Ga naar inhoud

Bommen Berend Markt Aan Hoge Der A, Groningen 28-8-13


tuinmantvkijken

Recommended Posts

Bommen Berend Markt aan Hoge Der A, Groningen

 

Woensdag 28 augustus vindt aan de Groninger Hoge Der A een grote stripboeken, boeken- en platenmarkt plaats. Zo’n 80 deelnemers presenteren nieuwe en tweedehands uitgaven waarbij kwaliteit en een goede presentatie voorop staan. Er is nog plaats voor enkele deelnemers.

 

“Je vindt bij ons veel bijzondere dingen. Denk bijvoorbeeld aan de Dick Bos albums van Alfred Mazure, aan de beroemde Kapitein Rob strips, of aan de jaren ’70 Olivier B. Bommel boeken van Marten Toonder. Maar je kunt er ook een Bleu Note elpee van Miles Davis vinden, of een boek over Groninger kunstenaars met originele grafiek.” Aldus Michel de Vries van het organiserende antiquariaat. “Bovendien is er tijdens Gronings Ontzet nog heel veel meer te doen. Elders vindt een dichtersfestival plaats, zijn er drakenbootraces en wordt de stad ondergedompeld in allerhande feestgedruis. Erg gezellig en voor elk wat wils dus!”

 

De Bommen Berend Markt is gratis toegankelijk en begint om 11.00 uur. De organisatie is in handen van Antiquariaat Berger & De Vries. Tel. 050 3188591 Meer informatie op www.bergerendevries.nl of op de website van Stichting Volksvermaken Groningen www.volksvermakengroningen.nl

 

 

wie gaan er heen?

 

theok verwacht ik zekers

 

wie nog meer?

post-104-0-88985500-1376388872_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Het was een mooie zonovergoten beursdag in Groningen. 's Morgens nog redelijk rustig maar 's middags werd het lekker druk. Leuke handel.

 

Ik stond gezellig naast mede-reper Theo OK (of is het nu the oak ? - wel toffe ruil gedaan) en Akim. Verderop stond onze tuinman en ik heb hem maar gematst door een topbod te doen op drie bananendozen vol met stripjes zodat hij terug niet veel te sjouwen had - zijn dag ook weer goed. Graag gedaan hoor Tino :e002: !

 

Zelfs nog een dedi kunnen scoren, twee eigenlijk, van IJsbrand Oost. Verder Sam Peeters ontmoet die voor ons nog eens een ex-libris had getekend.

 

Even consternatie toen er een roodharige dievegge in scootmobiel achter de kraam langs scheurde, maar mijn geldbuidel (en dagomzet) kreeg ze niet te pakken...na Valkenswaard dus alweer boeven op de beurs. Tsjonge waar moet dit heen met deze wereld.

 

Kort samengevat: topdag - en dat voor 36 Euro per marktkraam!

 

 

Erik

 

p.s. Na Kampen, Valkenswaard en Groningen ben ik nu wel effe zat trouwens...

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

meen je dat serieus van die dievegge?

 

en je had de 3 dozen weer voor een prikkie

maar je word al een echte handelaar erik

 

heb je tex willer nr 6 geruild met theoak ? :e005: :e005: :e005: :e005:

 

wat een pokke herrie trouwens van die dweil orkesten

 

over dat geschreeuw van die boten maar te zwijgen

 

36 euro voor zulke oude smalle kramen is ook zat

 

1e jaren was het gratis

Link naar reactie

meen je dat serieus van die dievegge?

 

 

 

Yep! Origineel gebeurd, later politie erbij om verklaringen op te nemen. Ze reed achter de kramen langs en heeft her en der portemonnees gesnaaid...

 

Maar ik kan er wel iets grappigs van maken: een roodharige dievegge op een scootmobiel: leuke dedi om aan Mars te vragen in Breda :e005: .

 

Erik

 

p.s. deeltje 6 hoort thuis in mijn stripantiquariaat!

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

 

 

heb je tex willer nr 6 geruild met theoak ? :e005: :e005: :e005: :e005:

 

 

 

Nee, die wilde natuurlijk weer Raamvertellingen B) . Ik ben ook te goed voor deze wereld dat ik die uiterst zeldzame en gezochte albums (in NIEUWSTAAT!) zomaar ruil met de directe concurrentie. Maar vooruit: ik kreeg er m'n laatste Gilles de Geus HC voor terug.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Het was een schitterende dag met een hoop publiek. De aankopen van Deventer, Kampen en Valkenswaard zijn al weer terugverdiend!

 

Ik wilde mijn collega-standhouder en mede-reper graag een plezier doen door zijn verzameling Gilles de Geus te completeren. Ik zal de raamvertellingen maar eens te koop aan gaan bieden, kijken of er nog iemand in Nederland en/of België is die deze nog niet heeft!

Link naar reactie

Yep! Origineel gebeurd, later politie erbij om verklaringen op te nemen. Ze reed achter de kramen langs en heeft her en der portemonnees gesnaaid...

 

Maar ik kan er wel iets grappigs van maken: een roodharige dievegge op een scootmobiel: leuke dedi om aan Mars te vragen in Breda :e005: .

 

Erik

 

p.s. deeltje 6 hoort thuis in mijn stripantiquariaat!

 

mooi dat ze gepakt is bij ons konden ze niet echt goed door verder op, ergerde mij de hele dag aan vreemde achter de kraam voel mij daar niet prettig bij geld blijft op zak

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...