkt Marvel weer helemaal op het goeie spoor te zitten. Quote Link to comment
niemand Posted January 25, 2013 Author Share Posted January 25, 2013 Eén zwaluw maakt de lente nog niet als ze weer met doden, events, en volgend jaar met hernummeringen afkomen... DC is ook goed bezig hoor. Maar ik heb toch ook al een heel deel titels geschrapt, niet wegens slecht, maar wegens : te veel beginnen volgen. Ik heb mijn beslissing genomen, wat superhelden van de big 2 betreft, en nu ga ik me er aan houden. Ik weet dat er nog véél goeie dingen uitkomen, maar het kan me niet meer schelen. Het zal zijn : - Batman en Catwoman (dat zijn straks 6 titels, maar ik ga niet alles blijven volgen) - Superman en Supergirl (ook vier straks) - GL (ook vier) - X-titels (hum... Bendis, Wood, maar niet veel meer, er zijn er meer dan 10) - Wolverine - Spider-man (maar voorlopig alleen bundels met ouwe comics in). nem. Quote Link to comment
niemand Posted January 25, 2013 Author Share Posted January 25, 2013 Nu toch nog... Quote Link to comment
makyousei Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 My thinking exactly. Ik zou er aan durven toevoegen dat creator-wissels misschien voor een aanpassing van je verkozen titels zorgen? Bij mij zou dat in elk geval het resultaat zijn. Quote Link to comment
niemand Posted January 25, 2013 Author Share Posted January 25, 2013 Maar voorlopig zie ik die wissels als een verbetering... Layman op Detective Diggle op Action... Quote Link to comment
makyousei Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Maar voorlopig zie ik die wissels als een verbetering... Layman op Detective Diggle op Action... Hmmmm. Ik was eerder aan Marvel Now aan 't denken, maar het kan een upscale zijn, da's een feit. Quote Link to comment
niemand Posted January 28, 2013 Author Share Posted January 28, 2013 http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=43411 Fox's "X-Men: Days of Future Past" is welcoming three more alumni of Xavier's School for Gifted Youngsters. Director Bryan Singer announced this afternoon that original trilogy veterans Shawn Ashmore, Ellen Page and Anna Paquin will reprise their roles in the sequel to 2011's "X-Men: First Class." They'll join returning franchise stars Hugh Jackman, Patrick Stewart and Ian McKellen in what likely will be limited roles in scenes depicting a dystopian alternative future... (zie link). Quote Link to comment
niemand Posted January 28, 2013 Author Share Posted January 28, 2013 Wolverine & the X-men : Alpha and Omega Mijnen eerste X-titel van Brian Wood is een schot in de roos. Ik vond dit zeer goed. Quire is boos op Wolvie, en hij sluit Wolverine en Armor op in een ‘construct’, een SF wereld in het hoofd van Wolverine. Alles loopt een beetje verkeerd. Natuurlijk. Aangezien Wolverines persoonlijkheid (Logan dus) in het construct zit, moet de echte realiteit het stellen met de berserker. En die is boos, heel boos op Quire. Goed getekend, ook. Twee tekenaars voor de twee ‘werelden’ waarin het verhaal zich afspeelt. En dat is goed gelukt. Quote Link to comment
Donnie Darko Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 http://www.comicbook...rticle&id=43411 Fox's "X-Men: Days of Future Past" is welcoming three more alumni of Xavier's School for Gifted Youngsters. Director Bryan Singer announced this afternoon that original trilogy veterans Shawn Ashmore, Ellen Page and Anna Paquin will reprise their roles in the sequel to 2011's "X-Men: First Class." They'll join returning franchise stars Hugh Jackman, Patrick Stewart and Ian McKellen in what likely will be limited roles in scenes depicting a dystopian alternative future... (zie link). Ellen Page komt ook terug? Best news all year!!!! Quote Grr. Argh. Link to comment
niemand Posted January 28, 2013 Author Share Posted January 28, 2013 Ja, daar was ik ook wel content mee. Limited roles, maar toch... Quote Link to comment
niemand Posted January 31, 2013 Author Share Posted January 31, 2013 Brian Wood over zijn reeks X-men : http://www.newsarama.com/comics/x-men-brian-wood-marvel-now.html Quote Link to comment
makyousei Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Hmmmmmmmmmmm. Zou ik dan toch zijn X-Men kopen? De recent aangekondigde bundel is wellicht al zijn werk op die titel? Quote Link to comment
