Menner Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Hier de eerste: TV miniserie METEOR Met Christopher Lloyd (Back to the Future 1-3) Marla Sokolof (Dude, where's my car?) Bill Campbell Jason Alexander (Seinfield) Stacy Keach Nieuwstaat, 1 maal gespeeld. speelduur:ca 180minuten taal:engels ondertiteling: nederlands beeldformaat 16.9 regio 2PAL dolby digital prijs: 5 euro, plus portokosten Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted August 6, 2013 Author Share Posted August 6, 2013 Verder heb ik ook een dvd van de docuserie Railaway, een speelfilm met het levensverhaal van James Dean, gespeeld door James Franco, maar alleen in het Frans gesproken (nagesychroniseerd uiteraard, tekenfilm van Derrick, met de stemmen van de hoofdrolspelers uit de bekende Duitse Krimi, Sound of Thunder, een sf film over tijdreizen en dinosauriërs allemaal voor 6 euro plus portokosten Goede staat/Nieuwstaat 1 of 2 maal bekeken. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Olsimar Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 tekenfilm van Derrick, met de stemmen van de hoofdrolspelers uit de bekende Duitse Krimi, Mag dat nog verkocht worden ? Quote Link to comment
acor Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Na overleg met Peter stellen we ons ietsje soepeler op wat betreft de toegelaten aanbiedingen, zolang het maar over kunst gaat. Ik denk dat Olismar refereerde naar het oorlogsverleden van Horst Tappert dat enkele maanden geleden boven water kwam. Derrick is sindsdien door zowat elke zender verboden. Quote Link to comment
Menner Posted August 18, 2013 Author Share Posted August 18, 2013 Daar had ik helemaal niet aan gedacht hoor. Maar ik zie dat Dvd's van Derrick gewoon te koop zijn op internet, bijvoorbeeld bol.com. Dit is tussen twee haakjes een tekenfilm, geen cgi dus. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Recommended Posts