eriktex Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Ik kan effe geen oud draadje meer vinden maar de week voor Valkenswaard, op zaterdag 17 augustus, is de gezelligste buitenbeurs van Nederland: Kampen!!! Welke repers komen er allemaal langs? Ik sta als vanouds in de Oudestraat. Nieuwe Philemon album zal ik meenemen... Gratis parkeren achter het station, vrouw en kinderen kunnen mee, alle winkels zijn natuurlijk gewoon open. Vaak is er ook wel een springkussen voor de kids. Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 ik sta ook maar waar precies?? Quote Link to comment
nesnaj kcin Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Ik kom zeker ook even kijken op de beurs in Kampen. Quote Link to comment
Campesino Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Extra Stripactiviteit in Kampen. Strips2GoVanaf volgend weekend is Nederland een stripmaandblad rijker. Dan wordt op het Kamper Stripspektakel Strips2Go gelanceerd.Uitgever Find IT Media pakt het groot aan. Kijk maar op www.strips2go.nl Daar vind je ook de verkooppunten. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
eriktex Posted August 18, 2013 Author Share Posted August 18, 2013 Het was gezellig druk in Kampen. Zoals altijd stralend mooi weer. Ook veel (Nederlandse) tekenaars aanwezig. De tekening van Paul Geerts ging dacht ik weg voor 2300 Euro...leuk voor het goede doel waarvoor het bestemd is! Zelf een paar leuke boekjes gevonden en dedi's van Jan Kruis en Peter de Wit gekregen (beide zie je toch niet al te vaak op beurzen tegenwoordig)... Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 ja alleen al met die texwiller van mij had je de kraam er half uit goed bezig was een leuke dag redelijk goed gedraait op naar valkenswaard komend weekend Quote Link to comment
Recommended Posts