niemand Posted January 31, 2013 Author Share Posted January 31, 2013 Zijn Wolvie & The X-men is een losstaande mini reeks, en de twee aangekondigde X-men bundels van zijn hand zijn nog de ouwe reeks die hij verder zet, die van Gishler, of zoiets, die ik niet gevolgd heb, maar Woods bundels ga ik zonder nadenken kopen. Deze week is de eerste uit. De nieuwe reeks is Marvel Now! dus dat wordt nog even wachten. En HC's waarschijnlijk voor mij. Quote Link to comment
makyousei Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 We begrepen elkaar een beetje verkeerd wellicht. Ik had door dat de nieuwe X-Men nog moet verschijnen Jammer dat ze (maar zo is Marvel tegenwoordig duidelijk) 8 issues in 2 bundels moeten steken. 'k Ga ze dan toch een beetje afgeprijsd opzoeken. Quote Link to comment
niemand Posted January 31, 2013 Author Share Posted January 31, 2013 Ja, Marvel is heel duur geworden, de laatste tijd. Quote Link to comment
makyousei Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Ja, Marvel is heel duur geworden, de laatste tijd. Van smiley gemist, of vind je dat waarlijk grappig? Quote Link to comment
niemand Posted January 31, 2013 Author Share Posted January 31, 2013 verkeerde haakje getypt. moet het zijn. Quote Link to comment
niemand Posted February 1, 2013 Author Share Posted February 1, 2013 X-men Blank Generation graag gelezen. Ze zouden Wood een lang contract moeten geven op X-titels, Claremont-lang . Het deed deugd om de Lopez broertjes nog eens aan het werk te zien. Boschi echter, mogen ze van mij opsluiten en de sleutel wegsmijten. Hij zorgde ervoor dat ik de twee laatste comics niet zo goed vond Quote Link to comment
makyousei Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 X-men Blank Generation graag gelezen. Ze zouden Wood een lang contract moeten geven op X-titels, Claremont-lang . Het deed deugd om de Lopez broertjes nog eens aan het werk te zien. Boschi echter, mogen ze van mij opsluiten en de sleutel wegsmijten. Hij zorgde ervoor dat ik de twee laatste comics niet zo goed vond En dan mogen ze ook nog eens uitleggen waar de laatste 2, met Lopez dan naartoe zijn? Ik mag hopen dat die misschien als een soortement proloog voor zijn nieuwe reeks dienen en dus in de eerste bundel daarvan verschijnen, maar ik vrees dat ze simpelweg vooraan de allerlaatste nummers van die reeks (niet door Wood) zullen gepietst worden, waarvan ik begreep dat het pure stopgap filler is. Quote Link to comment
niemand Posted February 2, 2013 Author Share Posted February 2, 2013 Tiens, ja, er zijn nog slechts twee nummers van Wood en Lopez bros. Ik dacht dat er nog materiaal genoeg was voor een volledige Wood bundel. Iemand zei me dat er twee zouden verschijnen. Maar hij doelde dan waarschijnlijk op deze en Wolverine and the X-men. Damn, was dat nu zo moeilijk om alle acht in 1 bundel te steken ? Quote Link to comment
makyousei Posted February 3, 2013 Share Posted February 3, 2013 Tiens, ja, er zijn nog slechts twee nummers van Wood en Lopez bros. Ik dacht dat er nog materiaal genoeg was voor een volledige Wood bundel. Iemand zei me dat er twee zouden verschijnen. Maar hij doelde dan waarschijnlijk op deze en Wolverine and the X-men. Damn, was dat nu zo moeilijk om alle acht in 1 bundel te steken ? Dat vroeg ik mij ook af; 'k Vrees dat ze laffe trucen gaan toepassen en je 'verplichten' tot het aanschaffen van een otherwise filler bundel. Quote Link to comment
makyousei Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Als jij't zegt. Ik denk eerder dat je goed zot moet zijn om die versie aan te schaffen. Voor veel minder geld vind je waarschijnlijk alles apart in HC zonder echt veel problemen. Zeker als ze dan delen van Wolverine & The X-Men en Wolverine ongoing erin bundelen om toch maar aan 720pg te geraken... Goed zot. Quote Link to comment
156 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Nog een fototje om wat beter een idee te hebben van de afmetingen. Quote Link to comment
Lav Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Leuk voor op de kast ofzo want om te lezen is dat toch zo onpraktisch als iets? Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
156 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Leuk voor op de kast ofzo want om te lezen is dat toch zo onpraktisch als iets? Zo'n boek consumeer je door gebruik te maken van een deftige boeken staander, wat dan puur genieten is. En als je er eentje gebruikt naar het model van Jefferson, kun je er zelfs gelijktijdig enkele naslagwerken naast nemen. Quote Link to comment
Recommended Posts